Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SUSANNEx
Berichten: 826
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:23

Wat een gaaf topic jongens <3 Afrika heeft alleen al door verhalen en foto's mijn hart gestolen en ik zou er ontzettend graag eens heen willen. Zoals het nu lijkt alleen, dus helemaal in m'n upje zie ik niet helemaal zitten. Hebben jullie ervaring met georganiseerde groepsreizen die ook echt langs de speciale plekjes gaan? Beetje back-to-basic ding vind ik ook echt super, hoef niet in luxe hotels/huisjes te overnachten. Hoor graag of iemand aanraders heeft!! Mag in principe in heel Afrika zijn, maar door dit topic lijkt Namibiƫ mij wel heel gaaf. :)

Edessa - KWPN - 2009 - M1+5 | Sjef - Haflinger - 2019
@equisuus



SUSANNEx
Berichten: 826
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:59

Gave foto's weer! <3

Ik zit er nu aan te denken om de georganiseerde rondreis door Zuid Afrika, Botswana en Zimbabwe bij Mambo te gaan boeken. Vind ik er zelf ontzettend gaaf uit zien!! Iemand ervaring hiermee? Of met de de landen?

Edessa - KWPN - 2009 - M1+5 | Sjef - Haflinger - 2019
@equisuus

SUSANNEx
Berichten: 826
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 16:53

Hoi! Ik heb een aantal jaar geleden een rondreis gedaan door Botswana/Zimbabwe/stukje Zuid Afrika en Afrika heeft mijn hart helemaal gestolen. Nu lijkt het me geweldig om in 2024 of 2025 met mijn vriend een rondreis te maken, maar Afrika trekt hem (nog) niet. :') Hij houdt wel natuur en wild life, dus ik moet hem alleen nog zien te enthousiasmeren voor een gave georganiseerde reis die echt het mooiste van Afrika laat zien.

De landen waar ik ben geweest waren echt de droge Afrikaanse landen, dus zou nu graag naar een wat groener land gaan (Tanzania, Zambia, Kenia?) maar geen must. Welk land vinden jullie nu echt de 'best of Africa'? En eventueel ervaring met een reisorganisatie die mooie en speciale plekjes mee pakt?

Edessa - KWPN - 2009 - M1+5 | Sjef - Haflinger - 2019
@equisuus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 2 bezoekers