London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:22

Kan ook wel, maar ik dacht.. Misschien is er iemand. :')

Voor 5 pond sturen ze de sleutels op. Dus dat kan ik altijd nog doen. :D

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!


Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:23

Als ik ze ophaal en dan vanaf mijn huis naar jou moet sturen ben je ook ruim 6 euro pakketkosten kwijt :+

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:24

Daar had ik nog niet eens over nagedacht. :')

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:33

Voor 5 pond zou ik ze dan ook laten opsturen :D

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:43

Ik kom me ook even melden.
Ik zit op het moment voor studie in Cambridge, wat 50 minuten per trein van Londen af is.

Dus heb ik af en toe een dagje Londen gedaan en zaterdag ga ik nog een keer.
Voorlopig de laatste keer want ik ga over een maand terug naar Nederland.

Ik heb de stad de afgelopen maanden best goed leren kennen en kan ontzettend genieten van de sfeer, de vele dingen die er te doen zijn en natuurlijk West End! (ik ben een musicalfan haha)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 10:59

Ik had eindelijk mijn vriend kunnen overtuigen om naar een musical te gaan, dus hadden we er enkele op ons lijstje gezet. Uiteindelijk wou hij graag mee gaan naar War Horse, maar die vind ik precies wat duur. Je zit al gemakkelijk aan €100, best wel jammer...

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 11:13

x_spekkie_x schreef:
Ik had mijn musical tickets (voor We Will Rock You) via deze site gekocht: http://www.uktickets.co.uk/
Dat scheelde mij de helft van de prijs. Betaalde 36 pond per kaartje (ipv 70 of 80) en zat eerste rang. Ik kon zelf mijn plek uitkiezen uit een aantal stoelen. Bij aankomst bij het theater kon ik mijn kaarten gewoon ophalen. Ook betrouwbaar dus.

Ik zie dat War Horse via deze site alsnog duur is, maar via het officiële ticketbureau heb je ook goedkope tickets: http://www.seetickets.com/tour/war-horse


Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 11:13

Je moet ze ook niet online of bij het theater halen. Er zijn heel veel goedkope ticketboxen op straat.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 11:53

Wel bij het theater halen, zorgen dat je bij de opening van het theater om 10u er bent voor dayseats. Dan zit je op rij 1 en dat zijn de goedkoopste kaarten die je kunt krijgen.

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:16

Jennifer_S schreef:
Wel bij het theater halen, zorgen dat je bij de opening van het theater om 10u er bent voor dayseats. Dan zit je op rij 1 en dat zijn de goedkoopste kaarten die je kunt krijgen.


Oh, bedankt! :)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:27

Moet ik er wel bij vertellen, er zijn dagkaarten voor de meeste shows, maar bv. The Lion King heeft ze dan weer niet.

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:51

Jennifer_S schreef:
Wel bij het theater halen, zorgen dat je bij de opening van het theater om 10u er bent voor dayseats. Dan zit je op rij 1 en dat zijn de goedkoopste kaarten die je kunt krijgen.

Ik zag op de website van War Horse dat deze musical dat ook heeft:
£25 Day Seats are available from the New London Theatre Box from 10am on the day of performance.
http://www.warhorseonstage.com/tickets/london


Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:01

Ohja sorry ik had niet gezien dat je naar War Horse wilde. Ja War Horse heeft ook dayseats. En even ter info, het is geen musical. Maar een fantastisch toneelstuk (met wat muziek). :-)

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:04

Dan ga ik voor de dayseats proberen te gaan! :) Nu nog goed uitpluizen waar ik dan moet zijn, want dat is al jaaaaaaaaaren geleden dat ik daar nog ben geweest :)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

SplashIsLief
Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:39

In mijn zoektocht naar een topic over Londen was ik niet helemaal berekend op zoveel pagina's _O- Van de week toch maar even terug lezen.

31 mei vertrek ik met mijn werk naar Londen, op vrijdagavond gaan we naar het concert van Alicia Keys. Naast de reis en het hotel is er volgens mij nog niet zoveel gepland dus ik wil zelf alvast een rondkijken. :D

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:26

hetlevenwint schreef:
Zeg een vraagje, we gaan boeken voor 24ste tot 26ste maar nu ik ben zelf 16jaar.
Vroeger naar het geen ik me herriner moest je een toelating hebben om zonder je ouders te reizen,
moet dit nu nog ?

Ik had het niet nodig toen ik 17 was :P

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:17

Kom je uit België? Want ik zie het bij 'buitenlandse' kampen (in Nederland :') ) wel eens, dat ouders een formulier van de gemeente meegeven aan de kinderen waarop staat dat ze het land mogen verlaten.

In Nederland heb ik hier nog nooit van gehoord.

En Engeland hoort bij Europa, dus in principe zouden je daar vrij heen mogen toch? :)

Ik ben vorig weekend voor het laatst in Londen geweest, over 2 weken vertrek ik weer terug naar Nederland.
Toch wel jammer, ik vond het wel fijn om zo dichtbij die geweldige stad te wonen.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:53

In België moet dat inderdaad :) (Althans, ik had het toch steeds nodig, ook al bleef ik in Europa..)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Ekeif96
Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:59

Ik ben inmiddels ook weer thuis :D
Heb echt een top weekje in Londen gehad!
Vond vooral de metro echt enorm handig en erg makkelijk :j
Ik ga zeker nog een keer terug naar Londen, een prachtige stad is het!

Als je 16 bent, in Nederland woont en je binnen europa wil reizen, hoef je niks appart te regelen.
Als je jonger bent, moet je onder begeleiding van een volwassene reizen.

♫ Live a life you will remember ♫

Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:35

Ah ik ben zo jaloers op iedereen die laatste tijd naar London is geweest, ik mis het weer!

Ik ben erover aan het denken om van de zomer minimaal 1 maandje in London te werken. Ik ben bezig met zoeken naar au-pair of pub-job oid, maar vind het nog lastig. Iemand hier ideeën of kennissen om raad te plegen?

Aulaantje_x
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-05-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:41

Ik ga na de examens naar Londen :D Ben er al best vaak geweest maar vind het nog steeds een supermooie stad! Raak er nooit uitgekeken :+

Feelin' good has a name. Aulana: B+24, L1+13, L2+8 :D
It's not worth winning if you don't have to fight for it ~~ Real doctors cure more than one species

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:49

Ik ben naar de Herculaneum en Pompeii tentoonsteling geweest in het British Museum. Echt de moeite waard!

Blue_Eyes
Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:54

Ik ga binnenkort met een groep studenten naar Londen, ze wilden zo graag een keer de stad zien - en ik laat ze mooi alles zelf regelen, goed voor hun Engels :Y) :D


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Aulaantje_x
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:58

Blue_Eyes schreef:
Ik ga binnenkort met een groep studenten naar Londen, ze wilden zo graag een keer de stad zien - en ik laat ze mooi alles zelf regelen, goed voor hun Engels :Y) :D

Zo hebben ze ons ook naar Engeland gestuurd 2 jaar geleden :') tot we ineens op een heel ander metrostation aankwamen omdat een klasgenoot het verkeerd begrepen had :+

Feelin' good has a name. Aulana: B+24, L1+13, L2+8 :D
It's not worth winning if you don't have to fight for it ~~ Real doctors cure more than one species

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:20

Hinata schreef:
Ah ik ben zo jaloers op iedereen die laatste tijd naar London is geweest, ik mis het weer!

Ik ben erover aan het denken om van de zomer minimaal 1 maandje in London te werken. Ik ben bezig met zoeken naar au-pair of pub-job oid, maar vind het nog lastig. Iemand hier ideeën of kennissen om raad te plegen?


In het 'wie studeert er in het buitenland' topic zit een Bokker die in Londen studeert en woont, misschien heeft zij handige tips.
Boktnaam is Hanmar.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Chinas, Marleen_L, mvdende en 75 bezoekers