Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 05:58

SaskiaB schreef:
Misschien eind van het seizoen, we kijken wel. Maar kreeg er wel helemaal zin in kamperen van :D



Misschien een camping dichtbij? Hebben mijn ouders destijds ook gedaan. Mocht het dan toch niet lukken dan waren ze in 20 minuten thuis. Gelukkig is het overigens helemaal goed gegaan.


uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 07:14

Ik vroeg me af hoe jullie dat met sieraden doen? Ik heb een pandora ring van mijn vriend die ik altijd om heb maar met douchen afdoe. Ik twijfel of ik hem zal omhouden. Ik ben bang dat ik hem tijdens het douchen kwijtraak. Aan de andere kant,zonder ring voel ik me erg kaal.

Wat is handig?


uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:47

Hoi!
Ik vroeg me af of jullie mooie campings kennen in Oostenrijk, Tjechie, Slovenie en omgeving. We staan graag zo bosrijk mogelijk. Ik vind het erg lastig om een camping te zoeken die daar een beetje op aansluit.
Dit jaar hebben we een week gestaan op camping Langewald bij Freudenstadt. Dat was echt helemaal wat we zochten!

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:49

IMJ schreef:
corine1981 schreef:
Wij hebben de hut weer voor staan. Hebben eigen sanitair (nu ja, toilet en douchezak) dus zijn we welkom.
Morgen weg, zo'n zin in :)

Ook ik heb 2 douchezakken besteld. Ik sta er geloof ik liever onder dan in de algemene douche.. nu maar hopen op zon om de zakken te verwarmen :D


Werkt zoiets wel fijn? Ik heb lang haar wat ik onder een normale campingdouche al nauwelijks goed uitgespoeld krijg. Is de waterdruk wel hard genoeg? Word het water ook warm door een beetje zon?

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 09:25

IMJ schreef:
uggy schreef:
Werkt zoiets wel fijn? Ik heb lang haar wat ik onder een normale campingdouche al nauwelijks goed uitgespoeld krijg. Is de waterdruk wel hard genoeg? Word het water ook warm door een beetje zon?

De straal is niet hard. Weet ook niet of ik daar mijn haar echt mee uitgespoeld krijg.. Maar warm wordt hij wel! Ik had hem in de tuin gelegd donderdag. Na 4 uur ging ik voelen maar het water was echt te heet geworden :D


klikt goed, ga ik eentje scoren! *\o/*

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:31

@Emori, waar gaan jullie naar toe? :)

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:59

Ik vind een luifel ook een must, een plek waar je inderdaad spullen neer kunt zetten of droog kunt zitten bij regen.

Zijn er overigens nog bokkers met een goede tip voor een mooie camping? Mag overal in Europa, wij hechten veel waarde aan een beetje privacy en schoon sanitair. Ik vind het heel moeilijk om wat te vinden, er is zo veel aanbod..

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:10

mvdende schreef:
uggy schreef:
Ik vind een luifel ook een must, een plek waar je inderdaad spullen neer kunt zetten of droog kunt zitten bij regen.

Zijn er overigens nog bokkers met een goede tip voor een mooie camping? Mag overal in Europa, wij hechten veel waarde aan een beetje privacy en schoon sanitair. Ik vind het heel moeilijk om wat te vinden,er is zo veel aanbod..


Ik kan de boekjes "Charme Campings" aanraden. Zijn vaak leuke kleinere campings.

Er is er één in noord Denemarken waar je gewoon in de middle of nowhere kan staan.


Weet je toevallig de naam van deze camping? :D

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:39

Zijn er ook mensen hier die slapen op een veldbed of stretcher?
Ik heb tot nu toe altijd op een luchtbed geslapen en dat ging goed. Echter mis ik het even rechtop kunnen zitten heel erg en vermoeid het me erg dat ik zo laag bij de grond lig. En het word altijd zo'n chaos qua tassen in de tent.

Nu zat ik dus te denken aan een veldbed, zodat ik hoger lig. Maar wat is dan goed?
Ik heb snel last van mijn lijf. Dus ik twijfel erg

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:50

Hebben jullie misschien nog advies voor camping servies?
Ik ben opzoek naar een servies voor twee personen maar het meeste servies is gewoon twee keer zo duur als ons normale servies :')
Kijk ik verkeerd? Of moet ik me niet zo aanstellen? :+
We willen graag servies dat tot 100 graden kan...

uggy
Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 15:23

SusanH schreef:
Camping waar wij geregeld staan heeft standaard aangepaste wc en douchecabine. Moet zeggen wij zijn ook wel degenen die de gemiddelde leeftijd daar erg naar beneden trekken. Ik vind zelf een ruimere douchecabine ook fijn. En als er een familiedouche is, is het helemaal super :j . Camping waar we van de zomer zitten geeft je een pasje waarmee je het sanitair gebouw in gaat, dan heb een badkamer die is net zo luxe als in een 5 sterren hotel. Ook super schoon alles. Dat is echt luxe. Er is zelfs 1 badkamer met ligbad. In de badkamer ook een wastafel, toilet. Kun je echt lekker de tijd nemen en genoeg plek voor je kleding, toilettas etc.


Oh, dat klinkt goed, welke camping is dit?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DexterM, Fly_high, kascar, kosseh, madeinspace, perdjes en 63 bezoekers