Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 09:04

Ik wil mij hier ook graag melden :j

Mijn vriend en ik doen minstens 1 keer in het jaar een citytrip (vanaf dat we 2 jaar samen zijn)
En ik heb ook wel flink wat andere steden bezocht met mijn ouders.

Met mijn ouders ben ik naar: Antwerpen, Hamburg, Munchen, Frankfurt, Gent, Brussel, Keulen, Luxemburg, Parijs en Kopenhagen.

Met mijn vriend ben ik naar: Lissabon, Parijs en Valencia geweest.

Op dit moment staat 6 dagen Wenen op de planning in maart :)

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made


M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 16:18

Wij hebben slotjes aan onze rugtas hangen waardoor deze niet te openen is :j

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made


M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:49

cindyy_1993 schreef:
Hulp gezocht!

Ieder jaar doe ik met mijn moeder een stedentrip. We komen er echter niet uit waar we in 2019 heen willen!
We zijn tot nu toe geweest in:
Londen
Rome
Barcelona
Istanbul
Athene
Budapest.

Rome vind ik echt de mooiste stad die ik tot nu toe gezien heb.. En ik vraag me af of er een stad is die dat nog kan overtreffen haha. Wij houden onwijs van steden met "oude bende", oftewel een geschiedenis waar we ons wel 4 dagen zouden kunnen vermaken.

Heeft iemand tips?

Wenen is een echte aanrader.
Jarenlang natuurlijk de Hoofdstad van Europa geweest doordat Wenen de Keizerlijke familie huisveste.
Daarnaast ademt de stad geschiedenis, kunst en cultuur uit.
Beide paleizen, Schonnbrun en de Hofpalace zijn exposities te zien over het leven toen, over de keizerlijke familie, Keizer Franz-Joseph en Keizerin Elisabeth. Schonnbrun heeft ook de oudste dierentuin ter wereld, maar je kan ook naar het Haus des Meeres gaan, een groot aquaria/reptielenhuis in wat ooit een afweergeschut was in de tweede wereld oorlog. Uiteraard is er ook de Spaanse Rijschool, maar Wenen heeft zoveel meer. Elke hoek van de straat ademt cultuur. In de Stephansdom kan je ook van alles over het christendom zien (incl een x aantal lugubere botten), Je kan de graftombe van de Keizerlijke familie bezichtigen maar je kan ook de "schatkamer" van de keizerlijke familie bewonderen.
Daarnaast hebben ze een natuurhistorisch museum die enorm interessant is en is de Schreeuw van Edvard Munch te bewonderen in Boven Belverder . Maar er is zoveel meer.

Ik ben echt een enorme liefhebben van geschiedenis, kunst en cultuur en wij zijn 6 dagen geweest maar we hebben nog niet alles gezien. Het is echt een stad waar ik verliefd op ben geworden <3

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_, amy495, Angie91, Celiien, hanne2001, janneke584, janneke_S, Jorex, Miran, mvdende, pluklief, roosjenat, secricible, Unicorn79, Xhiske, YaraNls en 78 bezoekers