Kroatië!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:21

Arantes, het is gemakkelijk rijden in Kroatie, het wegennetwerk is goed bij gehouden.


Viphorse, vooral de grensovergang bij Umag kan erg druk zijn. Er is wel een app die een indicatie geeft qua wachttijd. Soms kan het lonen om meer via het binnenland te rijden.


Wij hebben in mei vakantie, we wachten de weersvoorspellingen af, maar als deze goed zijn, spullen in de auto en weer richting Kroatie.


Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:27


Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 17:34

Wij vertrekken morgen, maar we twijfelen nog tussen de cote 'd'azur en Split. Split heeft betere temperaturen, maar laat wat meer regen zien. Een keer een bui is niet erg, maar dat is lastig in te schatten.
We hebben nog tot morgenochtend om de knoop door te hakken :D

Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:54

Ik vind 1 dag voor de Plitvice meren voldoende, maar we zijn wel twee nachten gebleven omdat we anders pas later op de dag waren aangekomen of alweer vroeg hadden moeten vertrekken.
Je kunt het combineren met een bezoekje aan Rastoke, een leuk pittoresk plaatsje redelijk in de buurt.

Ligt er ook aan wat je wil, in een paar uur heb je het belangrijkste wel gezien en ervaren, maar je kan er uurtjes omheen plakken met een wandeling, boottochtje, bootje huren enz.

Wij zaten in een hotel waar verder weinig te beleven was, wel met een zwembad. Last minute met korting geboekt via booking.com.


Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:01

Jammer van het weer Alpha89.
De harde wind kan al storend zijn, maar regen erbij is helemaal irritant.

Grit
Berichten: 6145
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 09:16

Inderdaad leuk gemaakt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hannerups, Ik_is_Ik, nuscaniels, RubyRed, Zoolgangster en 79 bezoekers