USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:39

Ik lees ook weer mee. Nog geen plannen voor dit jaar, dus nog even genieten van jullie reizen en hopelijk de vele foto's. :D

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem


Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:03

Cowboy55 schreef:
Is er trouwens iemand die ooit een keer in het diepe Zuiden geweest is? Alabama, Mississippi, Louisiana maar dan NIET New Orléans? Plaatsen als Mobile, Baton Rouge of het Cajun gebied rondom Houma? Dan vraag ik me af
a. of er eigenlijk wel iets te doen is qua toerisme en
b. of het nog een beetje veilig is (nadruk op beetje, ik hoef niet in een gated community te zitten).

Mijn vriend is een cajun en heeft tot 7 jaar geleden in "the swamps of Louisiana" gewoond, zijn zoon woont in Baton Rouge. Hij staat nu onder de douche, maar als hij er straks onder uit komt zal ik het hem vragen.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:51

Goede reis, AbbyBlues. Ook ik ben benieuwd hoe het met je honden gaat en hoe je het hele emigreren gaat ervaren. Alvast een hele fijne trouwdag gewenst en daarna lekker even genieten. *\o/*

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:07

Gefeliciteerd Mrs. Blair. :D
Wat een leuke kleur trouwboeket heb je.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:45

Echt vreselijk! Sommige huizen lijken ongeschonden en andere huizen zijn compleet weggevaagd. Zo vreemd altijd. Mijn vriend heeft ook een paar keer zijn huis op deze manier verloren. ;(

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:31

Wij gaan deze zaterdag naar Schiphol. *\o/*

Maar alleen mijn vriend vliegt naar Amerika en ik ga weer met de trein terug naar huis. -O-

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:01

Mijn vriend is deze week naar Amerika geweest, heen met Delta en terug met KLM, maar moest ook betalen voor ruimbagage.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:39

Ahhh ... wat is Maya een schatje! <3
Super dat alles zo snel en goed verlopen is. Mocht je tijdens de vlucht nog even bij haar kijken of mag zoiets niet? En nu duimen dat je heel snel je verblijfsvergunning krijgt, ik hoop het zo voor je. :):)

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 11:18

Vumana89 schreef:
Volgend jaar gaan wij naar Amerika als huwelijksreis.
We willen starten in Los Angeles, en dan via een mooi rondje, met bezichtiging van National Parken weer terugkomen bij LA.
We hebben hier een maand voor uitgetrokken en willen vertrekken rond 24-10, Halloween vieren we dus ook daar! Supervet!

Dit brengt me op het volgende.
Bij Wallmart hebben ze enorm veel halloweensnoep/snacks.
Weet iemand of ik dit kan bestellen en naar NL kan laten verschepen?
Of lukt dat niet? Ik had zelf al gekeken maar ik kwam er niet uit.

Candy online heeft ook Amerikaans eten/snoep: https://www.candyonline.nl/
Ze hebben ook Halloween snoep, gen idee of er wat voor je bijzit: https://www.candyonline.nl/halloween/
Edit: Ik zie dat de laatste link niet direct naar de Halloween snoep gaat, maar je vindt het onder het Halloween kopje.
Laatst bijgewerkt door Victory-Boy op 13-09-19 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:52

Prachtige foto's. Alaska staat ook nog op mijn lijstje sinds ik een fotoverslag heb gezien van anderen. Nooit gedacht dat het zo mooi zou zijn, maar het is er inderdaad prachtig. Ik had vroeger een oom die er woonde, maar die is helaas overleden.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 09:48

Angela_ schreef:
Cowboy55 schreef:
Als ex speler/coach wil ik jullie best live bijpraten. In ruil voor een vliegticket wellicht? Regel ik de kaartjes voor de wedstrijden wel...... O:)


Ik help ook graag als ex-speelster :D Ook in ruil voor een vliegticket

Wij, mijn vriend en ik, willen ook graag helpen. Ik heb er de ballen verstand van, maar wil het wel leren in ruil voor vliegtickets, hotel en autohuur. :+

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 09:52

nenahdm schreef:
Eigenlijk was ik deze zomer weer op vakantie, mijn goedkeuring voor mijn case heb ik vrij snel gekregen nadat we meer bewijs hebben verzonden. Nu ga ik voor adjustment of status en kan ik hier blijven voor het proces (zal dus nog 5-9 maand duren voor ik mijn visum heb en dus kan werken, suckt echt.. maargoed, liever hier zijn nu dan in België? ) :P
T is een beetje dubbel, had dit niet zien aankomen.. dus ook niet echt afscheid kunnen nemen van mijn vrienden etc. Aangezien ik nog geen rijbewijs heb zit ik vaak opgesloten in huis :') maar ik doe al een tijdje vrijwilligerswerk in een wildlife center, rij nu ook paard, maar de meeste vrienden zijn +30, wat opzich niet erg is maar zou wel wat meer mensen rondom mij willen hebben van dezelfde leeftijd haha. Is ook niet gemakkelijk om mensen te vinden met dezelfde mindset hier, maar ze zijn er wel (schaars) ;)

Van harte gefeliciteerd! Ik vind het echt super voor je. :j Ik zit nog steeds te twijfelen ... wel/niet/wel/niet. Aan de ene kant wil ik graag, aan de andere kant woon ik hier zo mooi en is de gezondheidszorg hier veel beter betaalbaar. En mijn vriend vindt dat we in Nederland moeten blijven tot mijn ouders dood zijn ook al vinden mijn ouders weer van niet, haha. Zo lang mijn hond nog leeft gaan we sowieso niet.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:16

Keet schreef:
Vliegtuig huren en een usa topic boktmeeting in usa dan maar?

Ik ben voor!

Yasmine schreef:
Dat begrijp ik helemaal hoor, Victory Boy. Het is echt een grote stap. Jouw vriend is Amerikaans, toch? Kan hij aarden in NL? Wij zijn naar Australië verhuisd en ik heb nu pas na een jaar echt het gevoel dat we hier wat gesettled zijn en het beginnen kennen. Ook al heb je je partner, het is niet te onderschatten wat voor impact het heeft om zo uit je sociale leven en uit je comfort zone gerukt te worden.

Ja, klopt. Hij vindt het hier geweldig en hoeft niet zo nodig terug. Hij woont nu ook al 8 jaar bij mij. Het is bij mij misschien ook meer het idee dat het kan, naar Amerika emigreren, dan dat ik echt weg wil uit Nederland. Eigenlijk wil ik mijn huis en land gewoon oppakken en ergens met beter, stabieler weer (en waar ze Engels spreken) neerzetten, haha. En met goede, betaalbare zorg.

Australië lijkt mij ook geweldig, maar te ver en voor ons weer moeilijker om er in te komen.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:17

New York met kerst lijkt me ook geweldig, maar daar wil mijn vriend niets van weten. Hij wil sowieso niet naar New York. -O-

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 13:33

Dat klinkt goed!

Hier wel "plannen", maar pas in 2021. Duurt dus nog eventjes.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:11

Oh ... lekker een maandje de warmte in. Wil ik ook. :D
Als mijn hond er niet meer is in 2021 en we genoeg geld hebben wil ik ook gelijk een maand gaan. Leeft hij nog wel, dan wil ik hooguit een week weg, maar eigenlijk helemaal niet. :=

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:00

MoniqueT schreef:
Ik denk dat ik me niet beter had kunnen wensen als moeder. Beiden waren we al jong weduwe/weduwnaar met elk twee kinderen. En als je dan ziet hoe ze allemaal graag thuis én bij elkaar komen, durf je de een ook een keer iets meer te geven dan de ander. Of anders.

Het maakt me zo gelukkig dat ze dat ook elkaar allemaal gunnen. Zeldzaam geluk, zo’n samengesteld gezin wat zo’n eenheid is na bijna 20 jaar.

Oudste en zijn vrouw zijn net als wij in 2020 dus ook 20 jaar samen, ze waren ons nét voor. Ook haar moeder overleed jong, ze waren zulke kwetsbare pubers met enorm verdriet. Als stief(schoon)moeder ben ik gewoon supertrots op hun gezin en dat vieren we met deze reis.

Mooi en fijn om zoiets te lezen. :)

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:24

Ziet er mooi uit, Nimber. :j

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 14:48

Sannens schreef:
Ik heb gisteravond met mijn vriend de grote lijnen van onze reis gepland. Hebben jullie nog puntjes van feedback op basis van deze grove opzet? :D

[ [url=m/zFqkOr.png]Afbeelding[/url] ]

*PS: Het wordt Disney of Universal, met momenteel een voorkeur voor Universal vanwege Harry Potter. Hoeveel verschilt Disney van Disney in Parijs?
*PPS: Het aantal dagen in Washington is niet aan te passen, dit is het stukje reis dat we met mijn familie gaan doen (9 man). Wij hebben de rest van de dagen bij die reis erbij gebookt.

Als je toch in Chattanooga bent zijn de Ruby Falls een echte aanrader. Die vond ik zo mooi. <3

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:09

Ik ga met mijn voorgangers mee ... wat een prachtige foto's Nenah! <3

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:10

Prachtige foto's weer!

Wij gaan -als het goed is- volgend jaar pas. Hopelijk is alles dan weer normaal.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:26

Heftig, Yasmine! Hopelijk gaat het nu weer beter met jullie beiden.

We hoeven pas tegen het einde van 2021 naar Amerika, geloof ik. Mijn vriend zijn rijbewijs moet verlengd worden en we willen natuurlijk ook even bij zijn zoon langs. Maar goed, als het niet kan dan vervalt zijn USA rijbewijs maar, hij heeft een geldig NL rijbewijs (alleen niet voor de motor). En zijn zoon werkt als nurse, dus mocht de covid-19 weer teveel oplaaien dan heeft hij het toch ook te druk.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:40

Wij zouden dit jaar gaan, maar denk niet dat we überhaupt kunnen. Mijn vriend heeft kanker gekregen en we zijn nog met allerlei tests bezig om te kijken hoe en wat. ;(

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:20

Dank jullie wel allemaal. :)
Gisteren heeft hij (weer) een biopsie gehad, over ongeveer 2 weken de uitslag en hopelijk een plan van aanpak. Het wachten is altijd zo vreselijk.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:32

Fitzroy schreef:
Victory-boy, hoe is het met je man?

Wat lief dat je het vraagt.
Hij heeft helaas prostaatkanker wat uitgezaaid is naar zijn enkel, voet en rechterlong. Genezing is niet meer mogelijk, maar we hopen dat we het nog heel lang kunnen rekken. Hij heeft bestralingen gehad voor zijn enkel en is nu bezig met de chemo. Gelukkig voelt hij zich nog behoorlijk goed.

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, Dammie, fohadie, K_nolan, KleinBoefje, Miam, mvdende, Plonspony, purny, sandra1312, Zeeuwsemeid en 75 bezoekers