USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 03:47

Nog een paar uurtjes en dan zit ik ook weer in het vliegtuig :)

Nu nog even het koffer inpakken :=

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.


StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 05:26

Atlanta is volgens veel mensen een vreselijke plek met altijd vertraging... althans, dat hoorde ik op Atlanta tijdens mijn vertraging :’)

Was vandaag met wat vrienden aan het mopperen op het weer. Hele dag al bewolkt. Blijkt het een mega bosbrand te zijn. ‘ gelukkig ‘ aan de andere kant van de brug. Wel vreselijk om op zo’n manier weer je huis te moeten ontvluchten of te verliezen.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 06:07

Het weer is gekke dingen aan het doen. Was van de week een paar dagen meer richting binnenland en was daar ook flink pittig ( 36 graden ) en enige wat hielp was lange broek, lange mouwen en pet op. Zo min mogelijk huid wat opgewarmd kan worden dus. Ben op een dag tijd door 1/4e grote fles zonnebrand crème gegaan.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.


StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 00:41

Mijn tijd zit er alweer bijna op. Vannacht vlieg ik terug naar Nederland.

Hele gave tijd gehad en heel veem gelachen! Nu nog even snel naar de kust...

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:38

Margoooo schreef:
X_Linz_X schreef:
Hartstikke bedankt voor je uitgebreide antwoord, we zullen de cams gebruiken!

En nee we eindigen in San Francisco, daar zijn we dan nog 2 dagen.



Graag gedaan!

Wij zijn inmiddels aangekomen in Monterey, morgen Big Sur.


Monterey is erg mooi. Zou zeker het aquarium meepakken!

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 17:33

Mosslanding is een erg mooie plek. Heeft ook een heel goed vis restaurant. Niet de beste plek voor whale watching trouwens, daarvoor zou ik echt naar Monterey gaan, daar zit je eerder in het diepe water.

Het natuurreservaat bij mosslanding is ook erg mooi en ook deels te bezichtigen met een kano of SUP.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Dammie, mvdende, Plus_en_Min, purny, xrobbiee en 75 bezoekers