Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:03

Ohhh ik ben verlieft op Egypte. Nu 3 keer geweest, de laatste keer samen met mijn zus. Alle keren in Hurghada, ik zou zo weer gaan!



Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:03

TamaraFloor schreef:
Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?


Ik ben samen met mijn zus bij Sunrise holidays resort geweest in Hurghada. Wij zijn vaak met de taxi naar Marina geweest, een havenstadje iets verderop echt heel gezellig. Ook liepen we wel eens naar de stad van Hurghada wat ook leuk was!

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:17

Tiahastrona schreef:
Ik ga juist voor de onderwaterwereld ( en de zon). Er is meer te zien in Egypte dan bijvoorbeeld Bonaire. Ligt er wel beetje aan waar je naartoe gaat in Egypte.


Ik heb in Egypte ook meerdere keren gedoken. Echt geweldig vind ik het. De laatste keer 25 meter gedoken! Prachtige dingen kom je dan tegen zeg

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:13

Er zijn zoveel leuke dingen te doen en duiken / snorkelen is wel een van de mooiste dingen daar!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:14

Wij zijn in september nog geweest :)
Naar titanic palace resort. Ik vond het een matig hotel, ondanks 5 sterren en super veel goede recensies. Mega groot en keiharde muziek, daarnaast wel een mooi huis rif. Ik zou er zeker niet nog eens naartoe gaan.

Wel een super fijne vakantie gehad verder hoor!

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:09

Wij ook ponden. Maar pas goed op, vraag vooraf de wisselkoers aan je tourmanager/aanspreekpunt van resort en laat je niet in de maling nemen door die verkopers.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Babsiej, carina, K_nolan, L_Flo, moonsparkle, shaddy82, Tazzey, Varenka en 72 bezoekers