Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:22

Die lijkt me juist leuk! En geloof echt niet dat als je ze niet allemaal uitvoert je niet naar huis mag :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:40

Tis echt leuk... idd zelf kan het veel goedkoper. Maar de sfeer rondom je vakantie is het wel echt waard!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:37

Ik hoop wat geld te kunnen sparen om in april een weekend weg te gaan voor mn vriend zn verjaardag. Richting het noorden of evt een leuk thema als het voorbij komt dan.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 02:41

Gemengd, maar als je aangeeft dat niet te willen regelen ze dat vast wel voor je!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:47

Als je in dit topic zoekt op roadtrip komen er een paar ervaringen voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:51

Ik vind een hostel vaak wel gezelliger.. maar laatste keer was best wel een feesthostel. En daar ben ik dan toch te oud voor :')

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:14

Ik heb 3 jaar terug een keer geboekt en ze ook gekregen. Komt precies goed uit :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:54

Vind het wel heel relax dat je voor meer luxe kan kiezen. Niet hostel ja of nee en dan nog crapy hotel treffen. En welk moment je je vluchten wilt.. ik wil dat liever heen vroeg en terug laat en dan best wat meer betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:20

Vanwege budget heb ik toch maar zelf wat geboekt. Bestemming is dus al bekend, maar echt geen idee wat te verwachten. En we gaan ook absoluut niet googlen wat er te beleven valt.

Eind van de maand een midweek naar Belgrado *\o/*

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:39

Je kan dan altijd nog apart daar aan de wandel gaan toch?


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:04

Ben wel benieuwd als je dan straks de locatie niet vind opwegen tegen de ongunstige vliegtijden.. maar hopelijk is het het inderdaad waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 08:45

Bus... trein... bijna elk vliegveld is wel bereikbaar met OV. Gewoon als je bestemming weet even googlen. En als het te omslachtig is dan lekker een taxi wanneer die betaalbaar zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:39

Ik zat eigk pas te bedenken.. al zouden ze me naar nog zo'n awesome bestemming sturen. Zou ik denk juist not amused zijn dat ik er maar 1 dag heb..

Ach hier in NL is het nu ongeveer hetzelfde weer! Dus je kan al beetje wennen :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:42

Ze is half 9 al terug, niet pas om half 9 vertrekken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:34

Geniet ervan!

Heb er familie wonen, dus kom er regelmatig. Niet letten op het bouwput gehalte van de stad :')

Ik zou zelf vandaag dan rondje opera, vesting, aker brygge en koninklijk paleis doen. En wat je dan onderweg nog tegenkomt.

En dan je volle dag morgen naar het vigelandspark gaan, evt vikingschipmuseum (wel vrij klein), eiland hoppen of ga langs de rivier (akerselva) wandelen weg van het centrum en pak de tram terug omlaag.

Voor evt avondeten: grønland is een straat met steeds meer leuke eettentjes. Laatste keer was ik naar Dattera til Hagen, die heeft een leuk kleurrijk terras op het binnenplein. Olympen schijnt ook goed te wezen en zit in dezelfde straat. Voor Thais eten zou ik naar yaya's gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 07:33

Ja duur is het daar wel. Wij besloten vorige keer bij de opera op het terras te gaan zitten. Bier gehaald bij de bar.. 2 halve liters, was boven de €10 kwijt, doe eens gek het is vakantie _O-

Geniet ervan vandaag! Als je langs united bakeries op de Karl Johans gate komt zeker even wat lekkers halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:34

Heb even terug gekeken op mn bankrekening. Het was wel iets met die €10 .. maar dan per biertje :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:31

Geniet er nog even van Eloya! Ik ga even spieken op je instagram. Kijken wat je allemaal gehad hebt :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:04

Omg die 4 cadeaubonnen over de post.. waar op te gokken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:34

Bon 1 kan je als eerste verzilveren en dus de waarde van zien en is een week geldig. Na die week bon 2.. en zo verder. Je weet dus niet of de volgende bon meer of minder waard gaat zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:41

Je kan ze pas 'openen' als de vorige niet meer geldig is. Ik zou zeggen dat de 2e of 3e juist het meeste is. En de 4e weer minder. Nog leuker als het bij iedereen anders is.

Die 1e negeer ik .. ze strooien zo vaak met €40-50 :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:52

Tof! Geniet ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:33

Leuk die controles.. ik had vorige keer mijn camera nog in mijn handbagage. Nou dat kan echt niet. Moeten ze hem openen en doorkijken.

Dus ik kwam bij dat vrouwtje die dat ging doen. Ik was ziek (koorts, longontsteking, half doof). Dus ik verstond "ben je al eerder gecontroleerd" en zeg doodleuk nee... "ja dan mag je niet vliegen" ... hoezo niet?

Mn vriend lag al helemaal dubbel achter me. Nee schat of ze in je koffer mag kijken. Ooooow ja waarom niet? Maar dat vroeg ze toch niet? Die had een instant hekel aan me :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 11:58

Is het niet dat je pas 48 uur van tevoren je boarding pass kan printen? Dat had ik pas naar Belgrado. Geboekt via kiwi die regelde het inchecken online en dan moesten we zelf nog tickets uitprinten. Dus voor de terugweg dat in het hotel laten uitprinten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 11:33

Iemand ook nog gewacht op de laatste bon? €55 korting..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 141 bezoekers