Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:56

Leuk een Egypte topic!

Wij zijn dit jaar eind januari voor het eerst geweest en is heel goed bevallen. Wel was het ons nog iets te koud dus we zijn voor 2019 aan het kijken in maart. Helaas niet zo'n groot budget door verbouwing en nieuwe badkamer die eraan komen in januari. Dit jaar waren we trouwens naar Royal Tulip Beach Resort.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 15:55

Wij hebben dit weekend geboekt! Het is Hotel Aqua Vista Resort in Hurghada geworden en we vertrekken 6 maart. Heel veel zin in :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:12

Mandyy schreef:
Even een vraagje: kopen jullie je visum op de luchthaven in Egypte of al vooraf?

Wij hebben hem vooraf gekocht.

Morgen is het zover *\o/*

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:52

Ik zou ook voor Marsa Alam gaan. Marsa Alam en Hurghada allebei 1 keer geweest, maar ga de volgende keer absoluut weer naar Marsa Alam en niet Hurghada.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:40

DenieesB schreef:
Kunnen jullie wellicht helpen met kiezen? Ik zie door de ervaringen het bos niet meer _O-

Ik wil met een vriendin in januari naar Egypte. Dit wordt voor ons beiden de eerste keer! We willen graag door de woenstijn met quads/kamelen, paardrijden, loungen met waterpijp, mooi snorkelen en een tripje naar het binnenland zoals Luxor. Verder wordt het wel een relaxvakantie. Als jullie nog tips hebben wat we echt gedaan moeten hebben mag dat natuurlijk ook!

Waar kunnen wij nu het beste heen? Ik lees hier veel positieve ervaringen over Marsa Alam, terwijl verder op internet vooral Hurgada wordt aangeraden omdat er in Marsa weinig te doen is. Wat is voor ons leuk?

Ik vond Marsa Alam leuker, maar Hurghada is groter en is veel meer te doen :j

Wel een tip; zorg dat je genoeg warms mee hebt voor 's avonds!

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 08:45

Sure_lee schreef:
Wij zitten te kijken om eind december of begin januari even 8 dagen te gaan. Maar is het dan een beetje te doen qua temperatuur om te zwemmen enzo?
En wat zijn echt top plekken om te snorkelen?
Ik ben 10 jaar geleden een keer in El Gouna geweest. Ik zei nooit meer Egypte... Veel last van de vloek van de Farao gehad toen. En voelde als een zwaar bewaakte bloedhete zandbak.
Maar nu zoveel jaar later en goedkoop even weg, lijkt het toch wel een optie.
Kunnen jullie mij overtuigen? Of toch kijken voor wat anders?

Wij zijn 2 jaar terug eind januari geweest en het was toen echt net aan. Flink wat momenten kippenvel in bikini :+ En 's avonds was een jas absoluut nodig.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Babsiej, claudtje, Fitii, germie, Lijsken en 70 bezoekers