Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:33

Ik vond de attractie armegaddon eng waarom ik hou niet van onverwachte dingen en ben bang voor vuur...voor de rest vond ik niks eng terwijl ik best een angsthaas ben ;)

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:12

Apart hoe het kan verschillen. Ik zat daar juist steeds te wachten tot er eens een keer wat ging gebeuren. Vond het echt een van de minste atracties waar we in zijn geweest.

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:01

Ben weer terug in het land! Het weer daar was zo bagger dat we na 2 attracties maar op huis aamgegaan zijn.
Wel paar leuke, minder natte dagen gehad hoor.
Alles gedaan wat we wilde doen.

Het hotel, Sequoia Lodge, ja het blijft een prachtig hotel. Vind alleen de kamers voor 4 volwassenen net wat te klein.. Tenminste de bedden vooral.

Ouders en broertje waren voor het eerst em die hebben zich wel vermaakt. Wel veel lopen klagen over de drukte.. Terwijl we op zijn langst 45 minuten gewacht hebben en dat was voor Crush.
Ook regelmatig wachtrijen van maar 5 minuten bij PoTC, IASW, PM, ToT, Buzz & Space Mountain (laatste 2 wel voor 10uur) en dat er nergens plek was om
Te eten enzo...
Goed, ik vond allemaal wel meevallen, en ben toch al vaker geweest :P
Wat ik zelf wel een enorme NOT vind, zijm de toiletten. Het zijn er genoeg, dat wel. Maar zooo goor!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:06

Helaas dan weer niet de attracties gedaan in Toystory Playland. Omdat ouders het er kimderachtig uit vonden zien zijn we er niet meer terug geweest. Had opzich nog wel in de RC Racer gewild, maar ach. Volgende keer beter.
Wel in de flying carpets en de cars race rally geweest :P

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:12

Over kinderachtig gesproken hi hi. Toy Story Playland vind ik eerlijk gezegd ook geen superleuke toevoeging (nog niet in het echt gezien). Alleen de RC Racer lijkt me nog wel wat. Op zich vind ik de opzet wel leuk hoor, met al dat speelgoed.

Je hebt het dus weer leuk gehad. Is wel anders dan met vrienden lijkt me. Jammer dat het vandaag vies weer was.

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:38

Vinden jullie het ook niet raar dat flying carpets over agrabah waar de wachtrij 10 minuten is en dus niemand een fastpass gaat halen, wel fastpass heeft, maar crush's coaster met een wachtrij van 2 uur ongeveer niet?
Misschien kan de attractie het niet aan ofzo, maar waarom dan die fastpass bij flying carpets :?

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:23

Fastpass bij de Flying Carpets snap ik ook niet.
Crush's ben ik alleen maar blij dat die geen FP heeft, anders is de normale rij al helemaal niet te doen!
Of dit ook de reden is weet ik niet.

mbkaatje, nouu de cars gaan nog best hard hoor :D

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

bonney4evver
Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 21:10

Ze hebben idd eens getest met de FP bij de Crush, maar dat was niet bevallen!
_Marjon_ gelukkig heb je nog wel wat goede dagen gehad :j
En als lange 45 min is echt niet veel hoor idd ;)
Was er nu nog kerst?

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:17

Haha dat was nog grappig. Dinsdag t/m donderdag was er nog kerst, gisteravond heb ik nog de kerstboom ceremonie gezien. En vanochtend was de kerstboom en alle versiering er omheen gewoon foetsie :P
IASM was nog wel in kerst, en nog wat kleine dingen. Maar op de main street was vrijwel alles verdwenen!

Dus heb nog wel alle kerst dingen kunnen zien, de Once Upon a Dream parade in het donker met de kerstparade erachter. En natuurlijk de Fantilussion parade, die heb ik vorig jaar helaas moeten missen vanwege het slechte weer toen.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:27

Ik vond het altijd wel erg speciaal zo de kerstsfeer in Disney.
*zucht* ik ben er al veels te lang niet meer geweest.
Kwam laatst nog oude foto's tegen in Disney, toen nog Eurodisney, toen geslapen in hotel Cheyenne.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:07

Ik heb zojuist een 3 daags arrangement geboekt! Vriendlief vind Disney helemaal geweldig. Zelf ben ik er niet zo'n fan van, ik ben er 1 keer eerder geweest in de zomer en ik vond het toen niet zo heel geweldig. Maar wie weet trekt hij me volledig mee in zijn enthausiasme :) Ik ben benieuwd!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:23

Alvast veel plezier, wanneer gaan jullie?
Bij mij is het net andersom, vriendlief vindt het niet zo heel erg leuk.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:27

We gaan van 13 t/m 15 mei. Inclusief hotel en tickets voor het park. Viel me eigenlijk nog reuze mee wat ik moest betalen!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:33

Dat is al een tijdje terug @nextdomino, als het toen nog Eurodisney heette. Dat is al best lang geleden volgens mij omgezet, na een faillissement.

EvaC: Leuk dat je toch gaat. Misschien vind je het nu leuker. Ook kan het zijn dat het gewoon niets voor jou is. Mei lijkt mij een mooie tijd, daar zou de volgende keer mijn voorkeur ook een beetje liggen, of in september/oktober. In welk hotel blijven jullie overnachten?

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:37

*checkt bevestigingsmail :P

We logeren in het Vienna International Dream Castle Hotel. Het zag er op de foto's erg mooi uit. Ik geef Disney gewoon een tweede kans ;) Mijn vriend heeft het er al een jaar over dat hij er toch graag weer eens heen zou willen, maar niet weet met wie. Z'n vrienden zijn natuurlijk véél te stoer om mee te gaan ;) Dus ik offer mezelf maar op. Wie weet vind ik het wel leuk, we gaan het wel merken.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:39

Nou ik ben erg benieuwd naar je ervaringen EvaC.

Inderdaad mbkaatje, dat is erg lang geleden, ze waren volgens mij bijna failliet en daarom is de naam veranderd.
Daarna ben ik dagjes ernaar toe gegaan om dan in 2005 in Davy Krocket te overnachten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:42

Het Dream Castle Hotel lijkt mij ook een mooi hotel en ook lekker vlakbij het park. Ben benieuwd of je het nu leuker vindt. Waarom vond het de vorige keer niet zo leuk? (geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierig).

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:15

Nextdomino schreef:
Nou ik ben erg benieuwd naar je ervaringen EvaC.

Inderdaad mbkaatje, dat is erg lang geleden, ze waren volgens mij bijna failliet en daarom is de naam veranderd.
Daarna ben ik dagjes ernaar toe gegaan om dan in 2005 in Davy Krocket te overnachten.


Was dat toen niet Micheal Jackson die er erg veel geld in heeft gepompt om het overeind te houden? Dat vertelde mijn vriend eens. Hij heeft hem zelfs eens gezien in Disney.

mbkaatje schreef:
Het Dream Castle Hotel lijkt mij ook een mooi hotel en ook lekker vlakbij het park. Ben benieuwd of je het nu leuker vindt. Waarom vond het de vorige keer niet zo leuk? (geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierig).


Haha snap ik! ;)
Ik kreeg het toen van mijn toenmalige vriend cadeau voor m'n verjaardag. Van mijn ouders hadden we een paar dagen Parijs cadeau gekregen en hem leek het dan leuk om ook naar Disney te gaan. Ik had er op de een of andere manier meer van verwacht. Ik vond het zelfs erg klein. We liepen samen scheldend rond dat de Efteling groter is e.d. :P

De dag begon al niet echt goed, we gingen er met de trein naar toe. Toen we bij het station van Disney waren moesten we eerst € 50,- p.p. betalen om uberhaupt het station af te komen, wat ik echt belachelijk vond en ook niet gedaan heb. We hebben gewoon gedaan alsof we geen enkele taal behalve Nederlands spraken en zijn doorgelopen. Daar bij genomen dat de tickets voor het park ook nog eens €50,- p.p. waren en we allebei gewoon een loontje van een bijbaan hadden, vond ik dit niet echt heel cool. Op dat moment wilde ik stiekem eigenlijk gewoon alweer terug naar Parijs zelf. Dat heeft een beetje de sfeer gezet voor de hele dag. Uiteindelijk begon het ook nog eens vreselijk te regenen en werd de parade afgelast.

Dus tja, het viel gewoon eigenlijk heel erg tegen :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:30

Ha ha, dat klinkt inderdaad niet als een topdag. Je trof het dan ook nog eens niet met het weer.
Nu je een arrangement hebt, is het sowieso anders. Of moet je de entreekaarten nog los kopen?
Wat een raar verhaal trouwens dat je € 50,- moest betalen om het perron af te komen. Waar ging dat dan over?

Ik weet niet wat groter is, de Efteling of Disneyland. De Efteling is in ieder geval groener, maar Dinsyeland heeft minstens zoveel attracties. En je hebt natuurlijk nog het andere park, de studio's. Daar hebben wij ook een hele dag gespendeerd.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:36

Er werd gezegd dat dat moest om het station te kunnen verlaten, zo ontzettend raar!

Nee alles zit er bij in :D Ik geloof ook voor de studio's. Ik denk eerlijk gezegd dat Disney wel groter is dan de Efteling, maar op dat moment was ik absoluut niet bereid dat te zien :p

M'n vriend weet nog van niets, ben heel erg benieuwd naar zijn reactie! :D Hij had het er gister avond nog over hoe graag hij weer eens wilde. Spannend!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:24

O dat is leuk. Ik zou ook heel benieuwd zijn naar z'n reactie, maar als hij het zo leuk vind zal hij het wel een superverrassing vinden. Daar scoor je punten mee hi hi.

Die twee parken samen is zeker groter. Maar ook de Efteling red ik niet meer in 1 dag.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:14

Ik zal wel even laten weten wat hij er van vindt ;) Hij is rond half 6 weer thuis. Toch nog een positieve draai aan mijn dagje ziek thuis zitten!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:26

Wat leuk als verrassing voor je vriend.
toen ik in Eurodisney was wat het nog maar 1 park, ik heb het even gespiekt in mijn fotoboek en dat was 1994. Dus erg lang geleden dus. hihihihi
Ik weet ook nog wel dat Michael Jackson daar was geweest, logeerde toen in het Disneyhotel en liet zich toen ook zien bij het raam.
Ik weet niet of hij het park financieel heeft gesteund, maar het zal vast wel.

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:29


Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

bonney4evver
Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:36

Nextdomino schreef:
Wat leuk als verrassing voor je vriend.
toen ik in Eurodisney was wat het nog maar 1 park, ik heb het even gespiekt in mijn fotoboek en dat was 1994. Dus erg lang geleden dus. hihihihi
Ik weet ook nog wel dat Michael Jackson daar was geweest, logeerde toen in het Disneyhotel en liet zich toen ook zien bij het raam.
Ik weet niet of hij het park financieel heeft gesteund, maar het zal vast wel.


aaaah toen was ik er ook!
Al die gillende fans voor dat hotel met spandoeken helemaal gestoord die meiden haha!

Nu ik hier iets lees over die three ceromony ( hoe schrijf je dat? :P )

Dat zou iedere avond om 7 uur op de mainstreet zijn toch? Maar wij wisten niet precies waar!
Dus wij vragen, ja volgens het personeel voor het kasteel. Dus wij wachten voor het kasteel. Toen was het bijna
7 uur zag ik toch wel heel veel mensen in het begin staan , natuurlijk bij de kerstboom!
Dus wij snel naar de kerstboom en toen... niets?
Wat was dat nou eigenlijk? Of ging het net als al het andere niet door door het slechte weer? ( kan me bijna niet voorstellen )

Ben dus heel erg benieuwd wat het nou eigenlijk was...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_, Chibi2, Cowgirl83, Dewii, GrapeshotBot, lizy29, Luna2013, rosak en 71 bezoekers