London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
zns
Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:21

Ben je dan niet voor de kosten die je meer maakt met openbaar vervoer net zo duur uit dan wanneer je een duurdere vlucht hebt op city?


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:41

Nee.. want vanaf City heb je ook gewoon je OV kosten nog :)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:41

Ik had trouwens gezocht, maar goedkoopste wat ik kn vinden is 20 pond duurder dan het Easyhotel :)

zns
Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:45

Ok openbaar vervoer van beide zal niet veel schelen dus. Hooguit dat de reistijd wat langer zal zijn.
Ik heb een vlucht gevonden voor 158,- voor 2 pers retour naar luton via easyjet. Vind je dat een redelijke prijs?

Welk hotel had je gevonden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:49

Is dat incl of excl bagage? Daar moet je wel rekening mee houden, volgens mij is bagage iets van 45 euro bij Easyjet voor een retourtje.

Euh, even kijken welk hotel dat was. Was er eentje bij de lancaster gate in de buurt iig.

zns
Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:08

Is exclusief bagage. 1 stuk bagage is iets minder dan 25,-.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:27

Is dat voor enkel of retour? Daar zitten vaak ook nog wat haakjes en ogen aan :=

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:29

Jans schreef:
Goedkoop vliegen; altijd op Stansted of Luton of Gatwick.

Duur vliegen is City.

Middelmatig (KLM, AirFrance) is Heathrow.

Om afstanden hoef je het niet te doen, city is verreweg het dichtstbij, maar alsnog een half uur tot 3 kwartier vanaf paddington. Net als Heathrow. De rest is ongeveer een uur.


Heb voorheen wel eens met VLM airlines vanaf City gevlogen (werkte in Canary Wharf dus dit was super dichtbij) en deze vluchten zijn redelijk goed geprijst (niet zo goedkoop als Easyjet, maar zeker niet duur).

En OV kosten vanaf City zijn zeker minder.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

zns
Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:54

Volgens mij voor retour. Ik heb bagage aangevinkt en je kan niet selecteren voor alleen de heen of terug reis. Het staat onder de heen en terugvlucht erbij. Heb voor 1 passagier bagage aangevinkt.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:00

VLM is helaas een stuk duurder geworden omdat KPN deze vluchten nu toepast :=

biancaaaa
Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:30

zns schreef:
Iemand ervaring met easyhotel?
http://bookings.easyhotel.com/Booking/E ... 0206190958

Als je in de link kijkt naar de verschillende easyhotels welke vinden jullie dan het best gelegen voor de leuke toeristische attracties en winkels?

Als ik bv kijk naar easyhotel paddington dan komt de prijs op £162,- voor 3 nachten. Geen slechte prijs toch?


Wij hebben ook in het Easy hotel geslapen in December. Is ons prima bevallen alleen zijn de kamers echt heel klein :+ soort bed met een deur en een piepklein badkamertje. Maar alles wat je nodig hebt en personeel was erg vriendelijk. Wij konden niets goedkopers vinden maar we hebben redelijk laat geboekt en wilden niet in een hostel slapen. Als je op (ik dacht) heathrow vliegt bieden ze ook een goedkope airport shuttle.

Wij verbleven in easyHotel London South Kensington. 150 pond voor 3 nachten 2 personen. 5 minuten lopen naar de metro.

hamsterfan
Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:38

We zijn op de Ferry boot, heb er heel veel zin in (:

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:03

Ik slaap altijd bij easy hotel als ik in Londen ben, basic maar genoeg met een eigen badkamer.

Ik heb in Victoria gezeten welke dichtbij Victoria station ligt. Heel handig als je met de bus vanaf het vliegveld reist want daar vetrekken en komen de bussen aan (helemaal handig als je 's nachts richting vliegveld moet). Ook dictbij de metro en in een nette wijk.

Ook heb ik geslapen in Old Street Easy Hotel. Dit is de nieuwste en in het kantoor van Easy Hotel gemaakt. Daar had ik een double bedroom zonder raam. Die kamer was echt mega groot vergeleken bij de kleine kamer. Wel zit je alleen langs de 'zwarte' metrolijn en moet je zo goed als altijd overstappen. Ook dit is in een nette buurt.

zns
Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:51

Als je in de buurt van Bayswater zit kan je dan beter op Luton of op stansted vliegen?
Prijsverschil maakt niet veel uit maar wat is dichterbij qua tijd en handiger qua vervoer?

@ biancaaaa:

Ik twijfel nog over easyhotel. Het is inderdaad wel heel klein. Wel goed om te weten dat het je wel bevallen is. Sowieso beter dan een hostel inderdaad.

@_Lau_: Weet je toevallingwelke van de easyhotel vlakbij bayswater ligt?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:05

Stansted :j want dan kom je aan op liverpool street, hoef je met de metro daarna niet over te stappen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:46

@zns ..meest dichtbij is Easy Hotel Paddington.

Moschino
Berichten: 329
Geregistreerd: 26-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 08:32

Leuk om te lezen over easy Hotel. Ga met vriend in mei 4 dagen naar Londen. We verblijven in EasyHotel Paddington. Op Tripadvisor goede reviews! Kamergrootte maakt mij niet uit, als het maar schoon is, goede locatie en een eigen badkamer heeft. Wel top dat Easyjet/hotel. Wij zijn voor verblijf en vlucht 180 euro kwijt. _/-\o_

"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles."

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 09:25

Dat is een hele mooie prijs Moschino !

De kamer grootte maakt mij ook niks uit en weet van Londen kamers soms erg klein zijn
maar idd dat het schoon is en de ligging is voor mij het belangrijkste.

Zo hebben wij in Juli wel een douche op de kamer en mijn zus niet dus die komt bij ons
douchen dat scheelde voor haar ruim 100 euro op 4 nachten.

Alleen het toilet zit niet bij ons op de kamer maar dat is voor ons geen probleem er zitten genoeg
wc´s op een verdieping.

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:33

:Wave:

Gaan binnenkort (waarschijnlijk in Mei) drie daagjes naar londen *\o/*
sowieso weer vliegen vanaf Rotterdam, naar London City..maar nu zijn we op zoek naar eenleuk, centraal gelegen en vooral ook schoon hotel!
Vorige keer zaten we in het Royal National hotel (vlakbij Russel Square), maar dat was niks :n Iemand nog tips?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 08:07

Bloomsbury park by thistle. Zit ook bij russell square.

Royal national niks? Ik vind het een fijn hotel :j

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:00

Of één van de hotels van Travelodge?

Haha, Jans dat dacht ik ook al :P
Ze hebben alleen geen flessenopener...

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:08

Nee dat was een beetje jammer _O- hoe hebben wij die flesjes toen ookalweer geopend? _O-

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:57

Royal National heb ik nog nooit zelf gezeten, vrienden van mij wel.
Vond de kamers best wel groot voor Londense begrippen.

Ik heb wel veel in de Pub gezeten die onder het Hotel zit. ;)

Silkaay
Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:43

Hoi, ik meld me ook even.
Vorige week net terug van een weekendje Londen en de plannen zijn er alweer om deze zomer een midweekje te gaan.
Nu ik heb in het Royal National gebleven en ben er zeer tevreden over.

Deze zomer ga ik alleen met een vriendin en we zouden evt. daar terug gaan, maar bekijken ook nog enkele andere opties.
We zoeken dus een (relatief) goedkoop hotel die centraal is gelegen. Iemand die iets weet? :)


My taste in music is your face

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:31

Royal National is wel extreem groot, wel wat gehorig (vooral ambulances enzo, maar he, ik had een appartement daar in de straat waar ik een poosje woonde en daar wash et nog veel erger := ) en heel simpel, maar wel schoon :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nymphe en 67 bezoekers