Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bo_Y

Berichten: 4560
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:24

Wij gaan morgen voor 1 week met de hond! Lekker uitwaaien

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-21 21:51

Heerlijk Bo! Ik zit ook al te kijken want wil ergens komende maanden wel graag weer die kant op. Afgelopen jaar is het er niet van gekomen, met alle rare tijden en mensen die ineens allemaal in Nederland bleven enzo.

Wel heb ik afgelopen dagen veel geshopt van mijn favo texelse winkel de Concurrent. Er is een facebookpagina waar texelse ondernemers spullen kunnen veilen, dat deden zij ook (nu niet meer) dus op afstand toch leuk wat kleding en schapen gescoord voor mooie prijsjes :D

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:54

Wij zijn vandaag een dagje op en neer geweest, heerlijk, weer even helemaal opgeladen na al dat thuis zitten.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:29

MoniekJ schreef:
Ik ga ook weer in september. Nu al zin in :)


Leuk, waar en wanneer ga je? :D

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:30

Alwiene schreef:
Heerlijk Bo! Ik zit ook al te kijken want wil ergens komende maanden wel graag weer die kant op. Afgelopen jaar is het er niet van gekomen, met alle rare tijden en mensen die ineens allemaal in Nederland bleven enzo.

Wel heb ik afgelopen dagen veel geshopt van mijn favo texelse winkel de Concurrent. Er is een facebookpagina waar texelse ondernemers spullen kunnen veilen, dat deden zij ook (nu niet meer) dus op afstand toch leuk wat kleding en schapen gescoord voor mooie prijsjes :D


Ik vind daar de truien en vesten altijd leuk. Helaas vaak té getailleerd voor mij, dat ze te krap zitten door m'n grotere cupmaat! :(

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:38

Wij zijn zondag teruggekomen. Was weer heerlijk. Lekker eten afgehaald, click en collect gedaan en genoten van de natuur. Het was heerlijk!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-21 22:48

Banyu schreef:
Alwiene schreef:
Heerlijk Bo! Ik zit ook al te kijken want wil ergens komende maanden wel graag weer die kant op. Afgelopen jaar is het er niet van gekomen, met alle rare tijden en mensen die ineens allemaal in Nederland bleven enzo.

Wel heb ik afgelopen dagen veel geshopt van mijn favo texelse winkel de Concurrent. Er is een facebookpagina waar texelse ondernemers spullen kunnen veilen, dat deden zij ook (nu niet meer) dus op afstand toch leuk wat kleding en schapen gescoord voor mooie prijsjes :D


Ik vind daar de truien en vesten altijd leuk. Helaas vaak té getailleerd voor mij, dat ze te krap zitten door m'n grotere cupmaat! :(


Hier ook echt een stevige voorgevel, maar aangezien de rest ook stevig is zit ik toch op een maat 46 dus dat zal dan misschien wel schelen. Ik draag trouwens ook veel dingen die wat rechter zijn, ik heb zelf immers ook geen taille :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:37

Nee. Ja, precies dat dus. Getailleerd is meer iets voor een maatje 34/38, in mijn ogen? :=

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:34

Banyu schreef:
Zojuist de TESO betaald, voor in September! :-D
Weer een zorgje minder, en meer Texel in het vooruitschiet!

Sowieso momenteel toe aan een pauze, relatie is na 2 jaar gestopt, althans dat idee/gevoel heb ik! |( |(
Zit er nogal erg doorheen... We gaan nog wel praten, maar ik weet niet zo goed of dat nog iets gaat veranderen.

Sterkte en een dikke knuffel voor jou
Ik zou dan gewoon kijken of je tussendoor nog even kan. Lekker alleen uitwaaien

Bo_Y

Berichten: 4560
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:00

Afbeelding
Wij zijn net terug!

Het is was heerlijk! Lekker veel gewandeld en letterijk uitgewaaid.
Het was wel een gekke ervaring met alle horeca en kleine winkeltjes dicht. En in de duinen rond de vuurtoren heerst er een konijnenziekte, we hebben daar wel 50 dode konijnen zien liggen op en naast het pad, echt heel naar...

Ik ben al aan het kijken wanneer we weer kunnen <3 *\o/*

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:50

Als ik zoek naar huisjes in Texel kom ik al snel op Juliana Appartementen uit. Iemand hier ervaring mee?

Of juist tips voor overnachting voor 4 personen in meivakantie in huisje of appartement. Betaalbaar, zonder hond.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 08:36

Juliana is prima, mooi uitzicht ook. Kijk ook even op www.koogerduin.nl Is bij mij op het werk, midden in centrum en toch rustig. Leuke plek

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:42

Wij zijn sinds kort (januari) Texel gek! We zitten op camping Dennenoord met sauna in het huisje. We nemen de fietsen mee, hondenkar mee en lekker het hele eiland verkennen. Zelfs nu afgelopen periode alles dicht was is dat ook nog heel erg leuk. We gaan in Mei voor de 3e keer. Hopelijk zijn de terrassen dan open, dan is het helemaal genieten.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:56

xSCWx schreef:
Wij zijn sinds kort (januari) Texel gek! We zitten op camping Dennenoord met sauna in het huisje. We nemen de fietsen mee, hondenkar mee en lekker het hele eiland verkennen. Zelfs nu afgelopen periode alles dicht was is dat ook nog heel erg leuk. We gaan in Mei voor de 3e keer. Hopelijk zijn de terrassen dan open, dan is het helemaal genieten.

Leuk. Mijn pony staat daar om de hoek, rijd er wel eens langs

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:50

Een Fries toevallig of (flinke) tinker? Je kan daar wel heerlijk rijden lijkt me!

Edit: even in je profiel gespiekt maar nee dus. De paarden op Texel kunnen volgens mij wel jaar rond echt lekker buiten lopen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 16:01

Nog 6 maanden, wachten duurt zo lang, maar zoveel zin er in!!

Wij zitten weer op Kerckeland! :D
Zelfs de broodjes voor de eerste zaterdag zijn al besteld, hihi! :=
Beetje vroeg, ik weet het....

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 16:33

xSCWx schreef:
Een Fries toevallig of (flinke) tinker? Je kan daar wel heerlijk rijden lijkt me!

Edit: even in je profiel gespiekt maar nee dus. De paarden op Texel kunnen volgens mij wel jaar rond echt lekker buiten lopen.

Ze is vanaf de weg niet te zien, alleen als je echt weet waar je kijken moet;)

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 16:50

Banyu schreef:
Nog 6 maanden, wachten duurt zo lang, maar zoveel zin er in!!

Wij zitten weer op Kerckeland! :D
Zelfs de broodjes voor de eerste zaterdag zijn al besteld, hihi! :=
Beetje vroeg, ik weet het....

Ach je kan er maar op tijd bij zijn toch :j

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 18:25

Siersma schreef:
Banyu schreef:
Nog 6 maanden, wachten duurt zo lang, maar zoveel zin er in!!

Wij zitten weer op Kerckeland! :D
Zelfs de broodjes voor de eerste zaterdag zijn al besteld, hihi! :=
Beetje vroeg, ik weet het....

Ach je kan er maar op tijd bij zijn toch :j


Ja, erg hé!

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 17:21

Wij willen de zomervakantie (laatste week van augustus) een weekje naar Texel. We wilde eerst naar Landal, heb daar een aantal jaar geleden een week gewerkt, en heb zelf 4 jaar lang bij Landal gewerkt, dus dan neig je daar al snel naar.. Maar nu kwam ik vakantiepark de Krim tegen, hebben een mooie bungalow gevonden.
Alleen staat alles nog open, zijn er hier nog mensen die misschien leuke tips hebben of andere leuke accommodatie's weten.

Wij horen het graag :)

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 18:51

Ik ga volgende week waarschijnlijk een paar dagen naar Texel en wil graag voor dinsdag of donderdagavond ergens echt heel lekker eten afhalen. Maar ik heb een beetje moeite om iets te vinden omdat de meeste restaurants voor die dagen voor afhaal dicht zijn. Iemand nog een goede tip? Anders ga ik even kijken of ik al vroeg iets in Amsterdam kan afhalen dan neem ik dat wel mee die kant op.

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:10

Zijn er volgens mij flink wat open. Het slufter café is ons heel goed bevallen. De rog in de cocksdorp ook. Maar geen idee waar je zit...

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:11

Fenneeee schreef:
Wij willen de zomervakantie (laatste week van augustus) een weekje naar Texel. We wilde eerst naar Landal, heb daar een aantal jaar geleden een week gewerkt, en heb zelf 4 jaar lang bij Landal gewerkt, dus dan neig je daar al snel naar.. Maar nu kwam ik vakantiepark de Krim tegen, hebben een mooie bungalow gevonden.
Alleen staat alles nog open, zijn er hier nog mensen die misschien leuke tips hebben of andere leuke accommodatie's weten.

Wij horen het graag :)


De krim is heerlijk. Zou het je zeker aanraden Maar ik vind het wel erg duur. Al is alles dat in 't hoogseizoen en je hebt er wel alles wat je je kan wensen!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:20

Muga schreef:
Zijn er volgens mij flink wat open. Het slufter café is ons heel goed bevallen. De rog in de cocksdorp ook. Maar geen idee waar je zit...
We zitten in De Koog.
Ben echt op zoek naar iets wat een beetje luxe is als bedankje en om twee verjaardagen te vieren. Bij voorkeur iets waarbij je zelf even het hoofdgerecht op moet warmen zodat we een beetje rustig aan kunnen doen.

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:32

Katja schreef:
Muga schreef:
Zijn er volgens mij flink wat open. Het slufter café is ons heel goed bevallen. De rog in de cocksdorp ook. Maar geen idee waar je zit...
We zitten in De Koog.
Ben echt op zoek naar iets wat een beetje luxe is als bedankje en om twee verjaardagen te vieren. Bij voorkeur iets waarbij je zelf even het hoofdgerecht op moet warmen zodat we een beetje rustig aan kunnen doen.


In de koog heb je best veel keus volgens mij. Op fb is er een pagina waar eigenlijk iedereen op staat. Pollo schijnt ook lekker te zijn. Zit ook een Chinees en sushi... Maar Siersma weet het vast ook!