London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:05

Ik ga 4 september weer naar Londen toe. Het enige wat op het programma staat is de musical Wicked en voor de rest gewoon lekker rondkijken. Via Ryanair de tickets geboekt voor 30 euro p.p. en we slapen in het EasyHotel bij Victoria station. Iemand hier wel eens geweest? Het concept is super, gewoon een kleine kamer met eigen badkamer, je betaalt voor alles wat je extra wil zoals tv, extra schoonmaken, koffersevice. Maar dat heb je toch allemaal niet nodig in principe. Wel gekozen voor een kamer met raam, moest wel lachen dat er dus ook gewoon kamers zonder raam te boeken zijn..

Ook las ik op de site van het Apollo theatre dat er op de dag zelf de front-row seats van Wicked verkocht worden bij het theater voor 27,50 pond per stuk. Toch maar even die maandag gelijk vroeg in de rij van de box office voor kaartjes. Iemand daar nog ervaring mee hoe laat ik daar het beste kan gaan staan?


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:52

Oké mooi begin van de dag dan. Je kan vanaf 10.00 uur kaarten kopen dus dan ga ik er maar om 08.30 staan. Er zijn zowiezo altijd 24 stoelen van de eerste rij die dan verkocht worden en heb al even gekeken voor 5 september maar de halve zaal is nog leeg zowat dus dat moet wel gaan lukken gok ik.. Thanks voor de tip nagini :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:19

@ Charmaiineee: Welke musical wil je heen? Meestal is er ook een site van elke musical die je doorstuurt naar een betrouwbare site waar je de kaarten kan bestellen en waar je meestal ook je eigen plaats kan kiezen. Heb zelf geen ervaring met de site die je noemt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:25


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:04

Ik ga ook weer terug naar Londen in april volgend jaar. Het blijft een leuke stad :D Dit keer ga ik waarschijnlijk 4 dagen heen maar dat moeten we nog even afwachten met de vlucht die nog geboekt gaat worden. Een ding staat al vast en dat is dat we de 11e naar de Leavesden Studios gaan voor de behind the scènes tour van Harry Potter, de kaartjes zijn al binnen!

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:51

Ik was afgelopen september heen en heb voor Wicked £27,50 betaald voor dayseats op de eerste rij. Ik weet dat Wicked dit heeft, maar van de Phantom weet ik het niet. Er staat ook op de site van Wicked specifiek vermeld dat de eerste rij pas op de dag zelf in de verkoop gaat. Ik zou het even uitzoeken, desnoods even bellen naar het theater.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:00

@Jans Voor Wicked kan je gewoon op de dag zelf naar het theater gaan voor dayseats. Kosten maar 27,50 pond en sowieso wordt de eerste rij nog verkocht als dayseat. Als je om 10.00 uur bij het theater bent (of al iets eerder) móet dit ook lukken. Info staat ook op de officiële site..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:07

Leo schreef:
Ik ga zaterdag *\o/*
Enorm veel zin in, weinig gepland staan dus alle opties open. Alleen gaan we woensdag naar de studios van de HP films.
Tof! Ik ga een week later op 9 april en dan ook naar de HP studios op woensdag (is ook de rede dat ik weer ga). De studios zijn buiten Londen, bij Watford junction en vanaf daar met de bus.. laat je weten hoe het was Leo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:58

Leo schreef:
Ik ben net terug gekomen uit Londen, het was weer enorm gaaf :j

Voor degenen met Harry Potter- interesse: de WB studiotour is écht een aanrader :j Enorm gaaf!


Goed om te horen, volgende week woensdag ook naar de studio's! Ik ben benieuwd, nog maar 4 nachten en dan zit ik ook weer in Londen.. :D
@Ffortuna Hihi, ik heb ook echt direct geboekt toen je kon boeken en daarna de trip er omheen pas. Wel jammer dat je nu niet heenkan, maar Londen heeft nog genoeg leuks te bieden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:13

Leo: Haha daar was ik al bang voor.. creditcard gaat mee :o Thanks voor de tip met de trein, dus gewoon bij het loket vragen voor kaartjes van Euston naar Watford Junction met de Midland. Had jij dan gelijk een retourtje geboekt? Omdat je eerst met de overground en daarna de midland heb genomen. Wij hebben kaarten voor 10.30 uur, ik ga alleen je topic nog niet bekijken als die er is.. eerst zelf overdonderd worden <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:42

Wow, net terug uit Londen en ook de HP studiotour gedaan. Wat was dat gaaaaaf! Ik heb allemaal filmpjes gemaakt en zal wel het een en ander achter elkaar zetten voor de geïnteresseerde. Ook veel te veel foto's gemaakt. Kortom genoten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:06

Wieke86 schreef:
Ik ben volgend weekend weer in Londen, heb vrijdag een sollicitatiegesprek :D
Nu ben ik dus alleen tijdens de eerste wedstrijd van oranje in Londen *\o/* , iemand een idee waar het leuk is om dat te kijken? Of is er iemand in Londen die met me mee wil?

Wat tof! Waar wil je gaan werken in Londen?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:03

Ik slaap altijd bij easy hotel als ik in Londen ben, basic maar genoeg met een eigen badkamer.

Ik heb in Victoria gezeten welke dichtbij Victoria station ligt. Heel handig als je met de bus vanaf het vliegveld reist want daar vetrekken en komen de bussen aan (helemaal handig als je 's nachts richting vliegveld moet). Ook dictbij de metro en in een nette wijk.

Ook heb ik geslapen in Old Street Easy Hotel. Dit is de nieuwste en in het kantoor van Easy Hotel gemaakt. Daar had ik een double bedroom zonder raam. Die kamer was echt mega groot vergeleken bij de kleine kamer. Wel zit je alleen langs de 'zwarte' metrolijn en moet je zo goed als altijd overstappen. Ook dit is in een nette buurt.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:46

@zns ..meest dichtbij is Easy Hotel Paddington.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:57


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:50

@hetlevenwint: In Easy Hotel Victoria betaal je voor een kamer met eigen badkamer 49 pond per nacht. Heb je alles voor jezelf en ik vind het daar altijd zeer schoon en netjes. Zeer centraal op een kleine 5 minuten lopen van Victoria station. Zit geen ontbijt bij maar dat stelt toch meestal weinig voor en dit kan je ook zo kopen in alle koffiecorners in de buurt. Je bent in ieder geval per persoon ook maar omgerekend 28 euro per nacht kwijt. Ik ben ook in Easy Hotel Old Street geweest en ook dat is zeer goed bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:34

MarrieLeen schreef:
Ook al is het topic wat ouder, ik kan denk ik beter verder gaan in dit topic dan een nieuwe te openen. :)

Wij hebben ook plannen om eind oktober een lang weekend naar Londen te gaan, wordt helemaal enthousiast als ik dit topic lees!
Wat zijn jullie favorieten buurten in het centrum, ook qua hotels? We komen met de trein aan op Londen Victoria. :)
Is Victoria een leuke buurt? En rond Hyde Park? Ben echt nog een Londen-noob, moet me nog flink in gaan lezen. O:)

Rond Victoria vind ik wel een fijne buurt om te overnachten. De keren dat ik geweest ben sliep ik in EasyHotel Victoria. Dat is op loopafstand van Victoria Station en is goedkoop maar netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:10

Sanne9489 schreef:
Even een snel vraagje voor de kenners hier.
Wij gaan dinsdag naar Londen en weet dat het met de trein/metro naar Hyde Park kan komen maar zie hier ook de easybus en coach. Als je deze kaartjes wilt kopen (van te voren) dan moet je een tijd opgeven. Kan je eventueel ook een bus later pakken? Je weet natuurlijk nooit zeker of je vliegtuig op tijd is.

Je kan altijd een bus eerder of later nemen alleen gaan de mensen voor die voor die tijd een kaartje hebben. Maar dat is meestal geen probleem, ik ben er vaak eerder dan ik opgegeven had en kon altijd mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:48

Hangt er vanaf wat je wil, ik koop mijn musicaltickets met dayseats. Dat betekent dat je op de dag zelf in de rij gaat staan voor tickets met korting. Je betaalt tussen de 25 & 35 pond. Je moet je er wel vroeg bij zijn maar dit zijn vaak mooie plaatsen op rij 1.

Het makkelijkste is om via Google de naam van de musical in te typen met daarbij 'official website'. Daarop staat of ze dayseats hebben en onder welke voorwaarden.

Mocht je tickets van te voren willen bestellen kan je ook het beste via de officiële website kaarten bestellen. Dan weet je precies waar je zit en wat je kwijt bent. Ik weet niet of je op Twitter zit maar het account van @theatremonkey1 die geeft altijd updates van acties.

Ook zijn er musicals die met een lottery werken. Dat is vooral leuk als je het niet gepland heb om te gaan en moet je vooral geluk hebben. Je kan gewoon gratis meedoen en als jouw naam getrokken wordt dan kan je mooie plaatsen met korting kopen. Ongeveer tussen de 25 & 35 pond per kaart. Dit staat ook altijd op de officiële website vermeld.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:12

Ja maar alleen bij de TKTS, rondom Leicester Square zijn veel ticket bureautjes maar daar zou ik niet heen gaan.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:19

@arans Weet je al naar welke musical je wil? Veel musicals werken met dayseats maar niet allemaal. Een dayseat betekend dat als de kassa van het theater om 10.00 uur open gaat je met korting kaarten kunt kopen. Maximaal 2 per persoon. Ik ga minstens een keer per jaar naar Londen om de nieuwste musicals/toneelstukken te kijken dus als je tips nodig hebt laat even weten wat je interesses liggen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:52

Dayseats zijn zeker een stuk goedkoper,je betaald tussen de £20,- en £30,- per kaart en het verschilt per show of dit de best beschikbare plaatsen zijn (o.a. The Phantom, Curious incident of a dog in the Night-Time) of bijvoorbeeld de eerste rij (o.a. Wicked) welke hiervoor vrijgelaten is.

De TKTS booth op Leister Square heeft ook wel kortingen maar deze liggen inderdaad niet heel ver van de orginele prijs af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:21

Aaah ♡ voor Book of Mormon! Ik won in februari toen ik in Londen was maar de plaatsen op rij 1 waren vol.. kregen we rij 9 in het midden! Maar zeker een aanrader Nagini!

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:45

The Curious Incident of the Dog in the Night-Time (toneel) is zeker aan te raden. Prachtig mooi intens stuk over een jongen met autisme. Op de dag zelf kan je kaarten aan de kassa voor £15,- vanaf 10.00 uur halen. http://www.curiousonstage.com/ticket-information/

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:12

Gaaf Yasmine! Ik ga in juli heen en ook enorm veel zin in! Het duurt alleen nog zo langggggg..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eroslover, ManonGrr, MayoNeighs, s1993, Witje2 en 71 bezoekers