Kroatië!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:25

Leuk. Mijn vriend en ik willen aankomende zomer ook naar Kroatië gaan.

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, in Umag.

Wij gaan met de auto en willen een combinatie van wat cultuur, natuur en relaxen. Graag een camping. We gaan twee weken trouwens, eind juni.

Als jullie tips hebben, hoor ik het heel graag!


Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:53

Gaaf zeg! :D

Ik ben op zoek naar een niet al te grote camping in Istrië. Beetje boven in het liefst.
Moet wel wat te doen zijn in de omgeving. Zat te kijken in de buurt van Porec. Kom helaas alleen maar grote campings tegen en dat is eigenlijk echt niet wat ik zoek.

We gaan wel vlak voor het hoogseizoen dus het zal er dan nog niet heel druk zijn qua entertainment denk ik.

Een grote camping is op zich niet erg maar het moet er niet allemaal recht toe recht aan ingedeeld zijn.

Iemand nog tips?
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 25-03-18 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:05

Wij hebben inmiddels geboekt en gaan halverwege juni voor twee weken naar Rovinj in Kroatië. We verblijven op camping Vestar. Hopelijk hebben wij een goede keuze gemaakt. :)

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:46

Is het altijd druk bij de grensovergang of alleen in het hoogseizoen?

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:13

Ik heb geen tips, ben er zelf ook pas een keer geweest.

Nog vier weken. Dan zitten wij twee weken in Rovinj. Helemaal zin in!


Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 11:35

Wij zijn gister aangekomen op camping Gestart in Rovinj. Echt prachtige camping en omgeving. Vanavond even in Rovinj zelf kijken, maar van wat ik op internet heb gezien moet dat ook prachtig zijn

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:47

Waar zat je, Alpha?

Wij hadden een hele slechte nacht met veel kapotte tenten, verkeersborden die uit de grond waren gewaaid, takken die naar beneden kwamen en heel veel grind wat door de enorme regenval mee naar beneden was gespoeld.

Van de week ook nog een regen dagje gehad maar in de avond trok het weer open en sinds dien weer lekker weer, met af en toe wel wat wolken.

Wij hebben nog twee nachtjes tegoed en vertrekken vrijdag ochtend weer naar huis vanuit Rovinj.
Heel erg naar ons zin (gehad) en komen zeker vaker terug naar Kroatië. Het is hier prachtig!

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kroatië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:05

Jammer zeg van al het slechte weer.

Wij mogen echt niet klagen. Op twee weken tijd tot nu toe tweeëneenhalve dag slecht gehad. Verder gewoon zon en tussen de 24 en 31 graden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, cinniz123, germie, Johnie, MeesMo, moonsparkle, scrabbel, Stybba, Toushie, Whizz, xSannee en 74 bezoekers