Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:24

Wat een heerlijke foto’s komen er hier voorbij! :D <3 Krijg spontaan heimwee!

Hier ook een Egypte liefhebber, ben er inmiddels 10 keer geweest en steeds van plan om ergens anders heen te gaan, maar kom toch vaak weer bij Egypte uit. Vanwege het zonnetje en de vakanties naar Egypte zijn vaak goed betaalbaar. :)

Ik ben 8 keer in Sharm El Sheikh geweest en 2 keer in Hurghada. Vind Sharm persoonlijk leuker.
Ben vanuit deze badplaatsen ook in Caïro en Luxor geweest. Het echte Egypte, had ik ook zeker niet willen missen. :)


Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:28

sharon488 schreef:
TamaraFloor schreef:
Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?


Ik ben samen met mijn zus bij Sunrise holidays resort geweest in Hurghada. Wij zijn vaak met de taxi naar Marina geweest, een havenstadje iets verderop echt heel gezellig. Ook liepen we wel eens naar de stad van Hurghada wat ook leuk was!

Grappig, ik ben afgelopen vrijdag terug gekomen van een weekje in dit hotel! Vond het een prima hotel, maar heb wel in veel betere / luxere hotels gezeten! Vond het ook jammer dat hier de zon in de winter al zo vlot achter het hotel (hoogbouw) verdwijnt.

In Hurghada vind ik Stella di Mare Beach een aanrader en in Sharm el Sheikh Dreams Beach resort, daar kom ik het allerliefst. :)

Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 10:00

Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van de vloek van de farao. Reisgenoten van de afgelopen keer des te meer. :=
Maar idd, je kan beter daar je medicijnen halen, die werken beter dan hier in NL.

Als het goed is, wassen ze op de meeste resorts alle salades ed met bronwater. De ijsklontjes zijn daar ook van bronwater. Dus je kan alles eten en drinken. Buiten de resorts wordt het vaak wat lastiger...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domiinooo_, Jussem, Miiej, Suliko, UnderIlse en 71 bezoekers