Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:19

Ik zit 4 dagen,3 nachten in Santa Fé!

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:34

Haha ik zit 3 dagen en 2 nachten in Santa Fe en ga ook maandag weg!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:52

Jullie kunnen wel een bokt meeting houden. Paddington is er dan toch ook en die logeert in Cheyenne, vlakbij dus.

Wel een apart toeval hoor.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:47

Hier in Frankrijk zijn ze nog niet eens in staat het weer een dag van te voren goed te voorspellen :=
(maar het is hier nu wel vies weer hoor :+ , ze zeggen wel dat het volgende week beter weer wordt ;) )

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:20

mbkaatje schreef:
JulPaddington is er dan toch ook en die logeert in Cheyenne, vlakbij dus.


Een kleine correctie ik zit ook in Sante Fe en voor 5 dagen en 4 nachten *\o/*

We kunnen idd een mini Disney meeting houden _O-

Nou een graadje of 20 en droog volgende week is prima, voor mij hoef het niet bloedheet te zijn.

Wij willen in iedergeval in de Silver spur eten dus daar moet ik nog voor reserveren maar dat doe ik Vrijdag
wel ff als ik vrij ben want ik kom er niet aan toe op het werk er ff tussenuit te knijpen.

Veel plezier Nancy, en koop niet te veel souveniers dan blijf er ook nog wat voor mij over +:)+

MIjn vriend roept nu al je gaat niet te veel uitgeven want hij is dit jaar niet van plan om een 3e koffer
aan te schaffen wat vorig jaar in Londen echt nodig was. :o

Maar volgens mij was er wel uitverkoop :):)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:33


Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:14

Hihi ik krijg geld van mn moeder mee, die is een enorme disneyfan en heeft een kast met allemaal beeldjes uit disney :)

Maar uitverkoop?! is een heel slecht woord voor iemand met gaten in haar handen :+
Paddinton en Natalie, als jullie een wat gezetter meisje zien lopen met zwart met blond haar dan ben ik dat :Y)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:23

En als jullie een groep van 8 man zien lopen waarin er 3 volwassene lopen, 3 'tieners' en 2 kleine kids dan is het een grote kans dat wij dat zijn :=

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:49

Oh, Paddington, ik had zomaar in mijn hoofd dat je in cheyenne zat. Dit is helemaal toevallig dan. Drie bokkers die op dezelfde tijd in Disneyland zijn en nog in hetzelfde hotel slapen ook.

Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje beter wordt, maar ik ga er vanuit van wel.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:48

Als je naar deze verwachting kijkt wordt het heerlijk pretparkweer volgende week.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:40

Wat gaat er trouwens bij jullie zoal in de tassen ?

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:45

voor in het park?
Ik heb zo'n klein praktisch tasje waar een stel sultana's ingaan, portomonnee en fotocamera :)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:05

Nee bedoelde meer de tassen waarin al je spullen gaat. Dus qua kleding, en hoeveel etc.
Heb korte broeken mee (van die sportbroekjes, heeerlijk), maar neem voor de zekerheid ook nog een spijkerbroek en een joggingbroek mee denk :Y)

Zo'n klein tasje neem ik indd. ook mee. Vorig jaar ook meegenomen naar Indonesië, erg handig!

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:17

Oh schoonzusje en ik hebben allebei een bigass koffer waar ook de spullen van de beide vriendjes nog bij kunnen haha. Ik neem gewoon 2 spijkerbroeken mee en 2 driekwart broeken, vriendjelief en ik zijn het weekend namelijk bij schoonzusje thuis in zuidlimburg dus moetenw at extra spulletjes meenemen :)
Verder gewoon een stel tshirtjes en topjes en 2 van die Primarkvestjes :) en goede gympen waar ik fijn een hele dag op kan lopen :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:21

Voor in het park heb ik altijd voor elke dag een fles bronwater in mijn tas en iets zoets en hartigs voor in de wachtrijen.
Voor in het hotel alleen mijn eigen kussen, een pjama, en een paar huissokken :) (naast de gewone schone kleding en ondergoed)
Neem een licht (maar warm) vestje mee voor in de wachtrijen, soms sta je vol in de zon, soms in de schaduw en dan kan het best koud zijn :)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:38

Ja ik zit zo te twijfelen qua schoeisel wat ik aan ga doen, zat te denken aan birckenstocks..
Want dichte schoenen is denk voor een hele dag te warm.

En Evelli, vind je dat niet irritant om dat 'allemaal' te moeten meenemen het park in. Lijkt me zo'n gesleep zo'n tas mee. En ik hoorde dat je geen (gevulde)flesjes mee mocht nemen het park in vanwege veiligheidsredenen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:43

Daar controleren ze echt niet op hoor :+
Ik neem 1 fles water mee in een tas, een zak snoepjes, een zak nootjes en een vestje.
Vind het niet vervelend hoor, tas gaat overal gewoon mee in :) Het drinken in het park vind ik erg duur en het water wat ze er verkopen enorm smerig :+ (Vittel)

Je tas gaat door zo'n Xraygeval en er kijkt een beveiliger met een zaklamp even in je tas om te controleren dat je geen wapens meeneemt. Voor de rest nog nooit problemen gehad.

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:34

Suuskipje schreef:
Paddinton en Natalie, als jullie een wat gezetter meisje zien lopen met zwart met blond haar dan ben ik dat :Y)


Als een fors klein vrouwtje ziet lopen met een vriend naast haar van 2 meter en een zoon die net zo groot is als moeder
dan ben ik het :') of je herkent me aan me hoefijzertatoo op me rechterkuit <<)

Oef wat stop ik in onze 2 koffers.. in ieder geval neem ik altijd een extra paar schoenen mee of in dit geval me slippers en voor
de rest van het gezin ook. Heb een hekel aan op 1 paar schoenen te lopen de hele dag dus wisselen is voor mij de uitkomst.

Voor de rest 2 3kwart broeken en een lange broek voor me zelf en voor vriend lief een lange en een korte broek en voor zoonlief
4 korte broeken en 1 lange broek en een pyjama voor ieder.

Voor de rest voor 5 dagen t shirts-hempjes per persoon en idd een vest voor de koude uurtjes en uiteraad schone sokken en ondergoed :')
En in me toilettas zit de gebruikelijke dingen maar heb er wel zonnebrand toegevoegd en antimuggenbende en asprines.

In onze rugzak zit een ehbo kitje voor je weet maar nooit en batterijen voor de fototoestel en een hoop lekkernij voor onderweg
richting disney.

En ik moet me badeendjes niet vergeten want daar moet ik op de foto mee in bad .. weddenschapje met me zus afgesloten :+

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:15

Nog 3 dagen *\o/*

Vandaag de laaste kleding wassen die ik nog mee moet nemen en nog ff naar de stad voor de laaste dingen te halen.
Morgen me huis goed schoonmaken en een lijstje maken voor me ouders die me katten gaan verzorgen :')

Zoals de planning nu is Zondag eerst naar het hotel in Utrecht me koffers dumpen en dan naar mijn schoonouders om me
auto daar neer te zetten en dan weer terug met de trein naar Utrecht naar het hotel.

Gelukkig hebben we als het goed is ook iemand die ons weer op kan komen halen als we terug komen dus ook weer een stress minder :+

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:38

Haha leuke weddenschap Paddington!
Indd. nog 3 dagen, voor mij gaan ook de laatste spulletjes in de tas.
Slaap dit weekend bij vriendlief dus moet nog een 2e tas inpakken voor het weekend. Moet even kijken of ik de spullen die ik dit weekend nodig heb dan in die tas doe en zondag in de andere tas gooi..
Oh heb er suuper veel zin in.
Morgen de auto van binnen en buiten schoonmaken en zondag de tassen in de auto gooien, joepieee!

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:16

Ik moet nog kleine dingen in de koffer doen en me vriend die vanavond komt nog een deel van zijn
kleding nadat ik bekeken heb wat hij mee wil :+

Maar ben wel geslaagd in de stad wat ik nodig had dus weer een stresje minder :P

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 17:00

Morgen is het zover toch, tenminste voor 3 van jullie.

Heeel veel plezier. Ik hoop dat jullie het ontzettend leuk hebben én mooi weer hebben natuurlijk. De tour de france staat nu aan en op het moment ziet het er wel goed uit.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:24

En? Hoe hebben jullie het gehad?
De eerste van jullie is al weer terug volgens mij.

Helaas moet ik nog twee maandjes wachten. Dat ga ik wel redden hoor, maar ik heb er wel veel zin in.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:33

Voor mij ook nog 7 weken..
Hebben jullie nog een meeting gehouden?

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:55

Ik heb even een vraagje aan degenen die met de auto zijn geweest.

mijn navigatie stuurt me via brussel (wij rijden vanuit roosendaal)
maar ik zie overal op internet staan dat je via gent moet rijden?
Maakt dit nog uit? en is de ene route beter dan de ander ofzo?