Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 06:20

:wave: ik kom me even melden. Had met ons mam bedacht om 5/6 dagen op stedentrip te gaan in t najaar. Nu hadden we ons gezet op Barcelona en Lissabon. Beide schijnt mooi te zijn alleen Barcelona heeft mijn voorkeur omdat er ook strand bij is :D
Nu zijn we bij het reisbureau geweest, wijzer geworden maar ook lastiger.
Nu staan Valencia en Malaga ook op een optie lijstje.

Hebben jullie tips/voorkeur?!


GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:09

Dankje voor jullie tips! Misschien dan toch maar bij het eerste idee Lissabon blijven :j :D alleen zeiden ze bij t reisbureau dat t in spanje in oktober vaak warmer zou zijn.

GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:32

Rienn schreef:
Volgens mij is 23 graden prima weer voor een stedentrip of heb je liever warmer weer?

In Sofia was het tegen de 30 graden woensdag en dat was echt veel te warm om dingen te bezichtigen.


Nee 23 is prima :)

GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:54

Rienn schreef:
Volgens Google is het in oktober rond de 23 graden in Lissabon, wel is er meer kan op neerslag, maar dat geldt voor Spanje ook.

Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest. :D :D


Het is Lissabon geworden en vandaag geboekt! We zitten in een hostel, heel centraal gelegen wat ik heb gelezen.
Ben erg benieuwd :D

GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:18

Ik ga komende week 6 dagen naar Lissabon :) gaan sws een fietstour doen met NL gids en hebben contact met een ander NL vrouw die wandelingen etc doet. We gaan ook nog eem dagje strand. Iemand verder nog tips wat we gezien moeten hebben?!

GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:21

Tanya schreef:
GaitMonster schreef:
Ik ga komende week 6 dagen naar Lissabon :) gaan sws een fietstour doen met NL gids en hebben contact met een ander NL vrouw die wandelingen etc doet. We gaan ook nog eem dagje strand. Iemand verder nog tips wat we gezien moeten hebben?!

Waar heb je die fietstocht geregeld? Wil ik ook gaan doen, ga volgende maand!


Bajabikes, wat hierboven genoemd is volgens mij. En wandelingen van just lisbon :)


GaitMonster
Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:10

cindyy_1993 schreef:
Thanks M_D_H! Weer een stad erbij voor op het lijstje :D
Heb nu een lijstje van 5 steden die mij aanspreken... Maar hieruit kiezen is nog steeds zoooo lastig...
Op het lijstje staan:
- Napels
- Sevilla
- Wenen
- Lissabon
- Valencia

Wie helpt ons kiezen? :')
Nogmaals wat wij leuk vinden om te doen op stedentrip:
Vooral heeeeel veel sightseeing, vooral "oude bende" (ofwel historie) spreekt ons enorm aan.
We gaan 4 dagen en willen dus ook zoveel mogelijk zien in die 4 dagen.


Net terug uit Lissabon! Mooie stad, mooie geschiedenis. Hebben oa fietstocht en wandeltocht met Nederlandse gids gedaan. Veel gezien veel informatie gekregen. Ook naar Sintra geweest, echt een aanrader! Wij hadden deze gids geboekt bij http://m.just-lisbon.webnode.pt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GoogleAdsense, laura22, maaikemuis, moonsparkle, Naskur11, wendyh en 79 bezoekers