Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 09:06

Wij zijn heel erg vaak in Frankrijk geweest en spreken ook geen Frans := heb er nooit over nagedacht, gaat altijd prima.

Wat moet je allemaal bespreken dan in het Frans?

Zijn ook wel eens in Kroatië of Spanje geweest. Gaat heel best zonder ook maar enige kennis van de taal te hebben :Y)

[o]


verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:42

Imre schreef:
Taffje schreef:
In mei hebben we voor het eerst Tsjechië bezocht en ik vind het geweldig.
Wij zaten tegen de Poolse grens aan en zijn tot Praag geweest maar ons werd het zuiden aangeraden dus die kant gaan we de volgende keer op (mogelijk volgende week als het geen Spanje/Portugal wordt).


Wij zijn twee jaar geleden in West-Bohemen geweest, met nog wat uistapjes naar Zuid. Ik zit nu te kijken naar campings die wat zuidelijker liggen, zodat we die regio wat uitgebreider kunnen bezoeken. De campingprijzen vallen me trouwens vies tegen. Had er gisteravond eentje voor 24 euro per nacht voor 2 personen en een auto en een tent. := Dat betaal ik in Zweden ook... Maar goed, het eten en de uitstapjes in Tsjechië zijn wel veel goedkoper dan in Scandinavië, dus daar gaan we dan wel wat op besparen.


Vind je dat goedkoop of duur? :o

Ik vind het eigenlijk spotgoedkoop namelijk :) die prijzen kom ik nooit zo laag tegen :')

[o]


verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:27

Als je nu gaat kamperen zou ik gewoon naar zeeland gaan of hoogstens België :+ Waarom ver rijden als het hier ook heerlijk toeven is. :D

[o]

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:29

Zomervakantie is voor mij zomervakantie als het elke dag minimaal 25 graden is en we elke dag kunnen zwemmen of op het strand kunnen liggen.
Daarvoor gingen wij altijd minimaal 1000km naar het zuiden omdat dat zonzeker is. Maar nu het hier zonzeker is tot nu toe zou ik ook prima in NL kunnen blijven. :') Ik vind het reizen met auto of vliegtuig nl het stomste onderdeel van vakantie, dus als dat beperkt kan worden tot een uurtje of 2/3 onderweg zou dat erg fijn zijn {:}

Maar het buitenland is ook heerlijk inderdaad, dat is wel echt gevoel van vakantie :j

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, Kmbrly, L_Flo, Myrthe1, ontherun, pol013, SayaJones, senna21 en 72 bezoekers