USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:35

Brr. Wat ben ik blij dat het oog niet over mijn moeder getrokken is, wat een ravage..

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude


nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:56


Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:06

Cowboy55 schreef:
xTitanic schreef:
Brr. Wat ben ik blij dat het oog niet over mijn moeder getrokken is, wat een ravage..


Had je je moeder dan buiten laten staan? _O-

Op eigen risico :')

Wel echt maf hoor recht in het oog zitten. Zon schijnt, 30 graden, alsof er niets aan de hand is

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 16:16

En ik wil boeken voor 3 maand.. voor eind november/december. Maar deze zomer ben ik al 2 maand geweest, dus ik ben bang voor de douane. Langs de andere kant zou mijn case tegen dan wel eens goedgekeurd kunnen zijn.. maar wie zal het zeggen ;( (zou echt wel moeten..)
Denk je dat ze lastig zouden doen als ik zeg dat ik kom om bij mijn moeder te zijn? Niet meer dan normaal toch?

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:09

Ik werk niet, ik ben student en ga mijn studies ook stop zetten want uiteindelijk is het wel de bedoeling te emigreren, alleen heb ik geen flauw idee wanneer mijn aanvraag geaccepteerd zou worden. Toen mijn moeder belde zijden ze 16-20 maand wachttijd, het is nu de 18de maand dus als het goed is wordt het tegen dan geaccepteerd of tijdens dat ik in amerika ben dus kan ik gewoon blijven en daar al het papierwerk doen wat betreft visum. Is dat niet het geval keer ik na 3 maand terug maar België. Ofja.. 2,5 maand.. ik wil gewoon mij mijn moeder zijn en gelukkig zijn. Ik ben het wachten beu

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 00:39

Ja voor mij hoeft het echt geen 90 dagen te zijn, zal wel 2,5 maand worden, want hopelijk hoef ik de vlucht niet terug te nemen tegen dan.. maar kijk ja dat ik bijna 2 jaar zou moeten wachten op nog maar acceptatie van mijn aanvraag, het kan toch niet gekker worden? Normaal gezien duurt zoiets 9 maand ;(

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:36

AbbyBlues schreef:
xTitanic schreef:
Ja voor mij hoeft het echt geen 90 dagen te zijn, zal wel 2,5 maand worden, want hopelijk hoef ik de vlucht niet terug te nemen tegen dan.. maar kijk ja dat ik bijna 2 jaar zou moeten wachten op nog maar acceptatie van mijn aanvraag, het kan toch niet gekker worden? Normaal gezien duurt zoiets 9 maand ;(


Ik duim voor je dat alles soepel gaat lieverd
De huidige sfeer is inderdaad echt niet leuk hier. Ben al 2 maanden bezig mijn rijbewijs te halen alleen omdat die tutten bij de BMV geen idee hebben wat ze met een (legale!) immigrant moeten...
Vandaag eindelijk mijn praktijk mogen doen en alles is nu opgestuurd naar customs en immigration om te controleren of ik ook echt ben wie ik ben :')

Dat is ook klote zeg! rijbewijs staat mij ook nog te wachten maar mijn moeder had daar gelukkig geen problemen mee..
Het is gewoon zo vreselijk hoe men familie uit elkaar houdt en ik moet het allemaal maar zien te verwerken. T is niet dat ik hier nog een vader heb.

@Yasmine, wat is er dan misgegaan??

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:48

Wel daarom ben ik ook bang voor de douane, maar zo dom ben ik uiteraard niet om het nu allemaal te verpesten dus kan ik maar eerlijk zijn toch?
Vorige keer ben ik 2 maand geweest en kreeg ik uiteraard de vraag wat ik kwam doen, toen ik zei dat ik vrienden en familie kwam bezoeken vroegen ze nog door, en wanneer ik zei dat ik kwam voor mijn moeder zei die man ‘ah had dat dan meteen gezegd’ en liet mij gaan

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 01:08

Nee ik kan naar de Belgische ambassade gaan in Atlanta op interview, zo heeft mijn moeder het ook geregeld. Dat is wel 5 uur rijden maar goed.. haha
Heb vandaag ook met een vriend gefacetimed die al heel veel in de VS is geweest en gestudeerd heeft etc. Hij zei ook dat ik mij echt geen zorgen hoef te maken. Ik reis al sinds 2012 naar de VS en nog nooit heb ik voor problemen gezorgd, dan zou ik inderdaad nu ook niet ineens met andere intenties het land binnenkomen. Anders had ik al lang illegaal kunnen blijven als ik dat echt wou dus waarom nu ineens wel
Het is gewoon allemaal wat eng en ik wil niets verkeerd doen

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:20

Damn :=
ik krijg daar echt de kriebels van, ik ga dat toch niet snel doen zo op een klif gaan staan, zelfs niet voor de foto :+

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 16:39

Heb geboekt voor 2,5 maand, hond vliegt mee.. heel spannend allemaal. Ik keer overigens wel nog terug want ze hebben nog eens 3 maand bij de wachttijd gedaan. +:)+

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude


nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 01:02

Yasmine schreef:
Het ligt echt aan de maatschappij, hoor. Ik ben al jaren 1 of meerdere keer naar Amerika gevlogen (ook 2017 en 2018) en heb het nog nooit moeten betalen.


Bij mijn laatste vlucht met Delta moest ik wel 2x 50 betalen hoor..

@Shilady mijn/onze hond blijft inderdaad bij mijn moeder en hopelijk moet ik ze dan niet te lang meer missen.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:40

@shilady
2,5 maand zou nog meevallen maar nog een keer die vlieger op doe ik mijn hond(en mezelf) niet aan hoor
Ze zal het in ieder geval erg naar haar zin hebben daar :D zee, water, bootje varen.. en 3 mensen die lekker met haar kunnen gaan wandelen :D Want mijn grootouders zijn niet zo goed te been hier
En goed dat ze in de winter komt, dat ze geleidelijk kan wennen aan het warme klimaat

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:19

shilady schreef:
Annash schreef:
Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)



Gewoon zoon kleine trolly en grote handtas heb ik ook gedaan

Zou ik dus écht niet kunnen ook al is het voor een korte tijd :') maar ik moet ook altijd bier en chocolade meenemen haha

@xxIsaa
geen tips, maar wel heel gaaf hoor
Ik hoop toch ook ooit het westen uitgebreid te zien <3

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 23:06

Heb al veel foto's zien voorbijkomen, hartverscheurend dit.
Denk dat ik never nooit in dat klimaat wil wonen, maar t is overal wat.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:22

Bizar.. en waarom was je zo verdacht dan? omdat je al vaker geweest bent dit jaar of ..?
Ben benieuwd hoe ze mij gaan aanpakken aan de douane, ik vertrek woensdag voor 2,5 maand, mét hond.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:00

Dat is nog niet eens zo lang :=
Waar zoeken ze dan?? je gsm? social media?
Ga er nu voor de 9de keer heen maar zit natuurlijk in een andere situatie.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:16

Ik kom even binnenvallen maar alles is supervlot gegaan gisteren! 2 uur voor vertrek moest ik ze afgeven, 9 uur de vlieger op.. en wanneer we geland waren had ik ze binnen 15 min terug :wow:
Customs ging heel snel en had een super aardige man de mij aansprak met ‘hey beautiful’ :') ook bijna geen vragen gesteld
Nu een nachtje met Maya in een airbnb in Atlanta gebleven en straks 5uur rijden richting huis
Maya was bij het terugzien wat van de kaart maar ze heeft flink gegeten en gedronken en ze doet het super nu

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:00

Smoke Tree Stables in Palm Springs ben ik onlangs op instagram beginnen volgen. Ziet er superfijn uit! Alleen geen ervaring mee dus. Maar zou er zelf wel graag heen willen :)

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:51

Nog maar eind februari terug na 2,5 maand maar er zijn alweer plannen inzicht voor de maand mei :)
Voor het eerst gaan stormchasen! dus geen uitgestippelde vakantie, maar we gaan waar het onweer ons brengt..
Uiteraard tornado alley, texas/oklahoma/kansas/nebraska/colorado/wyoming etc. Onweer is niet gegarandeerd natuurlijk dus als er niets te doen is gaan we nationale parken bezoeken. En als ik mijn chase collega's eens heel lief aankijk.. misschien wel eens wilde paarden gaan opzoeken :D

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:06

hier nog 1,5 week <<)

En het ziet er goed uit voor mijn visum, eindelijk na 2 jaar is het einde in zicht :)

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:05

Oehh ik ga eens op mijn gemakje het filmpje bekijken op hotel! momenteel onderweg naar Abilene, TX voor meer onweer. Ik dacht ik zal hier ook eens wat foto's delen..
Nor maar 3 chase dagen achter de rug en al hele dikke platen kunnen schieten en mijn allereerste tornado gezien <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 17:23

Tickets zijn wel heel duur geworden voor deze zomer heb ik het idee.. ofwel heb ik op de verkeerde dag gezocht := 1200, rip

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:15

shilady schreef:
Tja ik boek nooit voor de zomer......

Had je het op mij?
Ik heb in de zomer altijd kunnen vliegen voor minder dan 800
Heb helaas geen keus :z Zal weer een vluchtje vanaf Amsterdam worden ipv van Brussel

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:45

shilady schreef:
Ik had het eigenlijk in het algemeen en ja als ik toch iets zomerachtig wil boeken dan echt maanden van tevoren.. met -800 kom je er redelijk vanaf ja..... tpje hou google flights ook veel in de gaten en speel met de datums

Doe ik uiteraard :Y)

Het vreselijke is dat ik pas binnen nu en 30 dagen de knoop kan doorhakken (om te boeken) ivm met mijn visum, zou eindelijk te horen krijgen of het is goedgekeurd of niet binnen dit en een maand. Dan nog interview plannen etc afhankelijk van wanneer dat ten vroegste kan. Ze maken het mij niet gemakkelijk *D

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Century, CharleyT, Ineke2, jazzejam, Larissa123, Lian, Luna2013, mvdende, nathe, stefanie33, Utixo en 65 bezoekers