USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:01

Ook ik ben er weer bij. Niet dat ik hier heel veel post maar ik blijf graag op de hoogte.
Net mijn eerste tripje naar USA achter de rug, een weekje New York, maar dat smaakt eerlijk gezegd naar meer.



mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:59

Vast niet. Ik vond het ook geen ideale tijd en eigenlijk wil ik niets met die man te maken hebben, maar de kans deed zich nu voor, dus ik het 'm gegrepen.

Maar ik begrijp wat je bedoelt.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:01

Het kan een principekwestie zijn?!
Verder is business as usual denk ik. In NY niets gemerkt in ieder geval. Wel 1 x aangesproken door een Trump aanhanger die 'm aan het promoten was.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:14

In Manhattan is een hotel wel duur, maar misschien loop je tegen iets aan wat goed te doen is. Een kennis van mij was laatst ook in New York, ook in totaal met z'n vieren en die hadden een appartement gehuurd in Brooklyn.
Zelf zat ik in Doubletree by Hilton Metropolitan. Prima hotel, maar wel wat verouderd. Supergoeie service, dat dan wel. En mooi centraal en vlakbij een metrostation.

Dingen die je moet zien .... dat is altijd heel persoonlijk natuurlijk. En in New York is zoveel te zien. De standaarddingen als Top of the Rock / Empire State Building hoort er wel bij, Central Park is zeker een bezoek waard. Ik vond de trip naar de Statue of Liberty en Ellis Island leuk om te doen en het 9/11 memorial moet je natuurlijk bezoeken.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:00

Naar NY vloog ik via Dublin met Aer Lingus. Ik had een overstaptijd van ong. anderhalf uur. In Dublin ga je ook al langs US customs wat bij aankomst in de USA heel handig is. Aer Lingus vliegt ook op Orlando.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:43

Reizen naar de States zit er voorlopig nog niet in denk ik. Ik wilde in maart net gaan boeken voor februari toen Covud kwam. Ik wacht het nu nog even af.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 16:12

Graag had ik dit jaar naar Florida gegaan, maar toen kwam Corona. Ik had gelukkig nog niets geboekt. Erg getwijfeld om nu wel iets te gaan boeken voor februari 2022, maar ik laat het toch nog even zitten. Jammer, maar het komt wel.

Ik had wel in mijn hoofd om het dan via een reisbureau te boeken. Voor Corona zou ik zelf alles los geboekt hebben denk ik.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:54

Vreselijk nieuws voor jullie Victory Boy. Heel veel sterkte.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 09:22

Ja, ik ben ook jaloers. Nou, ik gun het iedereen hoor, maar ik wil zelf ook die reis graag een keer maken. Door Corona is het er nog niet van gekomen en ik maak ook nog geen haast. We willen in januari/februari en willen liever niet het risico lopen dat het niet door kan gaan. We wachten nog wel even.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Abiola, Amado, Firebug, GoogleAdsense, Ineke2, Kimberley_, lgw, Lielle, marjan19, MarjanB, MissAnnemijn, moeshie, mvdende, pluklief, Selima, Syzygy en 74 bezoekers