Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:28

Dat is een koopje Annemiek!


Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 07:22

Malaq wat leuk zo'n klusproject.ik snap het helemaal dat je in een rijtje staan niks vind. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt wat, aangezien je het eten bij de buren van tafel kan kijken, maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Zo kom je wel snel tot een (meestal) gezellig gesprek.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:07

Ook leuk met zo'n vouwwagen!
Wij zijn ook wel luxe kampeerders en dan bedoel ik niet meteen dat we ook op luxe campings willen staan, maar vooral qua comfort in en rondom de caravan zegmaar.
We zoeken nog wel een bedrek voor ons zoontje zodat wij het campingbedje niet meer mee hoeven te nemen, als iemand tips heeft..

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 12:26

Vrijbuiter heeft op een aantal producten een leuke korting waaronder een bolderkar. Misschien nog een tip voor sommigen.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:32

Hoe oud is de baby?

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:41

Dat is idd nog wel jong. Wij zijn met 7 maand (onze zoon) weg geweest, alhoewel ik dat vanaf een maand of 5 ofzo ook wel gedaan zou hebben, maar veel eerder niet.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:32

Wij betaald iets over de 40 euro per nacht in Kroatië. Als je eigenlijk goed nagaat is het flink wat geld. Waren met zijn tweeën in een tent en ach als het budget er is, waarom niet dachten wij.
We betaalden ook voor faciliteiten waar we eigenlijk geen gebruik van maakten, maar dat is uiteraard ook je eigen keus/schuld.

Dit jaar een goedkope camping. Volgens mij ook rond de 20 euro per nacht en niks bijzonders zoals een animatieteam e.d. Ons zoontje is toch nog net geen 2 dus die heeft voldoende aan een zwembadje bij de caravan en een zandbak bij wijze van. Sanitair en omgeving staan super aangeschreven, dus daar doen we het voor.


Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 10:45

Daarom ben ik blij dat ik in een caravan lig :+. Alhoewel ik moet zeggen dat ik wel veel vaster slaap dan vroeger

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 10:19

Leuk verslag van Luxemburg. Wij gaan binnenkort ook. Ben heel benieuwd!

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:49

Goof schreef:
Ik had je topic gezien over Luxemburg, erg mooi daar, ben er ook wel eens geweest.
Wij zijn naar het noorden gereden en hebben een fijn plekje aan een riviertje op een piepkleine camping gevonden. Lekker rustig, helaas staan we alleen naast een kerk waarvan de klokken ieder half uur slaan :+


[ [url=m/Wr4Pdz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker plekje ook Barra!

Welke camping sta je? Mag per pb. Klinkt bekend namelijk..

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 17:14

Goof schreef:
Camp Loka. En ik heb me vergist; de klokken gaan niet ieder half uur. De klokken gaan ieder kwartier 8)7

Ah nee dat is dan toch een ander dan die ik ken.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 09:49

Hier onze caravan dit jaar regelmatig verhuurd, maar nu weer terug gekregen en wederom alles schoon moeten maken. Nu moet ik niet zeggen dat het een chaos was, maar wel dat de vloer nog smerig was (hagelslag lag over de vloer). De koelkast was vies, keukenkastje had zeepsop ingezeten en dat soort dingen. En dan beweren dat ze hem schoongemaakt hebben, daar kan ik dan niet bij met mijn hoofd.
Afspraken zijn ook dat ze hem schoon mee krijgen en schoon af moeten leveren, snap dat niet zo goed dat mensen dat zelf zo durven af te leveren.
Denk dat wij hem dus maar niet meer verhuren, ondanks dat we ook een aantal goede ervaringen hadden.
Heeft één van jullie hier ook ervaring mee?

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 14:11

komone schreef:
Wij vertrekken volgende week met onze tent naar Luxemburg. Ik wil graag naar het Mullerthal. Ik zit online campings te bekijken en ze hebben gewoon allemaal goede recensies. Kan niet kiezen haha. Heeft er iemand nog een leuke tip voor een camping? We zijn met z’n tweeen en zoeken een rustige camping vanwaar je lekker kan wandelen en fietsen.

Wij zitten op camoing Tintesmühle. Fietsen is hier pittig (man heeft wel gemountainbiked) maar heerlijk rustig en prachtige camping.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 10:17

Hier dit jaar helaas niet op vakantie, maar gelukkig wel i.v.m. andere leuke redenen (zwangerschap en verbouwing). Heel misschien nog met Pinksteren, maar ga er niet vanuit i.v.m. dat de verbouwing voorrang heeft en we die extra vrije dag dan juist mooi kunnen gebruiken.
Volgend jaar wordt het waarschijnlijk in NL ivm 2 kleine kids.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 13:04

Leuk! Ons bevalt het prima, alleen wel wat meer poetswerk na die tijd, maarja dat weet je van tevoren.
Net wat meer comfort dan met een tent en wij vinden dat i.c.m. kids toch wel erg prettig.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 08:45

Nouja eigenlijk beide. Binnen moet uitgesopt, gestofzuigd en gedweild worden (nouja moet niks, maar wij doen dat wel). De buitenkant gewassen. Mijn vader is zelfs zo dat hij de caravan zo af en toe zelfs nog eens in de wax zet, dat gaat me dan net weer iets te ver :+.
Buitenkant doet mijn man en ik dan de binnenkant.

Op de camping zelf proberen we de tent al schoon mee te krijgen, tot nu toe altijd nog gelukt. Hoeven we die thuis niet weer op te zetten en schoon te maken.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 20:21

Haha ja welke provincie zit je aan de Duitse grens?

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 18:56

Mooie omgeving daar in Denekamp. Hebben wij vorig jaar met Pinksteren ook gezeten, of nouja Lattrop was het.
Dierentuin in Nordhorn is ook een aanrader en Ootmarsum is leuk om te bezoeken.

Zo'n kastje is idd ideaal, wij hebben een grotere versie.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:43

Camping Tintesmuhle in Luxemburg

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 05:51

xelodi schreef:
Bedankt voor de aanraders!

Melia schreef:
Camping Tintesmuhle in Luxemburg

Weet je toevallig ook of honden hier toegestaan zijn? Ik zie hier op de site geen informatie over :wow:

Leek me eigenlijk van wel, maar weet het ook niet zeker. Kan het me even niet meer herinneren :o.
Eventueel een mail sturen? Eigenaresse spreekt goed Nederlands.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 19:28

Tegenwoordig zie je zoveel van die "halve voortenten" om maar zo even te noemen. Vind het geen gezicht, maar snap wel dat het praktisch is, zeker als je maar met zijn tweeën bent.
Wij hebben ook een grote omloopmaat, wouden eerst voor een goedkopere versie gaan van tent, maar uiteindelijk toch maar wat meer uitgegeven, want zijn bang dat de kwaliteit anders ook niet je van het is.
Idd ligt het er een beetje aan wat je zelf wilt en je gezinssamenstelling is. Met kids lijkt me een voortent wel makkelijk.
Wij kunnen van onze voortent ook de zijflappen en voorkant er niet aan ritsen, dan heb je ook een soort van luifel. Ideaal.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 18:55

Camping de Rammelbeek, camping Erkemederstrand.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:21

Haha nou een eierschotel dat was wel het laatste wat ik mee zou nemen. Gebruik het thuis niet eens en kende het ook niet.

Wij hebben zo'n vergiet/broodplank in 1. Was ooit eens bij de Aldi. Gebruik nagenoeg nooit een vergiet, maar toch handig dat het er is.
Moet wel zeggen dat wij ook wel redelijk luxe kampeerders zijn hoor.
Maar hebben ook een grote caravan met genoeg opbergruimte, ook wel nodig met 2 kids :D

Een opvouwbare afwasbak vind ik trouwens ook ideaal!
Laatst bijgewerkt door Melia op 05-01-20 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 19:44

Hier ook Obelink fan, ga het liefst elk jaar wel, maar je komt eigenlijk nooit met lege handen thuis nee :+.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:38

mvdende schreef:
Yeey tent gekocht en de keuze is nu nog tussen 2 campings

Vakantiepark Eiland van Maurik
Erkemederstrand

Morgen vrij vragen op werk en dan kan ik gaan boeken!

Iemand ervaringen met één van deze campings?

Jazeker, Erkemederstrand is echt geweldig! Heerlijke camping met genoeg voorzieningen en leuke omgeving.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annikavolder, Ashleytjuhh, fohadie, Nanu, purny, Reusje0504, Sannens, secricible, Sure_lee en 64 bezoekers