Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:03

Ik ga dit jaar met 3 vriendinnen naar Chersonissos :)


Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:08

Wij vliegen ook vaak KLM, maar die gaat het weekend niet, zo te zien, dus dan wordt het Transavia, die vliegen wel en ik denk dat wij op zaterdag vertrekken. Vroeger ook nog wel vaak Olympic Airways, maar die vliegen sinds paar jaar niet meer op Nederland, begreep ik. Ik zoek de vluchten altijd uit op dag/tijd en prijs en vooral rechtstreekse vlucht. De maatschappij maakt me dan niet zoveel uit. Weinig verschil tegenwoordig.

@Eulogy, ja, maar het is een beetje misleidend als je zoek op Vliegtickets.nl. Ik weet dat, maar er zullen altijd mensen zijn, die dan denken goedkoper uit te zijn en uiteindelijk net zo duur uit zijn.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:09

_lauraaa_ schreef:
Ik ga dit jaar met 3 vriendinnen naar Chersonissos :)


lekker feesten waarschijnlijk :D :D

MarvanTom
Berichten: 4253
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:09

Wij hebben al geboekt, vakanties vastgezet bij de bazen, favoriet appartement al besproken via FB met de hotelbaas daar, dus het aftellen is al begonnen hier! :=

Via Sunweb vliegen wij met Transavia.
Dat gaat nog net, met die veredelde tuinstoelen als vliegtuigstoel... :D

Vooruit is niet altijd rechtdoor

Anoniem

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:12

T word geen feestvakantie :P We willen wel 2 of 3 avonden op stap gaan, maar omdat op die plaats veel jongeren zitten leek ons dat leuk.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:25

MarvanTom schreef:
Wij hebben al geboekt, vakanties vastgezet bij de bazen, favoriet appartement al besproken via FB met de hotelbaas daar, dus het aftellen is al begonnen hier! :=

Via Sunweb vliegen wij met Transavia.
Dat gaat nog net, met die veredelde tuinstoelen als vliegtuigstoel... :D


Ik hoop dat mijn vrienden deze week toestemming krijgen, dan kan ik gelijk vlucht boeken. Hotel boek ik rechtstreeks.

Ik ga eerst aftellen voor Tenerife in april :D

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:36

Ja, dat klopt inderdaad. Bij goedkope vluchten krijg je ook altijd helemaal niks aan boord, bij Transavia proberen ze je zelfs altijd nog een koptelefoon te verkopen zodat je de film kan volgen, haha, zo knullig vind ik dat altijd :'). Maar goed, als dat de prijs laag houdt vindt ik het wel fijn als ik alleen of met vriendinnen vlieg, met m'n ouders doe ik het niet.

Ik wil stiekem ook echt naar Cherso := Wilde ik eigenlijk al heen op examenreis maar dat is Albufeira geworden, dus heel misschien deze zomer. Kan eigenlijk echt niet, haha.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:39

Eulogy schreef:
Ja, dat klopt inderdaad. Bij goedkope vluchten krijg je ook altijd helemaal niks aan boord, bij Transavia proberen ze je zelfs altijd nog een koptelefoon te verkopen zodat je de film kan volgen, haha, zo knullig vind ik dat altijd :'). Maar goed, als dat de prijs laag houdt vindt ik het wel fijn als ik alleen of met vriendinnen vlieg, met m'n ouders doe ik het niet.

Ik wil stiekem ook echt naar Cherso := Wilde ik eigenlijk al heen op examenreis maar dat is Albufeira geworden, dus heel misschien deze zomer. Kan eigenlijk echt niet, haha.



Natuurlijk kan dat !! Als je dat leuk vindt (en je ouders het goed vinden :D ;) )

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 23:58

Ik vind het een nette prijs. Wij vliegen al een aantal jaren naar volle tevredenheid met Transavia Naar Athene. Nooit vertraging gehad, prima geregeld.
Dit jaar naar Kefalonia met ArkeFly, Transavia verkoopt nog steeds geen losse tickets die kant op.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-14 00:00

Trouwens, ondanks of misschien juist dankzij de regen, hebben wij geen mug gezien op Corfu. Apart dan. Ligt er misschien ook aan waar je zit? Wij zaten in Agios Gordis.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:07

Afgelopen jaar voor het eerst naar Griekenland geweest, begin juni naar Dassia op Corfu. Prima vakantie gehad, een enkele mug gezien en geen regen gehad wel een donkere bewolkte dag maar verder prima weer.

manzano
Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:46

Fitzroy schreef:
Trouwens, ondanks of misschien juist dankzij de regen, hebben wij geen mug gezien op Corfu. Apart dan. Ligt er misschien ook aan waar je zit? Wij zaten in Agios Gordis.


Wij hadden ook regen. Hele apotheek leeggekocht. Niks hielp. Zijn ook van die tijgermug achtige gevallen.
Kan best zijn dat de kant van het eiland in combi met de windrichting verschil maakt.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:47

Fitzroy schreef:
Ik vind het een nette prijs. Wij vliegen al een aantal jaren naar volle tevredenheid met Transavia Naar Athene. Nooit vertraging gehad, prima geregeld.
Dit jaar naar Kefalonia met ArkeFly, Transavia verkoopt nog steeds geen losse tickets die kant op.


Ik vind het goedkoop/redelijk. Vorig jaar betaalden we 250 pp. Maar hoe eerder je boekt, hoe goedkoper de vlucht, in ieder geval bij KLM

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:38

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-14 21:31

Sorry, geen ervaring met all-inclusive. Als ik iets niet een AI bestemming vind is het Griekenland wel. Veel te leuk om 's avonds bij een haventje ergens neer te strijken en lekker te eten :~

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Kamy
Berichten: 1428
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:43

Nee een all inclusive doet geen recht aan Griekenland... zo duur is het eten daar ook weer niet. En wat is nu leuker dan 'savonds over de boulevard of door het dorpje te slenteren op zoek naar een Grieks tentje? Veel leuker dan hutje mutje in je AI resort :D

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:47

Fitzroy schreef:
Sorry, geen ervaring met all-inclusive. Als ik iets niet een AI bestemming vind is het Griekenland wel. Veel te leuk om 's avonds bij een haventje ergens neer te strijken en lekker te eten :~


Ohhh zo mee eens.

Moet je echt niet willen in Griekenland all inn.

Alleen al het struinen langs de Taverna's om te kijken waar je the most traditional Greek food kan krijgen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

manzano
Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:25

Niemand nu of zeer binnenkort op Kefalonia hoop ik???

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:32

Nee. Helaas(???) voorlopig niet.

Wat dan?

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

manzano
Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:33


NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:34

Laat maar. Aardbeving. Oef.

Heb ik een keer meegemaakt op Lefkas. Heftig hoor

Oh, je was me voor...

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:37

Ik probeer uit te vinden welke haven ze het over hebben. Zal Fiskardo wel zijn.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Mioux
Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:18

Nu februari,nog half jaartje en dan lekker in karpathos !!

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje

Diertjec
Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:36

Ik mag dit jaar ook weer naar Griekenland, Zakynthos. Ben ik al paar keer eerder geweest, maar vind ik helemaal niet erg :D

Hopelijk is er idd niemand op Kefalonia, zag het vanmorgen op het nieuws.

_Mel
Berichten: 4039
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zakynthos

Re: Griekenland 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:42

Ik zit er vanaf volgende week wel weer dichtbij. Mijn vriend heeft de aardbevingen ook gevoeld. Wij wonen op zakynthos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karinmanon en 131 bezoekers