Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:39

Oh wat een geweldig topic. Wij zijn paar maanden terug alweer naar zuid afrika geweest. Nu willen we nog naar Namibië Botswana en Zimbabwe. Wat een geweldig land Afrika. [ img ]
[ img ]

De rest moet ik nog op de computer zetten



DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 10:09

@Poes nee dit is een jonge leeuw. Ik heb wel een foto van een witte leeuw uit de sancturary. Ik moet ze nu nog op de computer zetten. [ img ]
[ img ]

Dit is Patsy een buffel die afgestoten is door de moeder. De mensen van het makalali private game reserve hebben hem met de hand opgevoed. Ik mocht hem aaien. De andere buffels hielden we gepaste afstand maar Patsy kwam op ons af. Zodra Patsy ouder word zal hij niet meer naar de mensen toe komen

[ img ]

Deze hebben we ook met foxreixen geboekt. Lees zoveel positieve verhalen over botswana en namibië. Doen jullie deze reizen tegelijk en hoe lang?

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 07:57

@Iriscope hij is inderdaad rond die leeftijd. Ze hadden hem al 5 maanden niet gezien dus was wel erg bijzonder. Gardenroute is zo mooi en Kaapstad :j

@poes ja lijkt mij ook dat je gewoon genoeg tijd daar nodig hebt. In zuid afrika zijn wij 3,5 week gebleven en nog hebben we alles niet gezien. Wij zijn vanaf Johannesburg naar Kaapstad met de auto gereden.

@sakura789 hoe lang ben jij in Namibië verbleven en hoe lang heb je ongeveer nodig?

@caspersazoe mooie planning. Ik wil de victoria falls ook graag zien.

Goede tips geven jullie allemaal zeg. Wij waren eerst van plan om naar Sri lanka te reizen of Vietnam. Maar ik denk toch dat het Afrika gaat worden alleen welk land weten wij nog niet. Zuid-Afrika zijn wij echt verliefd op geworden.

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:21

@mickey en wat vond je het mooiste?

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:13

Haha pakketjesdienst wat grappig. Leuk die video’s van jou Iriscope!

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:28

Ik ben bezig om te kijken voor Namibië en vroeg me af via waar en wat jullie de reis hebben geregeld? Hoorde wel dat als je het zelf doet, goedkoper uit bent.

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 08:25

Bedankt voor de tips! Ik heb toen ik naar zuid-afrika ben gereisd in oktober Hepatatitis a en dtp gedaan. Ik ga daar echt niet op bezuinigen

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:31

Waauw gaaf!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gaucho, Lotje033, Miiej, OmgiliBot, Petra_O, Room_Soesje, Suliko, UnderIlse, VuurVleugels en 87 bezoekers