Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 18:03

Of je neemt gewoon een sarong mee in je tas (neemt amper ruimte in beslag) en knoopt die even om als je een tempel binnen loopt. En kijken of je dat kan plannen zodat je 's morgens ook gewoon een shirt dat je schouders bedekt aantrekt.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:53

casperzazoe schreef:
DTP heb ik juist helemaal geen last van gehad. Enkel van rabiƫs ben ik 1x wat koortsig geweest, bij de rest wel een flink bak spierpijn :+
Geef altijd aan dat je naar een private hospital wil! Vaak willen ze dan eerst je zorgpas zien, dus neem die altijd mee. Voor malaria moet er bloed geprikt worden en dat kan met wat pech best verkeerd uitpakken als je in een slecht ziekenhuis zit .

Dan zou ik wel eerst 100% zeker weten dat je verzekering ook private hospitals dekt op je vakantiebestemming want als dat niet zo is ben je echt zwaar de klos en zit je met een gigantische rekening.

Ik heb voor een half jaar Zuid-Afrika alleen DTP en Hep A + B gehaald. Mijn arm is een tijdje heel zuur geweest van de DTP, de hep a en b cocktail brandde behoorlijk bij het zetten maar zakte daarna ook gelijk weer weg.


Anoniem

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 13:19

Ik heb eigenlijk alleen maar hele positieve ervaringen met hostels, vooral in Toronto echt top. Sliep daar wel op een wat kleinere kamer, dat werkt voor mij toch beter dan die gigantische zalen.

Enige echt slechte was in Londen of all places. Hostel was smerig (echt heel smerig), ik sliep op een zaal met 11 anderen en daarvan was er een groep van 7 kerels uit Trinidad en Tobago die echt super super aardig waren (heb zelfs nog een avondje met ze zitten drinken en echt, hele aardige gasten) maar die het ook leuk vonden om tot 3 uur 's nachts op de hotelkamer te chillen met de lichten aan, muziek aan en pratende. Ben toen op een gegeven moment zo boos geworden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 12:03

Toronto is echt een hele leuke stad maar de omgeving is niet heel denderend. Dan kan je beter wat verder naar het noorden, waar het ook wat bergachtiger is idd. Ik ben er in januari geweest en het was toen inderdaad wel echt godsallejezus koud.

Anoniem

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:49

Als ik alleen op reis ben en ik voel me eenzaam zet ik dat om naar echt even bewust een momentje voor mezelf pakken. Mediteren, een kleine wandeling maken, een boek lezen. Zodat ik me eenzaam voelen om kan zetten in genieten van een momentje voor mezelf, dat doet voor mij altijd heel veel. Maar in hostels zou ik er niet vanuit gaan dat je je echt eenzaam voelt, ik kies vaak hostels met bars uit en daar leg je sowieso wel snel contacten.

Anoniem

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 09:24

Al mijn vrienden die op reis waren zijn teruggekomen. Ik zou echt annuleren. Vriendin van me zat in Colombia en kon nog net op tijd weg, zag letterlijk de deuren achter zich dichtvallen. Geweigerd op vluchten, drie stops met 8 uur wachttijd en uiteindelijk is ze duizenden euro's kwijt aan vluchten die ze ook niet terug kan krijgen (waarvan ze dus op een deel niet eens aan boord mocht). Ik zou het nu echt niet willen. Bijna alle landen ter wereld gaan langzaam in lockdown en als ze het nu nog niet zijn komt het over een paar weken wel. Ik zou nu echt bij mijn familie en vrienden blijven en vooral in mijn eigen huis.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agee, ChanelR, corinec, douschka, Emj_23, Emmaa_92, Furst, Kimmie25501, Maanon_, Marloes_92, milatje, MyWishMax, SentiBot, verootjoo, xmoosjex en 68 bezoekers