Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

oomens
Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 12:17

Tutti_Frutti schreef:
Wauw prachtige foto's!
Wat jij had met Dar Es Salaam had ik met Mombasa. Ook een zooitje ongeregeld. Veel afval op straat. Blij dat we er maar 1 nachtje sliepen. In Dar had ik alleen een overstap, maar een vriendin van me is daar beroofd en moest er noodgedwongen een week blijven, en vond dat echt afgrijselijk.
[ [url=m/nLSfTB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig vonden we Watuma, ondanks het regenachtige weer, wel erg grappig om te zien. Normaal gesproken is dat echt een toeristische hotspot maar zo in 't laag seizoen was het een soort verlaten kermis.

En mooie ruïnes :)
[ [url=m/ho4PCH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stille meelezer hier met alleen een heel klein beetje Oost-Afrika-ervaring (2x Kenia, eenmaal overstap in Addis).
Kan het dat je Watamu bedoelt? Foto doet mij erg aan de ruïnes van Gedi/Gede denken daar vlakbij. Wij waren daar destijds ook buiten het seizoen (in het plaatsje zelf, niet in de resorts net ten zuiden ervan), maar gelukkig wel met mooi weer.

De sfeer daar was een verademing na het drukke Mombasa, maar vind de Swahilikust nog steeds niet te vergelijken met het binnenland van Kenia.

Schoentje, kerstmuts en [o]


oomens
Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:27

poes schreef:
Omg word gek van dat beest in de badkamer. Help :’)

Wat voor iets is het? Foto's?

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens
Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:01

Emmaa_ schreef:
...en in townships wordt al geworsteld met twee grote epidimieen (trombose en aids).

Dat zal ongetwijfeld gaan over tuberculose en aids, wat inderdaad sterk gecorreleerd is. Een vrijwel afwezige afweer met daarbovenop een hardnekkige longinfectie, dat is geen prettige basis om Covid-19 bij te krijgen.

Schoentje, kerstmuts en [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HELder, Ineke2, kimendana, Mitch_Beauty en 81 bezoekers