Het grote backpacktopic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 00:15

Annuleringsverzekering keert idd alleen uit bij zaken waardoor je echt niet op vakantie zou kunnen. Wij hebben het wel standaard onze (doorlopende) reisverzekering zitten.. kost niet heel veel en wij hebben het er al een keer dik uitgehaald toen we een luxe vakantie naar egypte hadden geboekt en mn vader een paar dagen van te voren een ongeluk kreeg waardoor zn vinger geamputeerd moest worden, dus toen hebben we de reis voor het hele reisgezelschap vergoed gekregen.

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «


xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 00:40

Voor dure apparatuur kun je beter een aparte verzekering afsluiten.. reguliere reisverzekeringen dekken maar een bepaald bedrag wat nou niet echt om over naar huis te schrijven is. Dekt bij mij in ieder geval de lading niet :))

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 12:46

Ik heb mn reisverzekering gewoon bij de FBTO, kan ik 365 dagen mee reizen.

Margoooo schreef:
Spullen zou ik niet persee verzekeren, behalve als je dure fotografie spullen mee hebt ofzo. Maar medische kosten kunnen (vooral buiten Europa) snel oplopen. Of idd als je verdwaald en gered moet worden met een helicopter. Voor dat soort gevallen zou ik echt wel een reisverzekering afsluiten!

Iemand nog tips voor een reisverzekering voor stage in de USA? Zal zo'n 9 maanden weg zijn. Wil er ook aansprakelijkheid bij want ja Amerikanen he.. Ik zat zelf aan Globetrotter te denken.


Ik heb 6 maanden in Amerika gezeten voor stage ook, maar mijn zorgverzekering was volgensmij geregeld door mn visa sponsor, was gewoon een amerikaanse verzekering. En voor de rest had ik gewoon mn verzekering bij de FBTO ook.. niets extra's gedaan. (gelukkig ook niks nodig gehad)

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 11:30

Ik ben op het moment in Cambodja en heb het er ook echt heel erg naar mijn zin! Alles valt ook makkelijk aan te reizen met busjes en alles (heel makkelijk ook, tot nu toen kon ik overal gewoon in Mn hostel een busticket kopen), alles is best goedkoop en hele aardige mensen. In Phnom penh heb je ook de killing fields, ontzettend indrukwekkend heb ik gehoord (ben zelf nog maar 1 dag in pp geweest dus heb ze nog niet bezocht) maar staat zeker nog op mijn lijstje. Sowieso vond ik die hele geschiedenis van het khmer rouge regime heel interessant omdat ik er nog niet zo veel over wist ook.

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:32

Ik vind Arabische landen meestal meer cultuurshock als hier moet ik zeggen Haha. You'll be fine!

SdaphneS schreef:
Dat lijkt mij zo indrukwekkend om te zien. Zijn veel documentaires over gemaakt, enkele staan ook op Netflix.
Als het mag, maak je dan foto's? :)


Yes, zal ik doen! Klopt ja, voor dat ik weg ging heb ik First they killed my father nog gekeken, ook super indrukwekkend. Vind het vooral zo bizar dat ik er vroeger met geschiedenis niets over gehad heb terwijl er zon groot deel van de bevolking uitgemoord is..

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:37

Hebben er hier trouwens nog meer mensen Polarsteps? :D vind het leuk om anderen te volgen Haha :D

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Het grote backpacktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:02

I followed you :D

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:01

6 weken Nieuw-Zeeland heeft mij een goeie 4.000 gekost :=
Maar wel echt alles gedaan wat ik wilde doen (skydiven etc.. dan ga je toch heel hard door je geld heen maar wel 100% worth it haha)
Hostel en eten deed ik ook cheap :j

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «


xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:49

Saleisha schreef:
Hoe veel deet zouden jullie meenemen voor drie weken?


Daar kopen. Nederlandse deet werkt voor geen hol. -O-

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

xNavatu
Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 16:19

Picassox schreef:
En volgens mij heb je inderdaad ook tickets voor 40 euro naar Indonesië enzo, kijk je later wel of je er gebruikt van maakt! ;)


Vanaf Nieuw Zeeland volgensmij niet hoor.. ik vloog vanuit KL naar NZ en het goedkoopste had me 550 euro gekosten (met airasia) haha. Is nog verder weg van Azie dan je zou denken dus voor 40 euro naar NZ ga je denk ik niet vinden. Maar naar een plekje in Australie klinkt wel als een goed plan! :D

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Chibi2, Cowgirl83, lizy29, Luna2013, NienkeThella, rosak en 68 bezoekers