Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Booooo schreef:Hoi!
Ik ben echt superlang niet meer op Bokt geweest, en zag dit topic bovenaan staan..
Ben weer terug :D
Ik ben in september in Bodrum geweest, en daar de liefde van mijn leven leren kennen <3
Helaas na 8 dagen alweer naar huis.. Inmiddels ben ik net terug van een vakantie in Istanbul met hem.. Volgende maand komt hij hierheen, en gaan we 2 weken hier vakantie houden :D
Nadir schreef:Welke hotels twijfel je tussen Amira?
Ilja_1997 schreef:Gracezellaa schreef:Mijn vriend hoeft niet eens een visum aan te vragen.
Waarom is het zo'n probleem Ilja?
Turken mogen zonder visum niet op vakantie in Nederland. Hij had tot nu toe geen vast contract en daardoor is de kans groot dat je wordt afgewezen, zoals in zijn geval.
Booooo schreef:Ilja_1997: Mijn vriend heeft ook geen vast contract.. Werkt op dit moment niet eens en toch goedgekeurd. Hij had een retour ticket al geboekt, als 'bewijs'. Heeft je vriend een auto/huis of iets op zijn naam staan? Dat zijn ook redenen om terug te keren. Verder heb ik bij de gemeente een logieverklaring en sta ik garant voor hem, dat scheelt ook al heel erg veel. Wellicht kun je dat doen?
ikkuh15 schreef:Met een groen paspoort kun je inderdaad visumvrij naar Nederland komen.
Vervelend om te horen Ilya. Dat zal wel een hoop stress opleveren. Misschien omslachtig maar kan hij geen studie starten? Dan heeft hij een reden om terug te gaan.
Onze visumaanvragen zijn altijd goedgekeurd geweest. Onze verblijfsvergunning is ook de eerste keer goedgekeurd. Daarvoor had ik een a4 map vol aan papieren ingeleverd. Ik kon zo een administratiekantoor beginnen . Wij wonen ondertussen al een tijd samen in Nederland. Bevalt erg goed
Nadir schreef:Wat leuk ikkuh!! Hoe bevalt het hem hier?
Gebruikers op dit forum: SentiBot en 11 bezoekers