USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:19

Nice! Ik meld me hier ook weer, volgend jaar staat er weer een tripje naar de USA op het programma. Afgelopen jaren zijn we naar de Dominicaanse republiek gegaan en naar Thailand.

We zijn nu aan het kijken voor een roadtrip door Texas. We hebben de bekende rondjes westkust en oostkust in combinatie met Toronto al gehad en willen nu iets anders.

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos


Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:27

Ik zat net met vriendlief te brainstormen en misschien willen we i.p.v. rondje Texas de route 66 gaan rijden met een aantal kleine afwijkingen. We willen graag honkbal zien en wellicht Moab aan de route toevoegen. Iemand tips?

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:30

Fitzroy schreef:
Moab ligt in en niet in Texas ;) Absoluut mijn favoriete omgeving, er isdaar zoveel te zien en te doen. Laatste keer zijn wij er 5 nachten geweest. Het is een leuk stadje en je hebt er Canyonlands NP, Arches NP, Dead Horse SP, Fischer Towers, de 128 die echt prachtig is om te rijden. Verder veel slickroad waar je uitstekend op off-road kunt rijden of mountainbiken. Het is absoluut de moeite om een echte jeep te huren.
Echt super leuk!


Ik weet niet of dit voor mij bedoeld was maar we willen de route 66 gaan rijden ipv het oorspronkelijke plan om een rondreis door Texas te maken. Dan komen we alleen een klein stukje door het uiterste noorden van Texas.

Ik twijfel nog een beetje tussen beiden opties, het is allemaal zo leuk!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos


Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:42

Wij zaten tijdens onze 5 dagen New York in Queens in het Quality inn hotel. We hadden een OV kaart voor 5 of 7 dagen (weet ik niet meer zeker) en die kostte meen ik 25 euro pp. Vanuit het hotel stond ik in een half uur in Manhattan en het hotel was 75 euro per nacht inclusief ontbijt. In de buurt kon je heel lekker en goedkoop eten. Het hotel was netjes, schoon en heel behulpzaam. En nog gratis parkeren ook, wat voor ons heel handig was, want we maakten een rondreis.

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:51

Wij hebben in 2 weken dit rondje gedaan:
Boston
Niagara falls
Toronto (heerlijke stad)
Pittsburgh (geen aanrader)
Washington
Baltimore
Philadelphia
New York
En terug vanuit Boston

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 18:00

Wij verbleven in Queens, dus je moest wel 20 minuten met de trein naar Manhattan. Maar een treinkaart voor 5 dagen was erg goedkoop en nu betaalden we 90 euro per nacht incl ontbijt. Dit was wel in juli/augustus overigens. Het hotel was rustig, schoon en op 5 minuten loopafstand van de trein.

Edit: Bekijk Quality Inn Long Island City
http://agoda.onelink.me/1640755593?pid= ... id=1770664

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:04

Cowboy55 schreef:
Josien_ schreef:
Wat is jullie ervaring met vliegen naar Amerika met Delta of KLM?
Enige voorkeuren?


Een paar keer KLM vanuit de USA en de Antillen. Personeel was vooral bij de nacht-/retourvluchten naar NL meer met elkaar bezig dan met de klanten. Maar dat is een ervaring op basis van slechts 2-3 metingen/vluchten dus daar kun je niet zo gek veel mee denk ik.


Ik heb dezelfde ervaring!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:26

Wij hebben het omgekeerd gedaan (vanuit Amerika naar Canada) en je hoeft alleen een ESTA of ETA te hebben voor het land waar je per vliegtuig binnenkomt. Je stempeltje voor Amerika krijg je gewoon aan de grens.

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:37

Wij zaten net buiten Los Angeles in woodland Hills. Daar zit een fijne best western met een goed zwembad en voor Amerikaanse begrippen ben je zo in Santa Monica, Venice Beach, maar ook in Anaheim en zuidelijker. Persoonlijk vond ik San Diego ook leuker, en de Highway 1 van SF naar San Diego is een van de mooiste belevenissen van mijn leven geweest.

Ik ben ook in Florida geweest in de zomer, lekker warm, veel zon maar inderdaad meestal in de avond een fikse bui. Wij hebben rondgetrokken en qua strand vond ik Clearwater beach/Tampa mooier dan Miami. Rustigere zee en super veel roggen gezien!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:15

Michelleex schreef:
[ [url=m/PIWxMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
m/FbNuE9.jpg
m/RVqTAE.jpg

Wij zijn vorige week bij de Mets geweest.


Ik ben zwaaaaaaaar jaloers!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 08:14

Cowboy55 schreef:
Als ex speler/coach wil ik jullie best live bijpraten. In ruil voor een vliegticket wellicht? Regel ik de kaartjes voor de wedstrijden wel...... O:)


Ik help ook graag als ex-speelster :D Ook in ruil voor een vliegticket

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Berdien, Larissa123, love_mandy, RvS, Tango1979 en 76 bezoekers