USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Unravelation
Berichten: 303
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Assendelft

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 21:21

Ik kom even uit mijn mee lees modus :D Ik ben altijd met de auto gegaan en in hotels of hostels geslapen. Kennissen van mij zijn met de camper gegaan, maar vonden het best vervelend dat ze nergens heen konden zonder camper. Waren ze bv. aangekomen op de camping, wil je even later ergens iets gaan eten, moet je alles weer meenemen. Tenzij je natuurlijk in de camper wilt koken. Maar zeker in de zomer vind ik ook de airco van een hotel erg prettig in Californië... :o


Unravelation
Berichten: 303
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Assendelft

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:46

Heeft iemand misschien nog leuke tips voor Chicago of New York?

Ik ga a.s donderdag richting NY, op zondag loop ik de marathon :D. De donderdag erop vlieg ik naar Chicago t/m maandag. Van maandag t/m donderdag blijf ik dan weer in NY voordat ik naar huis ga. Ik heb vorig jaar al de highlights gezien van NY, dus ik ben meer op zoek naar wat dingen om te zien buiten de touristische trekpleisters in Manhattan. Voor Chicago wordt het mijn eerste keer, ben daar heel benieuwd naar!


Unravelation
Berichten: 303
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:23

Ceetje_bokt schreef:
Probeer of je nog een bigapplegreeter kan regelen voor bijvoorbeeld Brooklyn. En hiermee geef ik meteen de tip: Brooklyn!


Thanks! Ik kende dat helemaal niet! Echt heel erg eigenlijk, vorig jaar zat ik in een hostel in Brooklyn, maar ik vond die wijk niet echt veilig aanvoelen. Toen ik een dag voor vertrek een heel stuk ging hardlopen kwam ik door veel mooiere straten in Brooklyn. Nu wil ik dus graag weer eens terug! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, wisja en 68 bezoekers