London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:26

Easyjet is ook prettig, laatste twee keren op Gatwick gevlogen. Half uurtje met de trein (nog niet eens) en je bent in London.

City is ook fijn vliegen, maarja wel een stuk duurder aangezien budget niet vliegt op City, toendertijd dan.
Heathrow is ook een goede optie overigens :j

Luton en Stansted vind ik persoonlijk niks :o

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:29

Iemand nog leuke tips voor hotel in Mayfair? we zaten nu te kijken naar The May fair hotel.

Ik had ook al wat diner adresjes gevonden, ik wil sowieso naar Zuma en Novikov en dan italiaanse gedeelte en ik wil gaan lunchen bij Sketch, iemand daar al eens geweest, alles roze *\o/*

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:31

Vanaf Eindhoven vlieg je altijd naar Stansted. Ik vond dat toen prima.
Dit jaar vanaf Eelde naar Londen Southend gevlogen. Was ook prima. Je zit dan nog wel een uur in de trein maar ach. Je bent toch sowieso wel even onderweg ongeacht naar welk vliegveld je vliegt.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:50

Wauw The May Fair Hotel ziet er ook erg mooi uit.

Mijn oog is nu gevallen op het Millennium Gloucester Hotel London Kensington, ligt vlak bij Harrods geloof ik. Was voor 3 nachten inclusief vlucht 260 euro. Is dat een beetje een goede deal? Ik heb de vorige keer op Gatwick gevlogen, vond ik eigenlijk wel perfect. Een half uurtje met de express was je in hartje London. Kan City ook wel even bekijken!

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 14:17

Ik vond Stansted ook wel prima, volgens mij duurt het vanaf elk vliegveld (muv City of Heathrow) even lang voordat je in het centrum bent. En Southend is zo klein dat het gewoon schattig is :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 15:09

Als je vanaf Eelde vliegt, is alles groot.
In Eelde zijn welgeteld 4 gates en het vliegtuig had propellers :')
Ben overigens nog nooit zo relaxed ergens vandaan gevlogen.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:01

Wij zijn met easyJet gevlogen. Vlucht wel geannuleerd op de terugweg :') :roll: Vanwege de stakingen in Frankrijk. Dus moesten we op woensdag terug, door die storm toen. Dolle pret.

Vlieg graag op Southend. Klein vliegveld, je bent er zo vanaf en de trein sluit perfect aan. Ben je met een uurtje in Londen (Liverpool Street station). Vanaf Eelde ook gevolgen, maar vond dat kleine helse vliegtuig dóódeng _O- Enige leuke was dat we over de stal vlogen waar mijn paarden staan :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:26

Wij gaan naar het hotel: Copthorne Tara Hotel London Kensington. Vanmiddag bekeken. Redelijk goedkoop hotel, maar kunnen we lekker ergens uitgebreid eten en shoppen natuurlijk. We vliegen naar Stansted Airport en op de terugweg gaan we via Gatwick. Die was op dat moment de meest gunstigste tijd. Dan vliegen we pas om 17:00 uur. Wilde al heel graag boeken moet alleen goedkeuring van school. Moet nog een verplichte bijeenkomst volgen op school en als die net in die week valt ben ik zwaar de sjaak want dan kan ik niet afstuderen... heb er zo zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:35

Vanaf Rotterdam had je voorheen nog kleinere vliegtuigen dan die vanaf Eelde :)) dat was prachtig :+: dat was nog met de VLM. Die doen dat geloof ik niet meer. Tegenwoordig is het British vanaf Rotterdam naar Londen City.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 07:28

Foaly schreef:
.....

Heeft iemand nog West End tips, trouwen? Ik heb al tickets voor Hamilton :D maar zijn er nog andere leuke shows/aanraders? De classics (Wicked, PotO, Les Mis) heb ik al gezien :)


42nd street schijnt een enorm goede revival te zijn. Ben je ook al naar Book of Mormon geweest? Die kan ik je ook zeker aanraden. Verder speelt pinokkio van het National Theater.

Mijn tickets voor Hamilton zijn gecanceld :-( De vervangende tickets vielen echte buiten mijn week vakantie naar Londen.. dus hopelijk kunnen ze die nog omzetten.

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 09:33

Oeh, Book of Mormon is een goede!

En nooooooooo -O- Weet je waarom ze gecanceld zijn? Ik zou echt zo hard gaan huilen als dat zou gebeuren |(

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:23

o daar zou ik ook echt niet gelukkig van worden!! wat balen Lau!!!

@ dames en heren? ik ga jullie helaas toch weer verlaten, thanks voor de tips , onze planning is veranderd en ipv Londen wordt het Dubai *\o/* <3

heel veel plezier in londen nog!

Taartje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:40

Ik stap vanavond op de stena Line voor een dagje London morgen met de personeelsvereniging van m'n moeders werk.
Gaan we het Natural history museum bekijken en even shoppen!

a red sun rises, blood has been spilled tonight...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:38

Ik was zeker not amused.. maar het theater wordt groots verbouwd en door archeologische vondsten hebben ze vertraging opgelopen. Alle previews zijn daardoor gecanceld. Had prachtige plaatsen op rij 2 in het midden, nu maar afwachten of ik nog in mijn vakantie week kan en wat mijn plaatsen dan zijn. Anders is het wachten tot juli volgend jaar als er weer plaatsen in de verkoop gaan..

Wat leuk Taartje! Veel plezier!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 15:57

Taartje schreef:
Ik stap vanavond op de stena Line voor een dagje London morgen met de personeelsvereniging van m'n moeders werk.
Gaan we het Natural history museum bekijken en even shoppen!



O leuk! Ik en mijn vriendin willen ook naar Naturalis History museum. Moet heel mooi zijn, Mn zusje is er geweest.

Grr ben zo geïrriteerd dat ik nog niet kan boeken voordat school antwoord geef wanneer ik me verplichte les is..

Taartje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:38

HorseTimeXL schreef:
Taartje schreef:
Ik stap vanavond op de stena Line voor een dagje London morgen met de personeelsvereniging van m'n moeders werk.
Gaan we het Natural history museum bekijken en even shoppen!



O leuk! Ik en mijn vriendin willen ook naar Naturalis History museum. Moet heel mooi zijn, Mn zusje is er geweest.

Grr ben zo geïrriteerd dat ik nog niet kan boeken voordat school antwoord geef wanneer ik me verplichte les is..[/quote

Museum was erg mooi! Wel erg gericht op kinderen.

a red sun rises, blood has been spilled tonight...

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:44

Hoi allen, ik had al eerder aangegeven dat we naar Londen zouden gaan alleen het hotel dat in ons hoofd zit is opeens stukke duurder. Nu vroeg ik mij af of jullie nog leuke hotels hebben het liefst rond Hyde park omdat daar tegen die tijd Winter Wonderland is en het budget het liefst niet zo hoog, zodat we lekker kunnen shoppen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:47

Het Arbor Hyde Park (voormalig London Guards)

spottedponie
Berichten: 2960
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:15

Ik kom ook even langs! Ga 26 november 3 dagen naar Londen! Hebben er onwijs veel zin in!

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

xxxmh
Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:33

HorseTimeXL schreef:
Hoi allen, ik had al eerder aangegeven dat we naar Londen zouden gaan alleen het hotel dat in ons hoofd zit is opeens stukke duurder. Nu vroeg ik mij af of jullie nog leuke hotels hebben het liefst rond Hyde park omdat daar tegen die tijd Winter Wonderland is en het budget het liefst niet zo hoog, zodat we lekker kunnen shoppen.


Lancaster gate hotel

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:26

xxxmh schreef:
HorseTimeXL schreef:
Hoi allen, ik had al eerder aangegeven dat we naar Londen zouden gaan alleen het hotel dat in ons hoofd zit is opeens stukke duurder. Nu vroeg ik mij af of jullie nog leuke hotels hebben het liefst rond Hyde park omdat daar tegen die tijd Winter Wonderland is en het budget het liefst niet zo hoog, zodat we lekker kunnen shoppen.


Lancaster gate hotel


O die had ik ook voorbij zien komen. Vond je het een goed hotel?

xxxmh
Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:35

Jaa! Grote nette kamer. Meeste kamers hebben een bad. Ontbijt was super uitgebreid en lekker!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:37

O mooi, want daar had ik ook al nagekeken. En hoe vond jij de locatie verder? Want ik had eerst gekeken naar een hotel onder Hyde park vlakbij Natural History Museum, maar die was inmiddels helaas vol (moet afwachten op antwoord school en die doen er heel lang over).

xxxmh
Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:58

HorseTimeXL schreef:
O mooi, want daar had ik ook al nagekeken. En hoe vond jij de locatie verder? Want ik had eerst gekeken naar een hotel onder Hyde park vlakbij Natural History Museum, maar die was inmiddels helaas vol (moet afwachten op antwoord school en die doen er heel lang over).


Locatie was prima. 2 metro station op nog geen 10 min lopen en 1 straat van het park af!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 13:34

Volgende week rond deze tijd zit ik heerlijk voor 5 dagen in Londen.. Kan niet wachten *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babsiej, Boheme, Century, Deeks93, Firebug, lizzy99, marjan19, mvdende, Selina, Stybba, Supervixen en 81 bezoekers