Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tutti_Frutti
Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:52

xAnthea schreef:
Ik ben totaal geen reispersoon maar ik ga binnen 2 maanden naar Kopenhagen met vriendinnen! We blijven er 4 dagen.
In juni ga ik ook 4 dagen naar Venetie met een vriendin.

Dublin staat ook op het lijstje maar dat wordt volgend jaar <3

Als jullie tips hebben voor beide bestemmingen, laat maar weten :D we zijn momenteel een lijst aan het maken met dingen die we zeker moeten zien. Ook suggesties voor restaurants zijn welkom. Ik ben er echt een leek in haha. Ben in totaal nog maar 4x op vakantie geweest :')


Ik woon in Kopenhagen, dus voor vragen mag je altijd pb'en :)
Als je van moderne kunst houd zou ik zeker naar Louisiana gaan, daar ben je wel een halve dag aan kwijt maar echt een geweldig museum!
Andere goede tip is dat je gratis de toren van het parlement op voor een mooi uitzicht.
Verder heb je waarschijnlijk de standaard attracties al in een boekje of online gevonden denk ik.
Er is in Norrebrø een ontzettend leuk ethiopisch restaurant waar ik zelf graag kom, en af en toe eet ik wel eens wat op Paper Island maar verder rijkt mijn studentenbudget niet kwa buiten de deur eten helaas :+



Tutti_Frutti
Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:21

Moet je in 1 dag heen en terug? Dan zou ik voor Antwerpen, Gent oid kiezen.

Tutti_Frutti
Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:50

Museum Voorlinden schijnt ook een bezoek waard te zijn! Wel iets uit de route misschien. Verder houd ik erg van het Gemeentemuseum. :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, Laura82 en 59 bezoekers