USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:24

vd week via mn expedia account een ticket van 515 vast gelegt omdat ik het er met mn verloofde over had dat hij januari hier moet komen om mijn familie ook te ontmoeten en is een keer europa te zien.

Zie ik gisteren een emailtje dat het ticket zoon 100 piek is gedaald in prijs ! 425!
ik bellen en zeggen volgesmij komt er geen betere prijs en op alle andere zoekopdrachten waren de ticket alweer boven de 900 etc
wij boeken. En nu vandaag kijk ik weer in mn systeem en dezelfde ticket is nu 1200 euroos :') Call it luck!

Hij komt best kort maar 11 dagen ivm werk etc en zo was het ticket ook het goedkoopst te boeken
maar ik heb veel in de planning we gaan naar Berlijn voor 4 dagen en naar het concentratiekamp en langs de plekken waar veel te zien is
met een bustour. En we doen ook een dagje londen! Ook gaan we naar Amsterdam anne frank ,Volendam, en waarschijnlijk de efteling :)

Denk wel dat het voor hem een leuk uitje word zo :D


shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 04:52

Dallista schreef:
Stap zo het vliegtuig in, moeilijk te geloven dat er een volle maand voorbij is gegaan. Time flies when you’re having fun!
Heb weer heel veel gezien en lol gehad, en veel mijlen gemaakt. Was autorijden maar net zo relaxed in Nederland als hier...


Ik november weer :):)
En dan thanksgiving ,kerst en nieuwjaar in de states!
Omg mijn eerste thanksgiving :=

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 04:55

Gowlan schreef:
balance schreef:
Shilady, ik heb begrepen dat prijzen omhoog gaan als je vanaf hetzelfde ip adres weer die site aanklikt. Altijd vanaf een ander adres (laten) kijken dus.

Dat zijn ze zogenaamde cookies volgens mij, die moet je verwijderen mocht je iets gezien hebben en een ander moment weer willen kijken :)
Je kan moeilijk elke keer naar een ander adres toe om steeds achter internet kruipen :)


Voor mij heeft het deze keer in zn voordeel gewerkt toen die prijs ineens 100 zakte !

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:32

Ceetje altijd goed naar de aansluitingen kijken ja!
Met deze ticket is het enige nadeel dat hij op de terugweg 6 uurtjes op chicago airport moet spenderen tot zn laatste vlucht maar aan de andere kant voor die prijs echt niet klagen lekker een beetje relaxen en wat eten .

Leys het ligt er echt aan wanneer jij wilt boeken.. laag seizoenen zijn het goedkoopst
Hoogseizoenen en bv feestdagen stuk duurder.
Er is haast geen pijl op te trekken de ene dag kan een ticket idd 600 zijn de andere dag 900
Tja wat te doen...

Waar wil je precies heen?

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:37

Ik de 18e weer vliegen *\o/*

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 16:48

zolang je niet langer dan 90 dagen blijft heb je geen problemen

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:44

Volgensmij mag je amerika niet in zolang je aanvraag niet rond is

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 04:50

Kijk even via iceland air en air lingus die zijn meestal heel het jaar door wat goedkoper
Hou er rekening mee dat je bij klm nu voor een grote koffer moet betalen .handbagage gratis

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 05:40

xTitanic schreef:
Heb geboekt voor 2,5 maand, hond vliegt mee.. heel spannend allemaal. Ik keer overigens wel nog terug want ze hebben nog eens 3 maand bij de wachttijd gedaan. +:)+



Laat je je hond bij je moeder?

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:00

purny schreef:
shilady schreef:
Kijk even via iceland air en air lingus die zijn meestal heel het jaar door wat goedkoper
Hou er rekening mee dat je bij klm nu voor een grote koffer moet betalen .handbagage gratis

Komt nu op hetzelfde neer bij air lingus


Ok bedoel je kwa ticketprijs?
Want bij klm moet je dan nog heen en terug 60 euro ruim bagage erop doen of je moet enkelt een kleine trolly en rugzak meenemen . Dat heb ik laatst gedaan omdat ik geen 120 aan bagage wou betalen :o
Nu 18e terug met air lingus voor een prima prijs incl grote koffer


shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:57

Nee bij sommige niet.
Maar nu bij delta klm en airfrance in elk geval wel.
Of je moet economy plus of bussiness class etc gaan
Ik heb voor mijn vriend een ticket naar amsterdam geboekt bij united en dat us nog steeds incl ruimbagage en bij air lingus voor mezelf ook. Ik heb er dit keer extra opgelet nadat ik er laatst op het laatste moment achter kwam.
Is zoon groot verschil gratis grote koffer meenemen of 120 totaal bovenop je ticket.

Ok purny nou air lingus krijg je wel eten en drinken gratis +:)+


Dus ja ik vloog heel graag met delta maar door deze verrassing laatst erg afgeknapt als het al die jaren gratis was

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:11

Ik ben nog nooit met icelandair gevlogen.
Vind de maaltijden bij klm en delta meevallen hele kleine porties en je moet het maar net lusten.

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 23:10

Is sinds ergens in 2017 ingevoerd... ik ben er dus 3jr tussenuit geweest kwa reizen dus schrok er wel van ja scheelt nogal effe 60 heen en terug dokken voor een grote koffer.

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 23:14

Economy Class op vluchten tussen Europa en de Verenigde Staten of Canada
Wilt u een reis plannen van Europa naar de Verenigde Staten of Canada of vice versa? Op de meeste routes bieden wij 3 ticketopties voor Economy Class. Na het selecteren van uw ideale ticket voegt u eenvoudig extra services toe, tijdens het boeken of op een later moment.

Light
Handbagage inbegrepen
Ruimbagage kan worden aangeschaft
Vluchtwijziging EUR 150 / USD 180 (+ mogelijk tariefverschil)*
Niet-restitueerbaar
Gratis drankjes, maaltijden en snacks
* Vluchtwijziging is niet toegestaan voor reizen beginnend in de Verenigde Staten, Canada, Albanië, Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, IJsland, Italië, Malta, Noorwegen, Servië, Slowakije, Slovenië, Zweden of Zwitserland.

Standard
Handbagage inbegrepen
1 stuk ruimbagage van max. 23 kg inbegrepen, extra ruimbagage kan worden aangeschaft
Vluchtwijziging EUR 150 / USD 180 (+ eventueel tariefverschil)**
Niet-restitueerbaar
Gratis drankjes, maaltijden en snacks
** Vluchtwijziging van reizen beginnend in de Verenigde Staten en Canada: USD 300 (+ eventueel tariefverschil).

Flex
Handbagage inbegrepen
1 stuk ruimbagage van max. 23 kg inbegrepen, extra ruimbagage kan worden aangeschaft
Gratis vluchtwijziging of vluchtwijziging tegen een vergoeding (+ eventueel tariefverschil), afhankelijk van het betaalde tarief
Restitutie gratis of tegen een vergoeding, afhankelijk van het betaalde tarief
Gratis drankjes, maaltijden en snacks
Let op: als u een vlucht met meerdere bestemmingen boekt via KLM.com, kunnen we u alleen een Light-ticket aanbieden.

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 00:23


shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:12

xTitanic schreef:
Yasmine schreef:
Het ligt echt aan de maatschappij, hoor. Ik ben al jaren 1 of meerdere keer naar Amerika gevlogen (ook 2017 en 2018) en heb het nog nooit moeten betalen.


Bij mijn laatste vlucht met Delta moest ik wel 2x 50 betalen hoor..

@Shilady mijn/onze hond blijft inderdaad bij mijn moeder en hopelijk moet ik ze dan niet te lang meer missen.


Hoop het ook yass
Ja vond het idee van 2x op en neer vliegen in korte tijd een beetje een trieste gedachte haha :') het is helaas geen vlucht van 2 uur

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:12

purny schreef:
Emmaa_ schreef:
Bij KLM ligt het ook wat gecompliceerder. Ze hebben de ruimbagage losgekoppeld, dus als je met wil vliegen is je ticket in principe even duur als normaal, alleen als je zonder wil is je ticket iets goedkoper. Het staat alleen wat onhandig aangegeven.

Zeker. Bij de app kan ik daar al uit kiezen maar als ik via internet boek staat het er niet bij aangegeven


Ja en dat vind ik dus een beetje vals..

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:08

Groot gelijk titanic wel handig zo!

Ja dat bagage kosten rekenen is natuurlijk een fijne vorm van extra omzet maken

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:00

Annash schreef:
Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)



Gewoon zoon kleine trolly en grote handtas heb ik ook gedaan

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:49

Tja das als je tegenwoordig de goedkoopste kaartjes bij bepaalde luchtmaatschappij neemt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:50

Ligt aan hoe duur van een ticket je gaat nemen.. als je lowbudget ticket wil bij klm dan kan je verwachten dat je nog 60 heen en terug moet bij betalen

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:04

Volgesmij zijn dat ook.de online prijzen...

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:19

Die mag je terug op het vliegveld aftikken

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:49

Laat maar horen als je terug bent ben benieuwd +:)+

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 16:27

Opzich kan je meestal voor 400 of iets eronder naar NY vliegen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ellen05, GrapeshotBot, Ies_, JoT, leenleen11, Suliko, tesseke, xxmichellexx en 63 bezoekers