London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nadia
Oppermuts
Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:24

Maar is het niet verstandig om IETS aan geld in je portemonnee te hebben??

Toos Onderschriftloos :D


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:25

Ik wisselde gewoon het bedrag wat ik uit wou geven hier in Nederland om.

En anders pinde ik bij wat ik te kort kwam maar ik had toen een (rabo) euro pas en
daar betaal je wel weer voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:43

Je kan het wel omwisselen bij GWK kantoren? En anders geld bestellen bij je bank.

Ik heb een wereldpas (Maestro) en een creditcard.. dus ik pin eigenlijk overal :=

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:30

Op het vliegveld kun je ook altijd geld pinnen, maar je betaalt hier wel voor! De wisselkoers is daar namelijk een stuk hoger. Ik vermoed dat je ongeveer 8% meer betaalt dan de wisselkoers op dat moment is.


TigerBD
Berichten: 847
Geregistreerd: 17-01-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:58

Wij gaan morgen officieel boeken, wel via een reisburo omdat we dat toch liever hebben :)

Het kost rond de 300 euro, daar zit in: vliegticket, verzekering, hotel(2 overnachtingen), en ontbijt. Geen idee of veel is, volgens mijn vriendin was het een aanbieding. En het is vlakbij een groot winkelcentrum, hoe of wat hoor ik morgen.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 07:53

Ik boek zelf nooit meer via een reisburo.. omdat ik het vaak te duur vindt en ik het leuker vind om
zelf uit te zoeken waar we slapen en welk vervoer middel ;)

Wij waren vorig jaar met 2 volwasenen en 1 kind van 11 voor 5 volle dagen Londen met
de boot en een Hotel incl. ontbijt bij Kings cross in de buurt totaal rond de 800 euro kwijt.

dreamer1987
Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:59

Ik boek ook altijd zelf via internet.
Baal alleen dat ik nu al weken geen goedkope vluchten kan vinden voor in april... ik wil terug!!!

Steun de Dr. Reijntjes dovenschool in Sri Lanka! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2948ee6e58
Friendship is a single soul, living in two bodies.

Kitsolu
Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 00:35

komt waarschijnlijk door het aanstaande huwelijk... 29 april.
Ook hotellen zijn rond die tijd allemaal een stuk duurder. Mijn moeder wou eigenlijk langs komen in april, maar we maken er maar mei van :(

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:09

Woesj ik ga vrijdag weer :):)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:16

ik zondag :):)

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:25

Leuk!!!! :D

Ik ben al helemaal blij dat ik 8 april lekker even naar huis (Nederland) ga haha :+
Lekker weer paardrijden :))

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:31

Annash schreef:
Woesj ik ga vrijdag weer :):)


Tot wanneer ga jij Shan? :D

Elamor
Berichten: 5176
Geregistreerd: 10-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:32

ik ga morgen naar London City *\o/* *\o/* *\o/*

Kitsolu
Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:38

Martine__ schreef:
Leuk!!!! :D

Ik ben al helemaal blij dat ik 8 april lekker even naar huis (Nederland) ga haha :+
Lekker weer paardrijden :))

Net wat ik wou zeggen :+ de 25e tot de 29e ben ik weer ff in nederland *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:42

Waarom gaan jullie allemaal naar Nederland als ik naar London ga _O- ik zit er 27 tm 3 :') en ik kan gewoon met mensen afspreken na werktijd _O-

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:43

Jans schreef:
Annash schreef:
Woesj ik ga vrijdag weer :):)


Tot wanneer ga jij Shan? :D


Tot vrijdagavond _O-
Gaan 1 dagje op en neer met 't vliegtuig. :)

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:47

Dat is kort Annash! :))

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:37

Ja even heen en weer hahaha. Mijn mams zou me komen opzoeken. Had ze als verrassing gepland dat drie vrienden van me ook mee zouden komen. En toen ze hoorde dat ik eerder naar huis kwam heeft ze voor mij stiekem een ticket bijgeboekt _O-

Kitsolu
Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:46

Jee wat een mazzel zeg!! Kan me nog wel herinneren hoe jij t aan een kant zo jammer vond dat je weer terug ging.

Maak er een leuke dag van ;)

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:58

Dankje!! Ga ik zeker doen.
Pfff ik mis Londen echt verschrikkelijk. Dus fijn om even heen te gaan maar dubbel zo zwaar om 's avonds weer weg te gaan in de wetenschap dat ik er voorlopig niet meer ben, denk ik...

dreamer1987
Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:14

Ik ben ook zwaar aan het dubben om na mijn afstuderen (juli) weer terug te gaan en daar een baan te zoeken. Of eerst zoeken en teruggaan.
Ik mis het leven in Londen. Anders wil ik ook wel gewoon nog een paar maanden niets doen daar en vanuit daar in Nederland soliciteren :')

Steun de Dr. Reijntjes dovenschool in Sri Lanka! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2948ee6e58
Friendship is a single soul, living in two bodies.

bellow2
Berichten: 272
Geregistreerd: 25-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 13:56

Brutaal verzoek, maar ik gooi hem toch in de groep. Het lukt mij zelf niet om op korte termijn naar Londen te gaan. Is er iemand die binnenkort naar Londen gaat en bij Selfridges zou willen kijken voor een bedel van Juicy Couture en die eventueel mee zou willen nemen?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:39

:wave:

Ik ben rustig aan het kijken om deze zomer naar Engeland te gaan, voor een maandje of 2/3 (juni juli en augustus, wil in juli zo'n 2 weken terug gaan) zodat ik een beetje Engels leer praten. Maar nu heb ik geen idee waar en hoe ik moet beginnen met zoeken... Mijn engels is best slecht, dus wil zowiezo iets gaan doen waar niet te veel van verwacht. Mijn bedoeling is ook om in mn 1tje te gaan, zodat ik niemand heb om toch stiekem in het nederlands tegen te gaan banketstaaf :P
Heeft er iemand tips waar ik moet gaan zoeken? Mijn voorkeur in Engeland gaat uit naar Londen, wil er niet komen voor een vakantie, maar echt om de taal en cultuur te leren kennen. Uiteraard zou ik wat vrije tijd willen hebben om toch nog iets van de stad te kunnen zien.
Hoop dat jullie me kunnen helpen, word van google niet veel wijzer omdat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken :')

Blue_Eyes
Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 15:18



If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 18:30

Dankjewel! Daar heb ik wat aan :j

Dat lijkt mij ook, en vind het een grote uitdaging om alleen helemaal daar heen te gaan. Roep al sinds de middelbare dat ik dit wil, nu hoop ik het ook voor elkaar te krijgen :)

Hoe zit het met au pairs? Moet je daarvoor vloeiend engels kunnen spreken of is redelijk ook goed? En hoe besteed je dan je vrije tijd, je kent er natuurlijk niemand en om in je eentje alles te gaan bekijken, het café in gaat of wat dan ook is ook zo wat. Leer je er snel mensen kennen ook al ben je au pair?
Iemand anders toevallig tips, hoe je zo goed mogelijk de taal leert kennen, mensen ed terwijl je in je eentje naar Engeland gaat? Misschien is gaan werken opzich ook niet verkeerd, maar waar dan? Haha :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, annikavolder, Ashleytjuhh, Avanti, Cowgirl, fleurtjeuh, fohadie, friezenfan2, Gaby, Jadero, lizy29, Luna2013, maaikemuis, mvdende, Ptl4ever, thequeensmum, warvel en 70 bezoekers