London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:14


A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:21

Waarom google je niet gewoon? Als ik één seconde google op "eten meenemen aan boord Ryanair" vind ik het meteen: https://www.ryanair.com/be/nl/nuttige-i ... -aan-boord
Ik begrijp überhaupt niet zo waarom mensen afhangen van de meningen van anderen als het aankomt op harde regels, maar goed.

Ik ga volgende week ook weer naar Londen, helaas wel voor 't werk dus het is aankomen om 19u en weer vertrekken de volgende dag om 18u. Maar nog altijd beter dan niks :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:34

Als ik het zelf al had gevonden had ik het niet gevraagd. Ik heb de site van Ryanair doorgekeken en het gewoon niet gevonden. Toen ging ik het dus via de live chat vragen en die zei dat ik helemaal niks qua eten mee mocht nemen en hier wordt weer gezegd van wel....dus dan is het logisch dat ik het niet meer weet.
Die link hierboven maakt mij ook niet duidelijk of het dus is toegestaan om het in mijn handbagage te hebben of dat ze bedoelen dat ik eten wat ik daar koop mee mag nemen...

Good things come to those who wait. Be patient

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:55

Dan vertrouw je toch gewoon de maatschappij die hun officiële regels communiceert? Ik zou veel sneller de maatschappij zelf betrouwen ipv anderen die alleen hun persoonlijke ervaring hebben.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:53

Ik heb met Ryanair vaak zat krakelingen of een zak chips meegenomen in mijn handbagage. Vloeibaar niet, en heb je iets bij aan eten wat niet mee mag gooien ze het daar wel weg. Geen probleem, toch. Ik zou me er niet zo druk om maken, gooien ze het weg dan gooien ze het weg. :')

Ik ga eind juli weer voor een week, heb er zin in. *\o/*

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:56

Ja maar weggegooid eten is dus ook weggegooid geld en dat wil ik liever niet. Vandaar dat ik aan het oriënteren ben wat wel mee mag.

Good things come to those who wait. Be patient

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:54

Ik snap niet dat je zo moeilijk doet. Maatschappij zegt nee. Dan is je antwoord nee.
Ga daar naar een supermarkt. Net zo makkelijk.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:11

Oké laat maar. Ik word niet begrepen.

Good things come to those who wait. Be patient

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:12

Na de security check kun je ook gewoon eten kopen, dan voorkom je dat ze het weggooien. En verder anders in de UK zelf naar een lokale supermarkt gaan. :)

xMercury
Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 19:54

In Nederland doen ze vaak niet zo moeilijk, dan krijg je wel een boterham mee. Maar complete maaltijden inslaan is een ander verhaal. Toen ik van Eindhoven naar Stansted vloog, had ik ook een paar koekjes bij in een doosje en dat was geen enkel probleem. In de UK zelf zijn ze wel vaak een stuk strenger, maar ook toen kreeg ik nog croissantjes mee in mijn handtas.

Maak je niet zo druk, Linn :) Komt goed.

Aren't ordinary people adorable? ♥

Jorinda
Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:40

Supermarkten in Engeland hebben veel normaals hoor! :) Als je bang bent dat ze het weg gooien, zou ik ofwel even bellen met Ryan Air (is wellicht duidelijker dan de website en dan weet je het zeker), ofwel mijn dingetjes gewoon daar halen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:57

Wat voor eten wil je meenemen dan? Je gaat naar London, zoveel verschilt dat niet met Nederland of gaat het erom dat je in het vliegtuig iets wil eten?

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:52

Nee het gaat erom dat we het low budget houden en Londen vrij duur is. Dus dacht als we gewoon klein beetje mee kunnen nemen dan scheelt dat al iets. Tuurlijk genieten we daar ook gewoon van het eten en drinken.

Good things come to those who wait. Be patient

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:17

Een blikje knakworsten is hier bij Tesco ook maar 50p hoor, dus daarvoor hoef je echt geen eten mee t gaan zeulen.

Ik neem dus altijd een handbagage koffer vol met NL snoep mee, en heb nog nooit problemen gehad. Niet met ryanair (hoewel ik daar niet zo vaak mee vlieg, Eindhoven is niet praktisch voor ons en Stansted nog minder) en niet met Easyjet.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:27

In de supermarkten in London is zo ongeveer wel hetzelfde te krijgen als hier. Ik zou niet extra veel meenemen. Zonde van het gesleep.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 12:19

Oké thnx :)

Good things come to those who wait. Be patient

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:17

Ik heb afgelopen vrijdag mijn enkel gebroken en de banden gescheurd en word als het goed is volgende week woensdag geopereerd. Het is nu dus nog maar de vraag of ik naar Londen kan op 7 mei. Ik wil wel echt onwijs graag. Dan maar op krukken en een miljoen rustpauzes op een dag.

Good things come to those who wait. Be patient

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:38

iemand ervaring met het Days Inn Waterloo hotel?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:52

Heeft iemand ervaring met naar Londen gaan in een rolstoel? Ik word volgende week woensdag geopereerd aan mijn enkel en ga dus als het goed is nog steeds mijn been niet mogen belasten als we naar Londen gaan. Zit er dus aan te denken een rolstoel te huren en die mee te nemen. Ik kan kleine stukken best lopen op krukken en kan ook prima als het moet even een trap opkomen oid. maar voor de rest is een rolstoel toch wel makkelijker.

Good things come to those who wait. Be patient

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:59

Een hele hoop tube stations zijn niet rolstoel toegankelijk, een gedeelte ook wel, maar het meerendeel is drama (hier dan geen rolstoel maar een grote zware dubbele kinderwagen dus een lift is noodzakelijk)
Bussen zijn wel allemaal toegankelijk.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:00

_Nadia_ schreef:
Een hele hoop tube stations zijn niet rolstoel toegankelijk, een gedeelte ook wel, maar het meerendeel is drama (hier dan geen rolstoel maar een grote zware dubbele kinderwagen dus een lift is noodzakelijk)
Bussen zijn wel allemaal toegankelijk.


Aha oke. Ja het scheelt dat ik dus wel iets kan lopen (ten minste, daar ga ik vanuit) en de rolstoel kunnen we wel even opvouwen om ergens in te komen denk ik?

Good things come to those who wait. Be patient

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:04

Ja, maar je moet wel iemand hebben die hem trappen op kan tillen, want anders sta je nog. Tubes zelf zijn wel gewoon toegankelijk (al dan niet met mega gap, maar okay) je moet alleen op t perron zien te komen.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:07

_Nadia_ schreef:
Ja, maar je moet wel iemand hebben die hem trappen op kan tillen, want anders sta je nog. Tubes zelf zijn wel gewoon toegankelijk (al dan niet met mega gap, maar okay) je moet alleen op t perron zien te komen.


Ja ik ga samen met een vriendin en die is wel zo lief om dat soms voor mij te tillen. En de meeste bezienswaardigheden, hoe zijn die te bereiken dan?

Good things come to those who wait. Be patient

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:14

Hou er rekening mee dat een rolstoel vrij zwaar is en het niet om enkele treetjes gaat maar soms om vrij lange trappen, en vaak wel meer dan 1. Als je gaat zou ik proberen zoveel mogelijk de bus te gebruiken, duurt wel langer, maar is een stuk vriendelijker voor de rug van je vriendin.
Qua bezienswaardigheden is het enige wat ik tegen gekomen ben dat lastig te doen was de Buckingham palace state room tour, maargoed die is toch niet open op dit moment. De meeste publieke gebouwen zijn goed te doen, soms 1 of 2 treetjes om binnen te komen. De meeste winkels zijn of gelijkvloers of hebben wel een lift.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:17

_Nadia_ schreef:
Hou er rekening mee dat een rolstoel vrij zwaar is en het niet om enkele treetjes gaat maar soms om vrij lange trappen, en vaak wel meer dan 1. Als je gaat zou ik proberen zoveel mogelijk de bus te gebruiken, duurt wel langer, maar is een stuk vriendelijker voor de rug van je vriendin.
Qua bezienswaardigheden is het enige wat ik tegen gekomen ben dat lastig te doen was de Buckingham palace state room tour, maargoed die is toch niet open op dit moment. De meeste publieke gebouwen zijn goed te doen, soms 1 of 2 treetjes om binnen te komen. De meeste winkels zijn of gelijkvloers of hebben wel een lift.


Oke super, bedankt! Het is nog even kijken hoe de operatie volgende week verloopt en tot waar ik in het gips kom. Stel ik zit tot mijn lies in het gips dan gaat het niet door, dan vind ik het echt teveel moeite.

Good things come to those who wait. Be patient


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azmay, lgw, Lugea, RedRoses, Sizzle, Stybba, Supervixen, Unoo en 73 bezoekers