Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Winged
Berichten: 32974
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 10:45

Mijn favorieten in Europa: Lissabon, Wenen, Bratislava (Bratislava + wenen zijn ook erg goed te combineren trouwens), Boedapest, Belgrado en... gek maar leuk: Plovdiv.

Zelf inmiddels in Oslo, Helsinki, St. Petersburg (aanrader ook), Londen, Praag, Boedapest, Wenen, Bratislava, Split, Zagreb, Belgrado, Sofia, Istanbul, Thessaloniki, Parijs, Athene, Verona, Venetie, Milaan, Genova, Marseille, Geneve, Barcelona, Madrid en Lissabon geweest. Ook heel wat kleinere stadjes, maar... Om alles te noemen..

Volgend jaar zoals het nu lijkt weer naar Lissabon en naar Stockholm. Laatste voor de halve marathon :)


Winged
Berichten: 32974
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 07:40

idinn schreef:
Kom ik weer.. Belgrado :+

Staat, zeker in die regio, bekend om de feestjes. Is spotgoedkoop en ze zijn er dol op lekker & veel eten. Overdag genoeg te bekijken in de stad zelf. En ook voldoende aanbod aan dagtrips.

Ik was voor een midweek, inclusief vlucht, 4 sterren hotel en eten + drankjes €330 kwijt. Wel niet elke avond wezen stappen, want ik was ziek die week :')

Belgrado is inderdaad geweldig :+:


Winged
Berichten: 32974
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:17

Shenavallie schreef:
Even dit topic omhooghalen.

Ik ga in januari met mijn man een paar dagen naar Lissabon. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik zéker moet bezoeken? Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Portugal ga, dus totaal nieuw. Ik mag in ieder geval aannemen dat ze in de hoofdstad wel Engels spreken? :D

Maak ook een uitstapje naar Sintra als je er tijd voor hebt (trek daar zeker een dag voor uit). Wel buiten...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Berdien, Larissa123, love_mandy, RvS, Tango1979 en 76 bezoekers