Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:01

Siersma schreef:
SusanH schreef:
Wij staan momenteel in Drenthe. Heerlijk hier! Zal van de week eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Die campingbingo is herkenbaar :')

Ik weet nog een superrustige camping in Drenthe. Geen kinderen en maar 4 campers op een veld met ruimte voor zon 20. Enige nadeel is dat er maar 1 toilet en douche is in t gebouw.


Hoi, ik kom hier even binnenvallen. Ik ga eind augustus ook kamperen.
@Siersma Klinkt goed! Welke camping is dat?

We willen niet te ver rijden, dus zoeken een mooie rustige camping met veel natuur rondom in Nederland, Duitsland of België.
Maar Drenthe lijkt mij dus heel mooi. Hebben jullie hiervoor nog tips?


komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:54

Oké leuk ik ga hem even opzoeken!
Ik hoef ook geen luxe. Wel graag stroom en een douche en toilet.

komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 20:55

Naath86 schreef:
Voor camping tips in Drenthe, stuur gerust een pb! Ik woon zelf in Drenthe, maar er zijn zoveel mooie kleine campings! Of kamperen bij de boer, ook leuk en meestal mooie campings!

Bedankt! Ik stuur een pb.

komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:53

Wij vertrekken volgende week met onze tent naar Luxemburg. Ik wil graag naar het Mullerthal. Ik zit online campings te bekijken en ze hebben gewoon allemaal goede recensies. Kan niet kiezen haha. Heeft er iemand nog een leuke tip voor een camping? We zijn met z’n tweeen en zoeken een rustige camping vanwaar je lekker kan wandelen en fietsen.

komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:41

_sharonnn schreef:
komone schreef:
Wij vertrekken volgende week met onze tent naar Luxemburg. Ik wil graag naar het Mullerthal. Ik zit online campings te bekijken en ze hebben gewoon allemaal goede recensies. Kan niet kiezen haha. Heeft er iemand nog een leuke tip voor een camping? We zijn met z’n tweeen en zoeken een rustige camping vanwaar je lekker kan wandelen en fietsen.


Je zou naar de camping in Vianden kunnen gaan, heerlijke rustige camping aan de rivier met goed sanitair! :)


Oke klinkt goed. Goed sanitair is ook heel belangrijk!


komone
Berichten: 260
Geregistreerd: 01-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:19

Citaat:
Camping Martsbuch in Berdorf. Nieuw fijn toiletgebouw en niet heel groot. Weinig kinderen en vanaf de camping loop je zo het bos in. Binnen 5 minuten lopen zit je op de Mullerthal trail.


Ja die camping had ik ook online gezien. Dus dat is wel wat ja?

Henrieke schreef:
Wij zitten op camoing Tintesmühle. Fietsen is hier pittig (man heeft wel gemountainbiked) maar heerlijk rustig en prachtige camping.


Die had ik nog niet gezien. Ik zoek hem op! Ik dacht inderdaad ook al dat een gewoon relaxed fietstochtje nog wel eens tegen kon vallen. Maar dan kunnen we altijd na een paar dagen nog verkassen naar een iets glooiender gebied.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit__, C_estmoi, lotte_dl, Maera, Nicje87, Thrive en 61 bezoekers