Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:00

Ooooh ik heb echt luie dagen op het eiland haha. Beetje thuis in de hangmat! Chillen.. En dan nog een huisgenoot die kok is dus die heeft heeeeerlijk gekookt :D


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:54

Je hebt echt hele goede deals langskomen, voor 420 euro ben je 9 dagen hier in een goed resort :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:13

1234 schreef:
Jups, maar dan ook nog een auto huren enzo. Als k zou gaan, zou ik wel op m'n gemakje overal willen komen en niet afhankelijk willen zijn van OV. :P



Ik heb een auto hahahaha, en werk alleen ochtenden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 18:49

CharlotteCC schreef:
Ik hoop dat ik mij hier ook mag melden, want ik ga in oktober en november 5 weken stage lopen en 1 week vakantie houden op CuraƧao. Onwijs veel zin in! :) Ik had al gezien dat er stagehuizen zijn waar je een kamer kan huren, maar weet iemand welke fijn zijn om te wonen uit ervaring? :) Mijn stageadres ligt in de buurt van de Marinebasis.



Huisvestingcuracao verhuurt leuke huizen, waar ik woon is het ook heel fijn! En over het algemeen goedkoper. Kijk op facebook: (kas granada) :D

Leuk dat je naar curacao komt. Elk moment genieten want 5 weken is best kort haha

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:12

Best grappig hoe dingen kunnen lopen trouwens! Vanaf 1 augustus is Christine m'n huisgenootje :) Leuk leuk :D

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 17:20

Misschien vinden jullie dit ook wel leuk. Sinds vandaag fotografeer ik voor Rescue Paws Curacao. Een stichting die hondjes opvangt en opknapt, en klaar maakt voor een nieuw huisje!

Willen jullie alle foto's blijven volgen van deze lieve schatten?
Liam is dit, echt een geweldig lief aanhankelijk hondje. Als ik plek zou hebben had ik het wel geweten <3, Maar ik kan hem niet bieden wat hij verdiend helaas!

[ img ]
[ img ]

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:48

Gewoon om ze te helpen vrijwillig! Idd naast mijn werk. Vooral omdat ik het fotograferen echt enooooorm mis! En nu ik het gedaan heb, vind het zo geweldig <3

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:31

Rescue paws curacao

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:54

picobello schreef:
He, dat pupje ken ik ;)

Waarom had je twijfel linnnh?
Je maakt mooie foto's Fading, als mijn pleegkittens wat groter zijn moet je echt een keer langs komen! Vooral ook om te knuffelen natuurlijk ;) Ze zijn nu dik twee weken en enorm schattig. Mijn eigen camera is helaas afgelopen week gestolen dus kan nu niet zoveel plaatjes maken van ze. Voor mn telefoon zijn ze te snel :')


Ja het is echt een dotje hoor! <3

Jaaa, leuk! Ik wil kittens knuffelennnn <3 Heb al leuke ideeen nu door m'n hoofd voor de foto's hihi!
Laat me even weten wanneer je kunt anders :) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:54

linnnh schreef:
Ze hebben afgelopen weekend bij mn zusje in dr kamer ingebroken omdat de klusjesmannen een ladder hadden laten slingeren :\ Nu is de maat wel een beetje vol(ca 15 moorden in de buurt, 3 brute overvallen op huisgenootjes en al meerdere inbraken) Haar stagebegeleider vanuit school vond dat ook. Die heeft nu aangeboden dat ze op kosten van school haar laatste 2 weken in een hotel naar keuze mag doorbrengen, super lief!! :))



Ja, geen fijne buurt daar. Wel lief van school!

Hier is een stormpje onderweg.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:56

Leuk Charlotte! Waar ga je verblijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:53

CharlotteCC schreef:
Ik weet het nog niet, ben wel druk aan het kijken, maar ik vind het lastig om op basis van internet te beslissen haha. Wil iig niet in Salina zitten en liefst ook dichtbij mijn stage. Nu nog tentamens tot donderdag, maar ga daarna er even rustig voor zitten.


Of je komt bij Christine en mij wonen haha! Zitten in dominguito!

Bokt houseee haha

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:08

Ik haal straks Christine op van Hato! :D


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:31

Wij hebben geen last van de storm, het wordt hier alleen windstil op het eiland dus erg warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:34

picobello schreef:
*soms wou ik dat ik een kantoorbaan in de airco had...*


+1000 := haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:51

LizMD schreef:
Nog een paar nachtjes en dan vertrek ik :D Op aanraden alvast aan het kijken naar anti-mug spul. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Ik zie verschillende percentages deet, hoeveel heb ik nodig?



Beste hier gewoon OFF kopen. De oranje.

http://www.thailandforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=823212

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:40

LizMD schreef:
Ja ik kreeg die tip inderdaad al eerder! Dat spul werkt dus het beste?

Het beste ja, niets werkt 100% helaas. Ja een lange broek en binnen zitten met een electrische vliegenmepper _O-

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:42

Ik had eigenlijk geen tot weinig last meer. Twee weken vakantie in Nederland. Ik kom terug en ben nieuw lokaas _O-

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:11

Dat zal het zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:19

Boemklatsch schreef:
Slecht slapen. :j Airco op de slaapkamer gaat automatisch uit na +/- 45 minuten dus ik was om 2u vannacht weer wakker. Daarna op en af wat geslapen tot 4u en toen was het echt op. :') Daarna een op hol geslagen stoelgang dus dat was helemaal feest. :')

Weten we nog niet helemaal! We hebben een boel op het lijstje staan maar moeten nog even goed kijken hoe of wat. We willen zoiezo naar Playa Grandi voor de schildpadden. <3 Mochten er nog tips zijn voor strandjes die daar mooi op aan sluiten / in de buurt zijn: kom maar door. ;)



Balen van je eeste nacht...
Ik slaap onder een Fan haha, zolang de stroom niet uitvalt is het vol te houden haha!

Ik zou naar playa lagun rijden en dan terug rijden via de strandjes (grote knip, playa grandi etc.)

Waar verblijven jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 00:19

LizMD schreef:
Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Wij zijn ook gister aangekomen. En ben het met je eens, wat een heerlijk eiland! Wij hebben eerst een paar dagen niks, de 21e krijgen wij een auto. Dus als je nog aanraders hebt hoor ik het graag!!



waar verblijven jullie? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 01:09

LizMD schreef:
Papagayo!



Ah! Prima verblijven dus! Geniet ervan, en mocht je me zien dan spreek me maar gewoon aan hoor haha. Ben elke zaterdag wel op zanzi te vinden!

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 01:33

En geen stroom weer hier! Warm nachtje zonder fan

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 17:52

Niet springen bij Playa Forti, levensgevaarlijk.... Vriendinnetje heeft voor de rest van d'r leven last van dr stuitje omdat ze een harde klap heeft gemaatk :o

ik heb 3 uur geslapen vannacht, dus nog even naar bed nu.. Pfff


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Emj_23, F_Orumster, Furst, Ineke2, janna, Jannie79, Patriesje, Roihi, SentiBot, sinnekinne en 69 bezoekers