Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantalla
Berichten: 1420
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:24

Iemand hier ervaring met Sofia of Boedapest begin november? Ryanair heeft leuke aanbiedingen, maar ik twijfel een beetje om te gaan aangezien ik dan alleen zou gaan en het al vroeg donker is.



Chantalla
Berichten: 1420
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:54

_sharonnn schreef:
Chantalla schreef:
Iemand hier ervaring met Sofia of Boedapest begin november? Ryanair heeft leuke aanbiedingen, maar ik twijfel een beetje om te gaan aangezien ik dan alleen zou gaan en het al vroeg donker is.


Ik ben in Sofia geweest afgelopen juni, misschien kan je even kijken in de berichten die ik geplaatst heb :)


Dankje. De steden zelf lijken me helemaal prima, maar alleen het feit dat het vroeg donker is dan en ik alleen over straat zou moeten houdt me wat tegen. Heb me nog nooit ergens echt onveilig gevoeld, maar ben dan ook nog nooit in het oosten geweest. Maar misschien zijn het wel verouderde vooroordelen..

Chantalla
Berichten: 1420
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:44

Lissabon is inderdaad erg mooi!

Ik heb zelf nog een kadobon voor Portugal, dus bedenken of ik nog eens naar Faro of Portugal kan! Mocht iemand eventueel belang bij de bon hebben, kan ik meer info geven per pb :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ellen05, GrapeshotBot, Ies_, JoT, leenleen11, Suliko, tesseke, xxmichellexx en 63 bezoekers