Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:00

Zit er een McDonalds in Disney? :+

Die app is een goed idee, bedankt!

Ik hou er niet zo van om als een kip zonder kop rond te lopen, dus ik wil graag uitzoeken waar het eten lekker is.

Wat voor spullen neem je dan zoal mee uit disney? Ik neem behalve koelkastmagneetjes nooit ergens wat van mee, dus ik zou niet weten of ik daar wat geld voor apart moet zetten? :+

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:12

Ja in de village :) achteraan rechts

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:39

We zijn nu pas bijna thuis ..

Drie uur lang ontruimd geweest, iets ter ontploffing gebracht. Uiteindelijk naar Brussel met Thalys maar die reed om een of andere reden ook niet meer verder. We mochten mee met de volgende Thalys die 20 min vertraging had, alleen die was helemaal vol. Volgende zou na een goed half uur komen, had ook 40 min vertraging.. Dus uiteindelijk waren we 20:35 pas op Amsterdam Centraal...

Er zit ook een Vapiano, 1 min lopen buiten village richting de parkeerplaats ! Ook 5 Guys zit daar, ook een hamburgerketen.. Die buffetrestaurants moet je ook niet teveel van verwachten.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:29

prugelpiet schreef:
Zit er een McDonalds in Disney? :+

Die app is een goed idee, bedankt!

Ik hou er niet zo van om als een kip zonder kop rond te lopen, dus ik wil graag uitzoeken waar het eten lekker is.

Wat voor spullen neem je dan zoal mee uit disney? Ik neem behalve koelkastmagneetjes nooit ergens wat van mee, dus ik zou niet weten of ik daar wat geld voor apart moet zetten? :+


Je ziet ook meteen, hoe meer euro tekens erbij staan hoe duurder het restaurant eigenlijk is.
Verwacht het niet zoals in Nederland als je gaat uit eten, dat is totaal anders in Frankrijk.
The Village heb je veel restaurants liggen, maar erg duur voor wat je krijgt.

Je betaald zelfs in Disney zelf al bijna 5,- voor een doodnormaal ijsje.

Je krijgt heel veel in de winkels. Ik had wat leuk servies en beeldjes meegenomen voor in mijn Disney kast te plaatsen hihi.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 07:05

Wij hebben de laatste keer erg lekker gegeten bij The Steakhouse in Village. Moet je wel even reserveren.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 07:26

xPenny schreef:
prugelpiet schreef:
Zit er een McDonalds in Disney? :+

Die app is een goed idee, bedankt!

Ik hou er niet zo van om als een kip zonder kop rond te lopen, dus ik wil graag uitzoeken waar het eten lekker is.

Wat voor spullen neem je dan zoal mee uit disney? Ik neem behalve koelkastmagneetjes nooit ergens wat van mee, dus ik zou niet weten of ik daar wat geld voor apart moet zetten? :+


Je ziet ook meteen, hoe meer euro tekens erbij staan hoe duurder het restaurant eigenlijk is.
Verwacht het niet zoals in Nederland als je gaat uit eten, dat is totaal anders in Frankrijk.
The Village heb je veel restaurants liggen, maar erg duur voor wat je krijgt.

Je betaald zelfs in Disney zelf al bijna 5,- voor een doodnormaal ijsje.

Je krijgt heel veel in de winkels. Ik had wat leuk servies en beeldjes meegenomen voor in mijn Disney kast te plaatsen hihi.


Dat is niet waar? Voor €5 had ik drie flinke (zeg maar 6 want ze schepten bij iedere bol 2 x) ben & jerry's bollen met koekje.

Voor €14 had ik in frontierland super lekkere kip met bbq saus en friet en drinken en yoghurt. Het waren twee kippenpoten trouwens. En grote. :+ Ik kreeg dat echt niet op.

Ik heb prima gegeten in Disneyland en was elke dag zo'n 20 euro kwijt pp.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:58

In Discoveryland (naast Buzz Lightyear) en in Walt Disney Studios (in de aankomsthal) heb je 2 'snackrestaurants' waar je een compleet menu (hamburger, friet, drinken en toetje) krijgt voor +- €15.
Is altijd goed te eten en voor mij meer dan genoeg!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:00

Of in de Village een broodje bij Earls :+: die zijn ook goed vullend

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 14:59

Ja wij hebben 2 dagen alleen mcdonalds gehad.
Maar das meer omdat mijn vader zei dat je voor 15,- een klein bakje chili concarne kreeg en hij daar 2 bakjes van nodig had eer hij vol zat _O-

Wij hadden zelf eten mee voor in de middag.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:07

Hakuna Matata is ook 15,- voor een menu. Ook Pizza Outpost (nu gesloten) was redelijk te doen.
Als je goed kijkt dan vind je ze in het park wel.
Ooit een keer gehad dat iemand wilde eten en alle restaurants af waren gelopen. Menu's wilde ze niet, was te duur (want dan ging het om biefstuk enz) dus toen maar 2 hotdogs gehaald voor 16,-. Dat vond ik zonde, dan ga ik liever gewoon een menu voor 15,- halen waar drinken en een toetje bij zit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:22

Nadir schreef:
Wij hebben de laatste keer erg lekker gegeten bij The Steakhouse in Village. Moet je wel even reserveren.


The Steakhouse viel bij ons enorm tegen. Alles was koud en de steaks waren soms niet eens doorgebakken of medium zoals we hadden gevraagd.
Salade had duidelijk al even in de koelkast gestaan etc.
Echt een teleurstelling en dat op de trouwdag van mijn ouders :(

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:49

Ohh echt Cayenne, wat balen!!
Bij ons was het echt heel lekker, carpaccio en biefstuk met patat. Kindermenu’s waren ook prima.

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:52

Five Guys in the Village. Echt lekkere hamburgers en (Cajun)fries.

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:04

Thanks allemaal :D :)
Ik ga alles rustig doorlezen en bekijken op de website *\o/*

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:35

Oops... juist geboekt voor over 2 weken...

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 18:36

Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:23

Met taxi geen ervaring. Ik ben lichtelijk teleurgesteld. Wij gaan 11 november speciaal voor kerst, wat blijkt... veel kerst shows beginnen pas een week later. Echt heel jammer.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:34

Ik ga vanaf zaterdag 5 dagen disneyworld doen :+:

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:36

prugelpiet schreef:
Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

Kan je niet gewoon de buspendel nemen ?

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:39

Kmbrly schreef:
prugelpiet schreef:
Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

Kan je niet gewoon de buspendel nemen ?


Die is er vanaf davy crockett niet :) anders was dat natuurlijk het de simpelste oplossing geweest :)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:50

prugelpiet schreef:
Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

Lijkt me dat dat toch ook aan tikt.. wat is het probleem met de auto volgens het thuisfront?

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:57

Whoops sorry wist ik niet :')
Dacht dat al die disney hotels bussen hadden.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 21:20

Keet schreef:
Ik ga vanaf zaterdag 5 dagen disneyworld doen :+:

Jaaaa superleuk!! Alvast heel veel plezier!

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 21:52

Ik ben ook in Davy Crockett geweest,met de auto, en het is toch zeker wel 15 minuten naar Disney met de auto vanaf daar.
Lijkt me een dure grap als je met een taxi heen en terug moet steeds.

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:13

IMJ schreef:
Lijkt me dat dat toch ook aan tikt.. wat is het probleem met de auto volgens het thuisfront?


Het feit dat we met de auto helemaal naar Frankrijk moeten. In december. We hebben allemaal een rijbewijs en rijden keurig hoor, maar laten we het er op houden dat mijn vader lichtelijk overbezorgd is altijd :=