London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 21:23

Ik vind t zo jammer dat Megabus niet meer internationaal doet en nu flixbus is geworden, de service en veiligheid zijn enorm achter uit gegaan. Wij gingen 2 keer per jaar met zn allen van London naar Amsterdam maar doen dat nu niet meer met flixbus. Heel jammer dat die zo'n monopoly hebben tegenwoordig.

Als ik de trein nam was t vanaf Kings Cross of Euston en bij beide altijd problemen. De Thameslink lijn (noord en zuid) rijdt vaker niet dan wel op tijd. Euston-Birmingham via Virgin was altijd prima, maar Midlands en wat het nu is (zelfde eigenaar als Thameslink) is drama.


_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 17:53

Als je naar de studio's wil kun je ook gewoon de trein van Euston naar Watford Junction nemen (uitzonderingsgebied, je kunt wel je oyster gebruiken maar daily cap gaat flink omhoog, of gewoon een retour kopen) en vanaf het station de gratis bus naar de Studios. Wel van te voren je ticket boeken op de website van de Studios anders mag je niet met de bus mee.

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:31

Laatste keer dat ik m nam zat het bij de entree in, kan zijn dat dat recent veranderd is maar toen ik er in April was met familie die op visite kwamen was het gratis.
Nog steeds goedkoper dan die bussen vanuit London, en je bent er ook nog een stuk sneller want het verkeer vanuit Centraal London richting Watford is altijd ellende.

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:39

Moska schreef:
Zojuist hotel geannuleerd -O- heb er weinig vertrouwen in dat de Corona gekte dan al geluwd is. EasyJet biedt gratis omboeken aan. We zoeken wel een nieuwe datum. Jammer van de reeds betaalde tickets voor Londen Eye en de treinkaartjes die helaas maar geldig zijn tot eind maart. Maar dat overleven we wel.

Ik zou contact opnemen met London Eye, je hebt grote kans dat ze schappelijk zijn en de termijn willen verlengen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers