Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:22

Sinds 2013 ga ik ieder jaar met mijn moeder op stedentrip :)
Ik ben tot nu toe heel kort in Parijs (paar dagen Disneyland + 1 dagje naar Parijs) en Venetië (Op de camping in Kroatië, 1 dagje met de boot overgestoken naar Venetië) geweest..
En heb naar onderstaande steden een uitgebreide citytrip gedaan:
Londen (2013)
Rome (2014, mooiste stad die ik tot nu toe gezien heb.. <3)
Istanbul (2015)
Barcelona (2016)..

Dit jaar hebben wij 4 dagen Athene geboekt :D Iemand daar nog tips voor?

Verder staan er nog genoeg steden op mijn lijstje..
Praag, Boedapest, Madrid etc. etc... Oh en ik zou heel graag een keer naar Pompeï en Auschwitz (Krakau) willen..!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:34

Istanbul was ook zeker een aanrader! Wij hadden alleen net mazzel.. Een maand terug en toen begonnen de aanslagen.. Weet niet of het nou verstandig is om er nu heen te gaan. Maar als het weer rustig is is het zeker een stad om aan te raden!

Misschien inderdaad een idee om Pompeii te combineren met Napels en wellicht Rome.. Rome wil ik toch ooit weer eens naar terug, heb tenslotte een muntje in de fontein gegooid :')

Berlijn staat ook nog steeds op de wishlist..! Staat alleen wat minder bovenaan omdat het voor mijn idee wat 'dichterbij' is.. Maar hoor daar ook heel goede dingen over :)

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:19

Voor tips over Athene lees ik ook even mee!
Daar ga ik 24 tm 27 mei heen en we hebben een hotel met uitzicht op de acropolis <3

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:55

Ooh ik volg even voor tips in Budapest! Ik ga 10 mei 4 dagen met mijn moeder naar Budapest :) Ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen desireeee_x!

Tevens waarschijnlijk nog een leuk tripje op de planning; mijn vriend heeft een vriend in Berlijn wonen. Die heeft ons uitgenodigd om 22 juni 3 dagen naar Berlijn te komen! Mogen gratis bij hem in het appartement overnachten en hij gaat ons dan Berlijn laten zien :)

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:09

Ik ga volgende week vrijdag voor 3 dagen naar Berlijn met mijn vriend.
We overnachten dan bij een vriend van hem in Berlijn, dus super goedkoop verblijf!
We hebben dus 3 dagen en ik wil zoveel mogelijk zien, alleen is mijn vriend nogal van het.. Rustig aan... Terrasje pakken... Dus ik ben benieuwd hoeveel ik kan zien dan :')
Iemand nog tips wat we sowieso écht moeten gaan bekijken?

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:05

Hulp gezocht!

Ieder jaar doe ik met mijn moeder een stedentrip. We komen er echter niet uit waar we in 2019 heen willen!
We zijn tot nu toe geweest in:
Londen
Rome
Barcelona
Istanbul
Athene
Budapest.

Rome vind ik echt de mooiste stad die ik tot nu toe gezien heb.. En ik vraag me af of er een stad is die dat nog kan overtreffen haha. Wij houden onwijs van steden met "oude bende", oftewel een geschiedenis waar we ons wel 4 dagen zouden kunnen vermaken.

Heeft iemand tips?

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 13:13

Thanks voor jullie tips!
Was ik nog vergeten te melden; Venetië ben ik jaren geleden een dag heen geweest met mijn ouders, dus die staat wat lager op het lijstje en Berlijn ben ik laatst met mijn vriend geweest :=

Krakau is zeker iets waar ik nog heel graag heen wil! Dit zal alleen waarschijnlijk met mijn vriend worden, aangezien die meer geïnteresseerd is in die geschiedenis dan mijn moeder.

Florence staat ook zeker nog op het lijstje! En Pisa ziet er toch ook wel interessant uit.

We horen in onze omgeving nu veel mensen over Sevilla. Is iemand daar al eens geweest en is daar een beetje veel te zien? :)

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:07

Thanks M_D_H! Weer een stad erbij voor op het lijstje :D
Heb nu een lijstje van 5 steden die mij aanspreken... Maar hieruit kiezen is nog steeds zoooo lastig...
Op het lijstje staan:
- Napels
- Sevilla
- Wenen
- Lissabon
- Valencia

Wie helpt ons kiezen? :')
Nogmaals wat wij leuk vinden om te doen op stedentrip:
Vooral heeeeel veel sightseeing, vooral "oude bende" (ofwel historie) spreekt ons enorm aan.
We gaan 4 dagen en willen dus ook zoveel mogelijk zien in die 4 dagen.

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 11:09

Yes, wij hebben ook eindelijk onze stedentrip geboekt! 30 mei 4 dagen naar Lissabon <3

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:38

Iemand nog tips voor een 4daags tripje naar Lissabon? :D Dagje Sintra staat al op het programma!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:54

Ik ben gisteren teruggekomen van een 4daagse stedentrip naar Lissabon, en ik kan alleen maar zeggen: WAUW! Wat is dat een onwijs mooie stad! Het heeft iets kneuterigs, gezelligs. Het is er ook heel schoon, amper een vuiltje op straat te vinden. Het was wel ontzettend heet, haha. 4 dagen rond de 35 graden.. Is wel heftig voor een stedentripje! Zijn ook nog een dag naar Sintra geweest. Natuurlijk niet alles kunnen bekijken, maar wel het mooiste; Pena Palace. Ook zijn we die dag nog met de bus naar Roca Cape geweest en omdat we toch al aan het reizen waren daarna ook nog maar even door gereden naar Cascais :')

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 15:20

Jeetje dit topic is lang geleden! Maar nu hij toch naar boven komt... Even tips gevraagd!

Ik ga in mei weer met mijn moeder op stedentrip (jaarlijks uitje samen, nu helaas al 2 jaar niet geweest..).
Dit keer gaat de reis naar Edinburgh! Zijn er hier nog tips? We zitten eraan te denken om een dagexcursie naar Loch Ness en Glencoe enzo te maken, meer mensen daar een dagtrip van gemaakt? Lijkt me wel vrij pittig; een excursie van 12 uur...

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CairnTerrier, ingvdh, nuscaniels, petraaken en 74 bezoekers