Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anjali
Berichten: 14908
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:10

LadyMadonna schreef:
Heb je in Krakau nog veel historie? Ik heb daar echt zo'n grijze Oostblok stad idee bij...

Aaaah! dat is ook ooit mijn vooroordeel geweest,maar dat is absoluut niet zo. Krakau is een historische sprookjesstad.Zo uit een plaatjesboek. Ik wil er wonen! <3 *\o/* :j


anjali
Berichten: 14908
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:35

Judith_ schreef:
Edinburgh niet te vergeten! Vliegen is goedkoop en snel en de stad is prachtig. Veel historie, machtig mooi. Het stikt er uiteraard van de pubs en cafés. De mensen zijn er vriendelijk, er valt heerlijk te winkelen en zelfs zeer stevig te wandelen. Bovendien ligt het aan de kust en heb je waar je ook kijkt prachtig uitzicht.

Het vliegveld en het verdere openbare vervoer is er duidelijk en goed te doen.

Zag hier boven ergens dat een week in steden te lang is. Dat vind ik ook wel. In mijn ogen is een stedentrip een lang weekend of een midweek, een midweek is zelfs al te lang voor mij. Maar ongeacht waar wij heen gaan, er zijn er nooit langer dan drie hele dag. Dus drie nachten achter elkaar.

Edit. Dichterbij huis vind ik Brugge en Gent ook prachtige mooi. :+ Parijs ook, maar wel wat overrated, een paar dagen is goed genoeg. Londen kan ik elke keer iets nieuws ontdekken. Kopenhagen en Berlijn staan nog op mijn verlanglijstje.

Een week te lang? Nou nee, als ik in mijn geliefde steden Krakow en Rome ben dan wil ik helemaal niet meer weg!Helaas denkt mijn portemonnee daar da anders over.... :D

anjali
Berichten: 14908
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:41

Jolandaa_ schreef:
Ik lees hier even mee. Zal zo het topic wat door lezen.
Ik houd van Citytrips <3 Enige nadeel van vliegen is dat ik een reis pilletje in moet nemen en ik de eerste dag duf en lui ben :')

Maargoed, Waar ik geweest ben is Berlijn, Milaan, Parijs, Dublin, (éen dag Sevilla) Ajaccio en Basta (rondreis Corsica) Palermo (rondreis Sicilië) wát een tegenvaller.

Mijn bucketlist:
- Rome <3
- Wenen
- Barcelona
- Porto
- Venetië
- Praag
- Boedapest
- Londen

Ja ik ben ook pas 26 dus heb nog lang de tijd :')

Waarom was Palermo niet leuk?


anjali
Berichten: 14908
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:59

Exitium schreef:
Sandyislief schreef:
Cindy: Krakau, Riga of Venetie?

Venetië zou ik zeker overwegen als je Rome mooi vond. Of eventueel Florence :)

Goed idee als je niet al te veel kou wilt. Krakow is schitterend,maar het heeft een landklimaat en is s'winters wel koud.In de zomer heet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 54 bezoekers