Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:05

Geweldig raket <3 wij vliegen zaterdag naar Zakynthos kan niet wachten


ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:57

ik vertrek donderdag naar zakynthos, heb er ook al onwijs zin in!!
@sharon als je richting laganas gaat (boottrip schildpadden spotten ofzo) moet je me ff een berichtje sturen, dan kom ik ook die kant op voor een drankje ofzo!!

Centered Riding instructrice level 1

x_Jeanine_x
Berichten: 9083
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:11

Ohh wauw die foto's hierboven!
Ik denk dat ik volgend jaar toch maar ga kijken voor Zakynthos in juni met manlief samen, maar hier kunnen de plannen last minute wijzigen, dus beloof niks.
Zelf ga ik over 70 dagen naar Bodrum, maar ga zuslief eens aankijken of wij toch een dagje Kos kunnen doen :)

Roosch
Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:13

Ik hoop dat ik ook een gelukje heb en dat ik tegen een vlucht/ reisje aan loop voor zaterdag :)) dan zitten we met een hoop Bokkers ;)
Maar alles staat nog open!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

SsSimonee
Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:23

Ziet er goed uit daar op Zakynthos. Geniet hier ook nog vol op op Rhodos. Word nog wat om zondag weer naar huis te moeten..

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

Cinderella
Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:27

Wat vinden jullie qua badplaatsen een aanrader op Zakynthos?
Wij zitten te kijken voor een vakantie, maar we lezen vaak dat het vol Engelsen zit...
We willen naar een levendige badplaatjes met winkeltjes, barretjes en restaurant. Het hoeft niet heel groot te zijn. En het liefst in de buurt van mooie snorkelplekken.
Wie heeft er goede tips? :D

raket
Berichten: 4081
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:50

Ik zat on agios sostis. Ik ben ook on Kalamaki geweest, dat vond/ vind ik leuker. Laganad ligt er tussenin, maar daar zitten heel veel bezopen eEngelse jongeren. Ben er 1 keer een uurtje geweest en doorheen gefietst 2x. smerig! De kots wordt s ochtends van het asfalt gespoten. De plaatsen in het noorden ken ik niet zo goed.

Ik had zelf het liefste Zakynthos met kefalonia gecombineerd, maar durfde dit niet goed aan ivm haperende gezondheid.
Maar we hebben het erg leuk gehad.

...

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 21:40

Wij zaten in Kalamaki, vind ik een aanrader. Britse jongeren vind je inderdaad in Laganos, daar vind je ook de fastfood ketens ipv de mooie,heerlijke Griekse taverna's.

Electra63
Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 23:00

Mama3 schreef:
Wij zaten in Kalamaki, vind ik een aanrader. Britse jongeren vind je inderdaad in Laganos, daar vind je ook de fastfood ketens ipv de mooie,heerlijke Griekse taverna's.


Wij zaten aan de buitenrand van Lagañas en totaal geen last van jongeren gehad en heerlijk gegeten overal. Daar zitten traditionele, maar ook moderne Griekse restaurants.

Fitzroy
Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-19 23:05

Ik heb ook in Kalamaki gezeten maar vond het niet heel bijzonder. Zakynthos is wel leuk voor een week maar dan ben je er ook wel klaar mee imo. Ik zou ook niet snel weer die kant op gaan.

Roosch, ik zag wel een leuke aanbieding van Sunweb naar Parga komende week. Dat is ook een leuk plaatsje.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 10:06

in mijn beleving zitten de Engelsen eigenlijk vooral in laganas, dat is echt een Engelse zuiplokatie, maar zodra je als het ware 3 straten van de hoofdstraat verwijderd bent kom je ze al niet meer tegen....
ik hoorde dat er wel veel pendelbussen gaan tussen laganas en banan beach, omdat daar veel watersportactiviteiten zijn die in de baai bij laganas zelf niet mogen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee...
wij zitten in agios sostis, maar ik moet toegeven dat het strand daar niet zo mooi is. ik vind het echter wel ideaal daar omdat het water lang ondiep blijft en ik op het smalle strand mijn jonge kids goed in de gaten kan houden.
ook is het water buiten de baai van laganas iets minder warm dan in de baai zelf, en dat vind ik persoonlijk wel lekker...

Centered Riding instructrice level 1

raket
Berichten: 4081
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 10:32

Bij Kalamaki is het zandstrand wat breder en mooier vind ik en loopt ook geleidelijk af. En er zit geen zeewier. Nadeel is dat de bedjes daar 9E kosten en in agios sostis vaak alleen een drankje. Wij zijn 12 dagen geweest en hebben maar 1 stranddag gehad.
Maar goed wat leuk is op vakantie is voor iedereen anders.
De randen van laganas zijn inderdaad wel oké. Maar die hoofdstraat....

...

Roosch
Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:27

Helaas. Geen Griekenland. :D het is Turkije geworden.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Electra63
Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:09

Het is extreem warm in Griekenland. De Akropolis was vanmiddag en morgenmiddag zelfs gesloten i.v.m. de hitte !
Ik zag ook al weer verschillende meldingen van bosbranden.

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:11

Hè bah alweer. Hoop dat het dit jaar toch mee valt qua branden.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Electra63
Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:22

NatasjavE schreef:
Hè bah alweer. Hoop dat het dit jaar toch mee valt qua branden.


Het is extreem warm en een harde wind....

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:23

Das niet een beste combinatie.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

__denise
Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:30

Electra63 schreef:
Mama3 schreef:
Wij zaten in Kalamaki, vind ik een aanrader. Britse jongeren vind je inderdaad in Laganos, daar vind je ook de fastfood ketens ipv de mooie,heerlijke Griekse taverna's.


Wij zaten aan de buitenrand van Lagañas en totaal geen last van jongeren gehad en heerlijk gegeten overal. Daar zitten traditionele, maar ook moderne Griekse restaurants.


Zelfde ervaring hier. 2 jaar achter elkaar, ene jaar 100m verder richting Agios Sostis. Tuurlijk is het wel een toeristische bestemming. Maar wil je je accommodatie aan een mooi strand dan moet je überhaupt niet in Laganas zijn, dat is nou niet echt een mooi strand. Wij hebben er in die twee jaar geen dag doorgebracht, iedere keer met de auto weg of toen nog bij het zwembad van hotel.
Wij vonden het wel een leuk plaatsje. Genoeg keuze uit restaurants, wat winkeltjes en redelijk gemakkelijk om overal naartoe te rijden.

Inmiddels al 3 keer in een Airbnb verbleven en dat bevalt een stuk beter.

Electra63
Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:37

Ik vond het strand van ons hotel prima. Breed en schoon met voldoende ruimte om de bedden met parasols.
Er zijn inderdaad mooiere stranden zoals Banana Beach. Maar ik heb geen zin om iedere dag met de auto naar het strand te gaan. Wij vinden het ook fijn om te kunnen lopen naar het strand.

Nu kom ik al vanaf 1980 jaarlijks in Griekenland. Toen had je niet eens bedden en parasols op de stranden :D
Dus ik ben snel tevreden.

Ik hou dus juist niet van een AirnB, in het verleden heb ik weleens in een huis van familie/kennissen gezeten, maar dat vind ik niets.
Smaken verschillen.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:10

Wij gaan zometeen vliegen! Zin in

Electra63
Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:20

SharonIndezz schreef:
Wij gaan zometeen vliegen! Zin in


Fijne vakantie !

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:35

SharonIndezz schreef:
Wij gaan zometeen vliegen! Zin in


Geniet ervan. Veel plezier.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:26

SharonIndezz schreef:
Wij gaan zometeen vliegen! Zin in


Hele fijne vakantie!

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

Fitzroy
Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-19 11:54

Veel plezier!

Ik krijg steeds meer zin in een weekje Griekenland in september :+ Ik zat al in de sale van Transavia te kijken, maar Griekenland blijft relatief duur om op te vliegen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 12:32

Ik kom me even melden hier :+

Ben met school een weekje in Griekenland, en ik was aan het zoeken of er nieuws was over de Akropolis, omdat wij daar dinsdag naar toe gaan. Hopen dat ze hem niet sluiten dan!

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino, Froukje, Gaabje, Jayya, lizy29, maessie, Mizora, Pytje, schaapie18, shaddy82 en 67 bezoekers