Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cynthia82
Berichten: 9285
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 07:04

Die foto’s! <3 Wat is het toch een prachtig land!
Sakura, die 4e foto van jou!! <3

Ik ben in december 2014 geweest. Een reis van Johannesburg naar Kaapstad en ik ben zo verliefd geworden op dit land! Ik heb altijd gezegd dat ik ooit terugga en dat gaat nu waarschijnlijk op korte termijn gebeuren :D
Een vriendin van me zit daar nu. Dus waarschijnlijk ga ik in januari 2 weken naar haar toe in Kaapstad.
Ik ben vluchten aan het zoeken. Ik had er één met op de heen- en terugweg 1,5 uur tussenstop in Duitsland en op de terugweg vloog ik dan 10 minuten later dan mijn vriendin, voor €642,- en gewoon niet boeken hè! 8)7
Die vlucht is nu €840,- -:(- Dus dit weekend maar weer even verder zoeken. Ik heb het idee dat Expedia het goedkoopst is. Wat is jullie ervaring?

Ik zal later wat foto’s plaatsen van 2014.

Volg ons op Instagram: www.instagram.com/stal.belides
Fiore 10 jaar (20-04-2013) & Finesse 0 jaar (01-05-2023)


Cynthia82
Berichten: 9285
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Wat is dat toch met (zuidelijk) Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 08:43

Vanaf Brussel doe ik liever niet. Ik vind het dan weer te veel gedoe om in Brussel te komen en vanaf Brussel weer naar huis. Kost ook weer geld en energie en zo veel energie heb ik niet.
Dus ik vlieg het liefst van en naar Amsterdam. Tussenlanding is prima, als het niet te lang is.

Ik zag er net één van €628,- (met niet te lange tussenstop). Is dat een goede prijs voor vanaf Amsterdam, of kan dat ook nog goedkoper?

Volg ons op Instagram: www.instagram.com/stal.belides
Fiore 10 jaar (20-04-2013) & Finesse 0 jaar (01-05-2023)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers