Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjira
Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:47

ooooh heerlijk topic!! Ik kom nu pas achter het bestaan |o

Vorige week een bungalowtent gekocht. Al meerdere keren op de bonnefooi met een 2persoonstentje naar de zon gereden. Nu toch maar een wat grotere tent aangeschaft. In september gaan we weer. Ik ben nog steeds aant twijfelen waarheen. Wordt het een keertje Costa Brava, net als vroeger? Of weer naar de Cote Azur waar eerder intens hebben genoten. Hoewel Kroatië ook erg mooi was... Moeilijk!!!

Adellinde JJ (Turbo Magic X Metall) M1+5



Sjira
Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:18

Nog 1 weekje en dan rijden mijn vriend en ik naar Slovenië. Ik word alleen wel wat huiverig door jullie verhalen over de drukte. Zijn er ook ervaringen met Slovenië zo net buiten het hoogseizoen om? We willen eerst een paar dagen naar de meren voor wat mooie wandelingen en daarna nog een paar dagen chillen aan de kust. Zijn er nog echte aanraders? Iemand een mooie route die we absoluut niet mogen missen?

Twee jaar geleden zijn we vanuit Kroatië terug gereden langs Lipica en daar nog een nacht verbleven bij de Lipizaners. Dat hebben we dus al gezien :D

Adellinde JJ (Turbo Magic X Metall) M1+5

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_, Ashleytjuhh, bribro, ChanelR, Exorcizamus, Jacquelinee_ en 90 bezoekers