Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:35

Wat een leuk idee dat surprise me! Ik lees hier vooral veel positieve verhalen dus dat maakt het wel extra aantrekkelijk om het eens een keer te proberen :D
Mijn man en ik zijn in juni 12 jaar getrouwd en soms is het weleens goed om uit je comfortzone te stappen en jezelf te laten verrassen dus dit lijkt me dan wel een hele goeie.
Ik ben normaal gesproken een enorme controlefreak dus ik denk dat we voor een roadtrip gaan, dat vind ik voor nu wel spannend genoeg :')
Alleen zag ik dat de site vernieuwd was en er binnenkort meer keuze is in type accomodaties dus nu twijfel ik of ik daar niet even op moet wachten.. O:)

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:47

Een hostel zou echt niks voor mij zijn, soms slaap ik weleens op een slaapzolder als ik een cursus met m’n paard heb en ondanks dat iedereen dan heel goed rekening met elkaar houdt doe ik geen oog dicht.
Maar ik kan me voorstellen dat het erg gezellig is en je snel mensen ontmoet! :)

Inmiddels heb ik geïnformeerd wanneer de nieuwe optie’s qua accomodatie er zijn en die komen half mei.
Wij gaan nu gewoon boeken en dan zien we wel, hoe minder optie’s hoe groter de verrassing denk ik maar :P

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:18

Ik ben benieuwd naar jullie citytrips! :D
Wij vertrekken over 2 weken op roadtrip, heb er echt superveel zin in!
Hier is onze link: https://srprs.me/nl/trip/iris-stein-gaa ... p-roadtrip
Ben een enorme control freak dus dit is een beproeving voor me :P
Mocht het goed bevallen dan is een citytrip ook wel erg leuk!
Kun je ook een voorkeur van vliegtuigmaatschappij aangeven? Want ik ben een enorme angsthaas met vliegen en zal daarom ook nooit voor een vlucht met Ryanair kiezen.. :o

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:40

Foaly schreef:
Ryanair is superveilig hoor :) Alleen een beetje irritant dat ze ook op een vlucht van een uur twintig keer langskomen met hun karretje om je dingen te verkopen, maar verder vind ik het een prima maatschappij :+

Dat het veilig is dat geloof ik wel hoor, alleen heb ik enorm veel last van mijn oren met vliegen en het is mij ooit verteld dat het regelen van de druk per vliegtuigmaatschappij/ type vliegtuig scheelt dus vandaar mijn angst.
Ik stap ook altijd gewapend met neusspray, iboprufen en op maat gemaakte oordopjes het vliegtuig in, zonder durf ik echt niet want ik verga van de pijn ( kan niet klaren ).
Ik betaal dus liever extra en dat ik zeker met Transavia ( of vergelijkbaar ) vlieg maar weet niet of dat mogelijk is..


Als je bij de startpagina autoreis aanklikt dan kun je een roadtrip boeken.
Je rijd dan met je eigen auto max. 2 tot 4 uur op een dag.
Je kunt kiezen of je stedelijk of landelijk wil
Op de dag van vertrek krijg je een rijrichting waar je naartoe moet en daar aangekomen kras je de definitieve bestemming open.
Zodra dat je op je definitieve bestemming bent kun je de envelop openmaken met de gegevens van de accommodatie ( appartement, B&B of hotel ).

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:07

Onze envelop is onderweg! *\o/* Zaterdag de hele dag opgelet of ie bij de post zat maar helaas, dus nu moet ik tot morgen wachten O:)
Wel hebben we het weerbericht al, heb stiekem gekeken of ik het ergens mee kon matchen maar helaas.
Temperatuur is vooralsnog rond de 28 graden en zonnig :D

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:35

De envelop is binnen! *\o/*
Alleen mis ik de roadmap en de envelop waar de gegevens van de accomodatie in zitten..
Klopt dat wel? Of hebben ze het een en ander verandert?
Wel leuk dat er een handgeschreven kaart bij zat om ons te feliciteren dat we dan 12 jaar getrouwd zijn :)

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:53

Tanya schreef:
De roadmap is eruit!

Ja daar las ik al iets over maar hoe kom je dan achter je eindbestemming? Want op die roadmap zat eerst ook zo’n vakje dat je open kon krassen om je eindbestemming te ontdekken. :\

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:56

Ik las idd op FB dat heel veel mensen die kortingsbonnen hebben gehad.
Inmiddels weet ik ook hoe het zit met onze roadtrip. Je kunt op de dag van vertrek de code invoeren en dan krijg je de rijrichting, als je daar bent kun je opnieuw de code invoeren en krijg je de eindbestemming en een e-mail met de gegevens van de accommodatie :D

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 15:09

Na een superieure roadtrip begin juni hebben we nu weer een trip geboekt.
Excuus is de nieuwe auto “inrijden” :P We hebben drie dagen en twee verschillende locatie’s geboekt. Ben benieuwd waar we terecht komen, heb geheel Frankrijk uitgesloten omdat we daar niks mee hebben en verder laten we ons verrassen :D

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:13

@Eloya: ik ben benieuwd wat je bestemming is gezien het feit dat ze ‘m niet voor je wilde laten schieten.

Wij hebben het lef niet om voor een vliegreis te gaan, ben al niet zo’n held met vliegen dus ik hou de touwtjes liever in eigen handen :P

Nog meer mensen die op roadtrip zijn geweest of binnenkort gaan?

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:29

Ik ben ook wel heel erg benieuwd waar je nu naartoe gaat!

Momenteel bewaak ik de brievenbus want heb een mailtje gekregen dat de kraskaart onderweg is *\o/*
Temperatuur is 27 graden overdag en 15 graden 's nachts dus dat is prima :)


iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:16

Eloya schreef:
Kraskaart is binnen inclusief hartverzakking want zat in blauwe envelop die behoorlijk op die van de belastingdienst leek XD


Ik had precies hetzelfde _O-

Onze roadtrip was echt super! Eerste rijrichting was Mechelen en de eindbestemming Leuven. We zaten in een prachtig kloosterhotel in het centrum en het was echt geweldig! Leuke straatjes met enorm veel restaurants dus hebben lekker een hapje gegeten en daarna nog een afzakkertje in de cocktailbar van het hotel. Enige minpuntje dat we konden ontdekken dat was dat er alleen een bad was en geen douche, maar als dat het enige is.. ;)
Na een heerlijk ontbijt zijn we weer verder gereden, rijrichting was Schwelm in Duitsland. Daar nog even rondgewandeld en een ijsje gegeten en daarna de eindbestemming onthuld. Deze was Arnsberg en ook daar zaten we super! Een heel klein hotelletje met maar 6 kamers aan een plein in het centrum. Kamers waren net gerenoveerd en super schoon. Hebben er een geocache gelopen die door het centrum en bijbehorende bos ging en zo ook hele mooie plekjes gezien.
Ook hier was het ontbijt weer perfect geregeld. Nu op de terugweg die met 2,5 uur rijden ook goed te doen is.
Onderweg komen we nog langs de Krämer dus gaan nog ff shoppen.
Al met al een top weekend!

[ img ]
Uitzicht vanuit de cocktailbar


[ img ]
Mojito :P

iris17
Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:17

Gave bestemming Eloya!!
Goede reis en veel plezier in Oslo!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, YandexBot en 240 bezoekers