London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Cemlys
Berichten: 14937
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 10:36

Anders gewoon lekker november nemen, dan is londen ook leuk met kerstsfeer, vanaf half novembaar begint dat al. Voor komende maanden zou ik nu ook niks gaan boeken

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 06:25

Hi, ik weet dat het topic al erg lang stil is, maar ik ga het toch proberen. Aan het einde van het jaar ga ik naar Londen, maar daar wil ik een bezoek aan de Lion King aan koppelen. Ik kom er alleen niet uit waar ik het beste tickets kan kopen voor die voorstelling, want ik zie allemaal verschillende websites die zeggen dat ze het veiligst zijn en de tickets verkopen. Weet iemand hier waar ik het beste deze kan kopen zodat ik zeker weet dat ik een stoel heb? Alvast bedankt! :)

[o]

F_Orumster
Berichten: 15306
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:11

Geeft de site van het theater geen ticketinfo?

Foaly
Berichten: 4741
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:18


People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 09:26

Ja ik twijfel dus via de officiële website, of dan via de officiële website van het theater zelf..

[o]

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:59

Ik ben best vaak in Londen geweest maar nog nooit in een theater :+

Maar als beide officiële websites zijn dan kan het niet mis gaan toch?

Je kan ook de gok nemen om daar bij van die tickets verkoop hokjes een ticket te kopen maar ik vind die altijd een beetje dubieus eruit zien.

tesseke
Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:02

Ik heb er ooit via de site van het theater besteld en dan daar aan de balie gaan afhalen.
Lion king is trouwens geweldig om te zien!

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.

friezenfan2
Berichten: 2546
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:14

Ik was alweer vergeten dat er iemand dit topic nieuw leven ingeblazen had maar hierbij de site waar ik elke keer kaartjes had gekocht. Al is dat wel een paar jaar terug.

https://www.londontheatre.co.uk/whats-on/musicals

Al klinkt de officiele website van de lion king ook als een goede optie

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 05:43

Kaartjes zijn ondertussen gelukt, bedankt daarvoor! Heeft iemand toevallig ervaring met de pay as you Go situatie met de metro? Ik heb een prepaid contactloze creditcard die ik ervoor kan gebruiken, maar twijfel of het beter werkt dan de Oyster card.. :)

[o]

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 08:18

Het werkt het zelfde eigenlijk.
Heel makkelijk in gebruik.

Zebrastreep
Berichten: 9669
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 08:20

Leuk dat ik dit topic tegenkom!

19 september vertrek ik een kort weekje naar Engeland waarbij we vooral londen willen bezoeken. Ik heb er enorm veel zin in!

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 09:14

Wat gaaf!

Ik zit in Oktober een weekje in de UK (Hastings) en wou graag 1 dag naar Londen.

Maar mijn reisgenoot ziet dat niet zo zitten omdat we al vaak in Londen zijn geweest volgens zijn mening.

boooo
Berichten: 4185
Geregistreerd: 10-12-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 09:54

Justme_Lisaa schreef:
Kaartjes zijn ondertussen gelukt, bedankt daarvoor! Heeft iemand toevallig ervaring met de pay as you Go situatie met de metro? Ik heb een prepaid contactloze creditcard die ik ervoor kan gebruiken, maar twijfel of het beter werkt dan de Oyster card.. :)

Als je geen auto top up op je Oyster card heb zou ik gewoon contactloos reizen. :)

"The difference between doing something and not doing something is doing something."

Gaby
Berichten: 3378
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:03

Weet iemand of je lenzenvloeistof mag meenemen in de Thalys, en zo ja, hoeveel? De Eurostar is er duidelijk over dat dit gewoon mag, maar ik ga voor het eerst een deel van de reis met de Thalys, en ik kan niks terugvinden.

Ik wil straks voor het eerst Indiaas gaan eten in London, de UK is natuurlijk het land bij uitstek ervoor (naast India). Als ik om mild gekruid eten vraag (kan niet tegen pittigheid), krijg ik dan ook mild gebruid eten, of is hun mild anders dan onze mild als je snapt wat ik bedoel?

Iedereen alvast heel erg bedankt voor het lezen!

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:19

Indiaas eet je op Bricklane, is echt lekker en voor Europese smaakpapillen heel goed te doen!

Lenzenvloeistof durf ik zo niet te zeggen, maar volgens mij is dat geen probleem.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:03

Je bagage word niet gecontroleerd bij de thalys.
Tenminste 3 jaar geleden bij ons niet.

Vaak staan bij de gerechten hoe heet het kan zijn.
Ik eet ook curry in de UK en ik ben ook echt geen hete eter.

Gaby
Berichten: 3378
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:12

Super, bedankt! Bricklane it is.

En goed om te weten dat de Thalys niet hyperstreng is.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:25

Nee het was bij ons gewoon in stappen net als de NStrein.

Bij de eurostar is dit wel anders dan mag je aansluiten in de rij voor bagagecontrole en de douane.

Zebrastreep
Berichten: 9669
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:51

Na het verlaten van de Brexit zijn ze echt strenger geworden. Wij zijn bij de boot maar liefst 6! keer gecontroleerd dit was van Calais naar Dover. Paspoort werd meerdere malen bekeken , tassen gingen door de scan en bij het reservewiel werd ook tot 2x toe gecheckt. We kregen ook nog de vraag wat we kwamen doen. Erg streng allemaal!

En op de terugweg alleen paspoort controle :') De Engelsen zullen wel denken zolang je je zooi maar mee neemt terug naar het vaste land zal het ons niks interesseren. Andersom zijn ze erg streng , zowel de Franse als Engelse douane.

Hadden we ook niet verwacht! Volgens mijn moeder zouden we ook nooit gecontroleerd gaan worden. Maar ik kan mij niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over lenzenvloeistof. Ik had antibiotica crème mee voor mijn hangen en dat hebben ze gok ik niet eens echt goed kunnen zien door de scan. Dan zou er ook moeilijk gedaan moeten worden over bepaalde verzorgingsproducten. Ergste wat er kan gebeuren is dat ze het innemen. Dan kun je gerust in Londen zelf vast wel een opticien vinden en een nieuw potje krijgen.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:24

Ik had een paar weken geleden op de heenweg van Duinkerken naar Dover alleen 2x een paspoort controle en even mijn achterbak open doen.

We waren bekend met alle horror verhalen maar kon zo door rijden.

Op de terug weg moest ik mijn motorkap open doen en ging een spiegeltje onder mijn auto langs.
Daarna mocht ik mijn achterbak open maken en de tassen open maken.

Ik moest ook diverse vragen beantwoorden waar ik vandaan kwam, of ik gestopt ben onderweg en waar ik naar toe ging.

Maar heel mijn achterbank lag vol met gekochte goederen en incl een volle koelbox maar ze bekeken liever een tas met vieze was _O-

Voor mijn medicatie had ik een medicatielijst bij mij vanuit de apotheek.

Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 08:49

In augustus Hoek van Holland - Harwich.
Heenweg alleen paspoortcontrole.
Op de terug weg alles uitgebreid gecontroleerd en wilden ze in de auto kijken.
Rij een klein autootje wat flink afgeladen was dus de blik op z’n gezicht toen ik de achterbak open deed :') Ik zei dat ik goed was in Tetris vroeger :j en toen mochten we door....

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, GoogleAdsense, komone, maxi90, moOby en 10 bezoekers