Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:29

Ik ben erover aan het denken om in maart een paar daagjes alleen weg te gaan, en ik neig nu naar srprsme :) Op de date dat ik graag wil kan ik zelf niks leuks en goedkoops vinden, en via srprme kan het dan voor 115 euro voor 4 dagen. Zal ik het doen? Het lijkt me heel leuk maar het zou ook mijn eerste keer in mijn eentje reizen zijn.


Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:45

Ik heb geboekt! 3 maart ga ik *\o/*

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:45

Ik krijg net het mailtje met hoelaat ik op het vliegveld moet zijn. Ik word er alleen maar meer excited van *\o/*
Ik ben ook pas om 22.00 weer terug na mijn terugvlucht, dus dat klinkt wel als fijne vliegtijden!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 01:05

Mijn eerste weersvoorspelling staat erop :D 12 graden, echt zo'n temperatuur waar ik geen steek mee verder kom hahaha. Nu nog even een weekje mijn drang om te googlen onderdrukken, want de verrassing moet zo groot mogelijk blijven natuurlijk!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:57

CharxHebe schreef:
Rebecca schreef:
Zou wel ergens jammer zijn , is een giller als het toch een andere stad is :))


Ja precies.. Moet mezelf ook inhouden geen weerberichten te zoeken :') nog 6 dagen :(:)


Dat heb ik ook heel erg! Ik vertrek over 4 dagen en ik moet me ook echt inhouden om geen weerberichten te gaan googlen. Voor de nieuwsgierigen: dit is tot nu toe mijn weerbericht.


[ img ]

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:01

CharxHebe schreef:
Wat jij voor de dinsdag hebt had ik gisteren voor de dinsdag :)) . Wie weet gaan we wel naar hetzelfde _O-


Hahaha zou wel heel toevallig zijn! Ik vlieg vanaf Düsseldorf trouwens, dus vanaf Schiphol zal je het niet vinden ;)

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:20

Volgens mij gaan wij echt naar dezelfde stad. Mijn weerbericht voor 5 en 6 maart is exact hetzelfde _O-

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:23

CharxHebe schreef:
Aguamenti schreef:
Volgens mij gaan wij echt naar dezelfde stad. Mijn weerbericht voor 5 en 6 maart is exact hetzelfde _O-


Dan hoop ik maar dat je niet naar Praag gaat :') . Kun je me iig wel vertellen wat ik echt moet zien :j


Haha ik ben ook al eens in Praag geweest dus ik heb ook liever iets anders, hoewel ik het ook niet heel erg zou vinden om er nog eens heen te gaan.
Als ik weet waar ik heen ga zal ik het hier in een spoiler zetten, dan kun je kiezen of je het wil zien of niet aangezien ik net iets eerder ga ;)

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:12

Wat raar!
Ik heb ook geen zwarte envelop ontvangen, maar in mail stond wel gewoon dat ik zelf nog moest inchecken.

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:00

Mijn temperaturen worden alleen maar beter, een van de dagen staat nu zelfs op 17 graden :)
Ik ben zooo benieuwd, nog 2 dagen!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:52

CharxHebe schreef:
Aguamenti schreef:
Mijn temperaturen worden alleen maar beter, een van de dagen staat nu zelfs op 17 graden :)
Ik ben zooo benieuwd, nog 2 dagen!


Die mazzel heb ik niet hoor :') het warmste is 10 graden.


Haha dat is bij mij ook net de dag voordat jij vertrekt. Het is nu wel weer verlaagd naar 16 trouwens.

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:20

Ik ben nu op het vliegveld! Nog 10 minuten en dan mag ik het onthullen :D

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:06

CharxHebe, open de spoiler niet! Het zou goed kunnen dat je naar dezelfde stad gaat ;)

Ik ga naar
Spoiler:
Praag!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:33

CharxHebe schreef:
Jahoor... Ik was er al bang voor. Het is Praag :j


Gezellig, daar ben ik ook ;) Welk hostel zitten jullie?

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:10

CharxHebe schreef:
Ik zag het ja! Nadat ik de onthulling had gedaan heb ik je spoilet geopend! Wij zijn nu aan het boarden. We zitten in een ibis hotel :). Jullie?


Ik zit in hostel Rosemary :)
Ik hoop dat je ondanks dat je er liever niet heen was gegaan toch een leuke tijd hebt!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:21

CharxHebe schreef:
Moet wel goedkomen denk ik! Al een beetje aan het zoeken geweest naar dingen die we vorige keer niet gedaan of gezien hebben! En er is nog genoeg :D.

Moet zeggen dat ik Praag ook niet erg vind maar leek me leuk voor het verrassingseffect om maar een plek te gaan waar ik zelf nog niet geweest ben of niet aan zou denken. Maar dat is het risico :j

Hoe bevalt het bij jou?


Ja dat had ik inderdaad ook. Ook al eens geweest dus ik hoopte op iets anders, maar het is toch leuk.
Bevalt goed! Gisteren de hele dag door de stad gelopen, alle toeristische dingen gehad ;) Vandaag ga ik winkelen haha.

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:57

Banyu schreef:
Zit hier altijd overnachtingem bij of moet je die nog zelf regelen?


Die zitten erbij

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:59

Ik heb net weer een srprs.me reis geboekt! 15 oktober ga ik weer, de tweede keer :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bentuh, C_estmoi, capriz, Eelmo, Momo94, TinkerTreas en 72 bezoekers