Noukie22 schreef:Ik bedoel inderdaad een normale schoolpas.
Weet iemand waar je een plattegrond van Londen kunt kopen? Dat lijkt me namelijk wel erg handig om te hebben.
Bij boetjes op straat heb je van die A-Z boeken, groot en klein. Superhandig.
Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Naath86 schreef:Aan die transactiekosten zat ik idd ook te denken. Volgens mij komt dit er gewoon elke keer overheen bij de Rabobank.
Ik denk dat wij maar gewoon de Oyster card kopen op Gatwick, net zo makkelijk.
Ik heb er zin in! Heb al even naar de Winter Wonderland gekeken, ziet er leuk uit!!
Naath86 schreef:Wij zouden vanochtend gaan vliegen naar London Gatwick, helaas vanwege de drones die er vliegen is onze vlucht gecanceld en vliegen we pas vanavond om 20.00.. Gelukkig waren we nog thuis en hadden we al bericht van British Airways, anders hadden we al op Schiphol gezeten! Maar wel een middag en avond weg van ons weekend, maar gelukkig is het niet helemaal gecanceld!
Gaby schreef:nynke55 schreef:Hangt er vanaf wat je wilt doen. Wij hadden een behoorlijke hoeveelheid dingen die we wilden zien en namen de metro van de 1 naar de ander. Oyster card is daar ideaal voor.
Ik heb een 24-uur durend hop on hop off-ticket voor een river cruise met commentaar over de Theems (na een tour bij de Tower Bridge) en een VIP tour in de London Eye, dus het is niet alsof ik niks over London ga horen.
Zou met die tours in gedachten een bus hop on hop off dubbelop zijn?
Ik merk gewoon dat ik erg zenuwachtig ben. Ik ben al heel, heel, heel lang niet op vakantie geweest, en ik ga alleen, en ik wil mezelf niet gek maken door van alles te moeten zien/bezichtigen/doen, maar ik wil wel veel sfeer proeven.
En ik moet wel kiezen, want straks ga ik op vakantie, en dan moet ik wel wat geregeld hebben.
Duurden die metro trips lang? Er is dus makkelijk/snel van het ene naar het andere punt te reizen via de metro? Is de metro druk?
Gebruikers op dit forum: boeflover, marschwood en 5 bezoekers